eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Modernizacja Dworu w Chocimowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Dworu w Chocimowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be7f4ada-7e0a-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Dworu w Chocimowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be7f4ada-7e0a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032985/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja Dworu w Chocimowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2029004,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Modernizacja Dworu w Chocimowie”. Dwór w zespole dworsko-parkowym jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego pod numerem A.606/2.Przedsięwzięcie dofinansowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz Konkursu „Nasz Zabytek” organizowanego przez Fundację Most the Most.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie roboty budowlane, prace, badania i czynności niezbędne do wykonania inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zam.
Wyk. musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, Wyk. nie może szacować wartości zamówienia tylko na jego podstawie. Zobowiązuje się Wyk. do uczestniczenia w wizji lokalnej (wymagana) w jednym z dwóch podanych w SWZ terminach.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień, usuwanie barier oraz zapobieganie ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Wyk. będzie zobowiązany zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 6 wyżej wymienionej ustawy w zakresie dostępności architektonicznej:
1)zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków: w obiekcie nie mogą występować obniżenia, ani stopnie niebezpieczne dla osób niewidomych;
2)instalację urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: na parterze budynku znajduje się łazienka dla osób niepełnosprawnych, dostęp do budynku oraz piętro został już zapewniony poprzez zakup schodołazu;
3)zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy: w cenie oferty należy uwzględnić również zakup i montaż tablicy tyflograficznej, z informacją o rozkładzie pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy albo głosowy;
4)zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób: ewakuacja poprzez wyznaczone drogi ewakuacyjne (wejście do obiektu z trzech stron).
3. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja Dworu w Chocimowie, poprzez przebudowę budynku zlokalizowanego w Gminie Kunów, Chocimów 75B wraz z przebudową drogi dojazdowej. Dwór w zespole dworsko-parkowym jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego pod numerem A.606/2.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty budowlane, w tym między innymi:
-dach, kominy, orynnowanie, wymiana stolarki okiennej, parapety wewnętrzne z konglomeratu, parapety zewnętrzne, elewacja, szpachlowanie, malowanie ścian we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz (z wyłączeniem ścian, które zostały wyszpachlowane w I etapie modernizacji obiektu), posadzki z paneli drewnopodobnych klasa AC6 12mm: parter (pomieszczenia 0.07, 0.08, 0.15 sala i komunikacja, 0.03), piętro (pomieszczenia 1.04, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08, 1.01, 1.02), schowek na parterze pod schodami (usunięcie boazerii, posadzka z gresu, gładzie gipsowe i malowanie), wykonanie posadzek cementowych, licowanie ścian płytkami na piętrze w pomieszczeniu 1.03a, posadzki z płytek z kamieni sztucznych: parter (pomieszczenie 0.01, 0.02 i 0.12d), piętro (pomieszczenie 1.03 i 1.03a), modernizacja schodów drewnianych (2 klatki schodowe, cyklinowanie i malowanie lakierem), odnowienie parkietu w pomieszczeniu na parterze nr 0.09 (cyklinowanie i malowanie), biały montaż, sufity podwieszane, tynki renowacyjne, rozbiórka i odtworzenie bocznych schodów zewnętrznych na elewacji południowej, modernizacja schodów frontowych oraz tarasu, opaska wokół całego budynku, doprowadzenie c.w.u. (ciepłej wody użytkowej) z pomieszczenia kotłowni do kuchni, balustrady przy schodach i tarasie, czyszczenie przewodów kominowych, zapewnienie wymiany powietrza w budynku, zgodnie z warunkami technicznymi;
c)roboty drogowe, przebudowa drogi dojazdowej z przystosowaniem do drogi pożarowej.
Kolorystykę poszczególnych elementów budynku należy na roboczo uzgodnić ze Świętokrzyskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Kielcach oraz z Zam. Ostateczne ustalenia dotyczące kolorystyki w zakresie koloru elewacji, ścian wewnętrznych odbędą się w trybie roboczym, po wykonaniu próbek malarskich bezpośrednio na obiekcie.
Uwaga: Projekt budowlany pod nazwą „Przebudowa budynku po szkole podstawowej ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową wraz z remontem i przebudową drogi oraz wykonaniem hydrantu przeciwpożarowego” obejmuje szerszy zakres robót. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej
i centralnego ogrzewania (piwnice, parter i piętro) oraz robót budowlanych
w pomieszczeniach na parterze budynku nr 0.05, 0.06, 0.07, 0.10, 0.11, 0.12a, 0.12c, 0.13, 0.14, a także wykonania przyłącza wodociągowego i hydrantu, bowiem powyższe zostało już zrealizowane. Zatem Wyk. podczas między innymi wymiany okien w wyżej wymienionych pomieszczeniach oraz podczas prowadzenia robót budowlanych na obiekcie zobowiązany jest do prowadzenia prac w taki sposób, aby nie spowodować zniszczeń
w zakresie robót budowlanych wykonanych w poprzednich etapach.
4. Zam. nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zam. nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części.
Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych Zam. stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wyk., mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wyk. realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz dochodzeniu przez Zam. praw w okresie gwarancyjnym, tym bardziej, iż budynek jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego i pozostaje pod ścisłym nadzorem Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zam. dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wyk. mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również zoptymalizować koszty budowy. Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie Pzp, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Pzp - Zam. stosuje w tym zakresie przepisy KC, w szczególności art. 379 § 2 „świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Należy również zauważyć, iż ewentualny podział niniejszego zamówienia na części byłby bezcelowy, gdyż ustalona wartość szacunkowa zamówienia (poniżej kwot od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej), nie jest wartością na tyle wysoką, by utrudniać udział małych i średnich przedsiębiorców w niniejszym postępowaniu.
5. Wyk. składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w projekcie budowlanym oraz w SWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, przedmiar robót oraz SWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wyk. nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Zam. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zam. nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Pzp.
8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2255659,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3883320,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2255659,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2255659,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.