eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Golub-Dobrzyń i zarządzanie lokalami stanowiącymi własność gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych w okresie 01.01.2024 - 31.12.2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Golub-Dobrzyń i zarządzanie lokalami stanowiącymi własność gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych w okresie 01.01.2024 – 31.12.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golub-dobrzyn/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Golub-Dobrzyń i zarządzanie lokalami stanowiącymi własność gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych w okresie 01.01.2024 – 31.12.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ec6a37-82d8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524105/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Golub-Dobrzyń i zarządzanie lokalami stanowiącymi własność gminy we Wspólnotach Mieszkaniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WK.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Zamawiającego (wykaz nieruchomości zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ),
b) zarządzanie lokalami, które stanowią własność Zamawiającego we Wspólnotach Mieszkaniowych (wykaz lokali zawiera załącznik nr 2 do projektu umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ)
c) administrowanie danymi osobowymi w zakresie niezbędnym dla realizacji umowy,
d) prowadzenie biura obsługi klienta wraz z punktem kasowym w Golubiu-Dobrzyniu
w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
2) Zamówienie obejmuje prowadzenie punktu obsługi klienta wraz z punktem kasowym w Golubiu-Dobrzyniu, w którym ma się odbywać obsługa najemców. Na dzień podpisania umowy z Zamawiającym Wykonawca winien dysponować biurem z kasą na terenie Miasta Golub-Dobrzyń.
3) Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 w zw. z ust. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) określa wykonawcy warunki służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w ramach realizacji zamówienia.
Wymagania jakie zobowiązany jest spełnić wykonawca z art. 6 ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
a) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne od parkingu do budynku, w którym znajduje się biuro obsługi klienta wraz z punktem kasowym oraz wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne w tej części budynku, w której znajduje się biuro obsługi klienta wraz z punktem kasowym,
b) wyposażenie budynku w urządzenia lub zastosowanie w nim środków technicznych i rozwiązań architektonicznych, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń związanych z obsługą mieszkańców w ramach biura obsługi klienta wraz z punktem kasowym z wyłączeniem pomieszczeń technicznych,
c) umieszczenie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, w których znajdują się biuro obsługi klienta wraz z punktem kasowym, co najmniej w sposób wizualny lub głosowy;
d) umożliwienie wstępu do budynku, w którym znajduje się biuro obsługi klienta wraz z punktem kasowym osobie korzystającej z psa asystującego, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.),
e) umożliwienie ewakuacji z budynku, w którym znajduje się biuro obsługi klienta wraz z punktem kasowym osób ze szczególnymi potrzebami lub ich uratowania w inny sposób;
f) odpowiednie przygotowanie biura obsługi interesanta, tj. zapewnienie możliwości dostępu do wszystkich części biura, z uwzględnieniem rozkładu krzeseł umożliwiających przejście lub przejazd wózkiem, itp.
Ponadto wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a) środki czystości, gwarantujące, że ich użycie nie zwiększy poślizgowości posadzki,
b) utrzymanie zewnętrznych ciągów komunikacyjnych poziomych i pionowych prowadzących do wejścia do budynku w należytym stanie z uwzględnieniem warunków atmosferycznych,
c) przeszkolenie osób będących pracownikami wykonawcy, utrzymującymi czystość obiektu w zakresie:
 obsługi i kontaktu z osobami ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
 niezostawiania sprzętu służącego do utrzymywania czystość oraz środków czystości na ciągach komunikacyjnych, pochylniach dla osób niepełnosprawnych, itp.).
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w projekcie umowy (wraz z załącznikami do umowy nr 1, 2, 3, 4) - stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
5) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania skutecznych działań w odpowiedzi na zgłoszenia o awariach, okolicznościach siły wyższej, zabezpieczeniu nieruchomości, aktach wandalizmu, zgłaszane telefonicznie lub drogą elektroniczną przez przedstawiciela zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia. Czas reakcji na awarie, okoliczności siły wyższej, zabezpieczenie nieruchomości, akty wandalizmu stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177345,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177345,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177345,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADMIN Nieruchomości Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862307012

7.3.3) Ulica: Młyńska 21

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177345,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.