eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › "Przebudowa drogi Ksawerów - Oszczeklin na odcinku od drogi powiatowej nr 4615 P do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4620 P"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi Ksawerów – Oszczeklin na odcinku od drogi powiatowej nr 4615 P do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4620 P”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Koźminek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627637085

1.5.8.) Numer faksu: 627637207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi Ksawerów – Oszczeklin na odcinku od drogi powiatowej nr 4615 P do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4620 P”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f187be8-8a75-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000036/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa drogi Ksawerów – Oszczeklin na odcinku od drogi powiatowej nr 4615 P do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4620 P”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2.W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
3.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Przebudowa drogi Ksawerów - Oszczeklin na odcinku od drogi powiatowej nr 4615 P do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4620 P" – znak sprawy: RIR ZPiFS.271.2.1.2023.
5.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki
zdefiniowane w ustawie z dnia 18.07.2022r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344). Zamawiający
dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: Kmuszynska@kozminek.pl. szczegółowe informacje dot. wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną ilość znaków do wprowadzenia szczegółowe informacje dot. RODO zawarte są pkt. 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 2 na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr EDYCJA2/2021/5712/PolskiLad.
Opis przedmiotu zamówienia, przedmiotem zadania jest "Przebudowa drogi Ksawerów - Oszczeklin na odcinku od drogi powiatowej nr 4615 P do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4620 P"
1. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ.
1.1. Jezdnia drogi:
- usunąć istniejącą konstrukcję nawierzchni,
- wykonać warstwę gruntu stabilizowanego ziarnistym dodatkiem hydrofobowym, zwiększającym w sposób trwały odporność na absorpcję kapilarną wody oraz warstwę wzmacniającą podłoże o wytrzymałości Rm 2,5Mpa,
- wykonać warstwę podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3,
- ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego,
- wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego,
- wykonać o znakowanie pionowe i poziome,
- wykonać oznakowanie drogi (w tym wprowadzenie terenu zabudowanego).
Spadki podłużne nawiązać do istniejącej niwelety; spadki poprzeczne 2%; w łukach do 6%.
Uwaga! Jezdnię wyznaczyć w maksymalnie w istniejącej trasie z wyjątkiem miejsc gdzie dotychczasowy przebieg drogi wykraczał poza granice pasa drogowego.
Niweletę prowadzić przy zachowaniu spadków podłużnych min. 0,5%.
1.2. Pobocza.
Wzdłuż jezdni zaprojektowano ulepszone pobocza o szerokości 0,75m z kłsm,
gr 10cm. Spadek poprzeczny : 8%.
1.3. Zjazdy do posesji.
Nie planuje się przebudowy zjazdów. Wyjątek stanowią zjazdy o nawierzchni twardej, których nawierzchnię należy przełożyć do poziomu niwelety jezdni. Spadek podłużny zjazdów
dostosować do ukształtowania terenu z zastrzeżeniem, że jego wartość nie przekroczy 5%.
1.4. Odwodnienie.
W zależności od miejsca, odwodnienie odbywać się będzie na dotychczasowych warunkach, tj. powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych, na przyległy pas drogowy.
1.5. Pas ruchu dla rowerów.
W km. od 0+654 do 2+892 po stronie prawej zaprojektowano pas ruchu dla rowerów o szerokości 1,50m. Pas ruchu został zaprojektowany w nawiązaniu do krawędzi jezdni drogi (fizyczna szerokość uwzględnia wprowadzenie oznakowania poziomego) i zostanie wykonany wg przyjętych założeń konstrukcyjnych jak jezdnia drogi gminnej. warstw bitumicznych podłoże należy oczyścić oraz skropić emulsją.
2. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI DROGI
2.1. PARAMETRY TECHNICZNE
- Droga gminna
- Klasa drogi: - powiatowa L
- Droga: - jednojezdniowa 1x2, 1-jezdniowa, 2-kierunkowa
- Prędkość projektowa: - Vp= 30/40km/h (teren zabudowany i niezabudowany)
- Przekrój: - drogowy- projektowana szer. jezdni 5,0m
- Nawierzchnia: - jezdnia bitumiczna
- Pas ruchu dla rowerów - nawierzchnia bitumiczna
- Pobocza: - kłsm, szerokość 0,75m, spadek 8%
- Kategoria obciążenia ruchem - KR-2
- spadki poprzeczne drogi - 2% (spadek daszkowy); 4-6% (spadek jednostronny na łukach drogi)
- spadki podłużne zmienne
- rodzaj obszaru - obszar niezabudowany
Grupa nośności podłoża na poszerzeniu - G - 2/3,
Głębokość przemarzania - 0,80m,
Wtórny moduł sprężystości E2 =100MPa, wskaźnik zagęszczenia Is=1,00.
2.2 Podstawowe dane przebudowywanego odcinka drogi
- długość przebudowywanego odcinka drogi : 3927,25mb,
- jezdnia bitumiczna : 19724m2,
- pas ruchu dla rowerów : 3337m2
- powierzchnia zatok autobusowych 3630m2,
- powierzchnia poboczy : 5595,0m2,
- długość rowów do odmulenia wraz z profilowaniem skarp : 2250,0mb,
2.3. Konstrukcja nawierzchni jezdni i pasa ruchu dla rowerów
- warstwa ścieralna AC11S 50/70 gr. 4cm, wg PN-EN 13108-1, asf. 50/70
wg PN-EN 12591. Wymagane właściwości kruszyw i wypełniacza wg WT-1
tabl. 12-14. Uziarnienie kruszyw i wypełniacza wg WT-2 tabl. 17. Właściwości bet. Asf. Wg
WT-2 tabl. 19, Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych, Mieszanki mineralno-asfaltowe,
Wymagania Techniczne.
- warstwa wiążąca AC16W gr. 4cm oraz w miejscu wykopu i zakładek,
wg PN-EN 13108-1, asf. 50/70 wg PN-EN 12591. Wymagane właściwości kruszyw i wypełniacza
wg WT-1 tabl. 4-7. Uziarnienie kruszyw i wypełniacza wg WT-2 tabl. 8. Właściwości bet. Asf. Wg WT-2 tabl. 8,
Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych Mieszanki mineralnoasfaltowe,
Wymagania Techniczne,
- warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/63), gr. 20cm
- warstwa gruntu stabilizowanego ziarnistym dodatkiem hydrofobowym, zwiększającym
w sposób trwały odporność na absorpcję kapilarną wody, gr. 25cm. Wymagania wobec
materiału stabilizowanego ziarnistym dodatkiem hydrofobowym wg tablicy 6, wg specyfikacji
technicznej D-04.12.01. Minimalny wtórny moduł odkształcenia 100MPa.
Na pozostałym odcinku warstwa stabilizacji mieszanką cementową
o wytrzymałości Rm 2,5Mpa, gr. 15cm.
Wszystkie warstwy przed ułożeniem warstw bitumicznych należy skropić emulsją
asfaltową w ilościach określonych poniżej:
- 0,5 - 0,7 kg/m2 - dla podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
- 0,1 - 0,5 kg/m2 - dla warstwy wiążącej z betonu asfaltowego.
2.4. Pobocza
- projektuje się pobocza o szerokości 0,75m z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie, gr. 10cm ze spadkiem 8% w kierunku od jezdni.
2.5. Zjazdy do posesji.
Zjazdy o nawierzchni rozbieralnej (poza obrębem ścieżki rowerowej) należy przełożyć do zadanej wysokości na podsypce cem.-piaskowej 1:4,
- kostka oraz obramowanie z rozbiórki,
2.6. Kanał technologiczny.
W ramach inwestycji zaprojektowano kanał technologiczny. Inwestycja dotyczy małych obiektów budowlanych do wykorzystania w przyszłości dla ułożenia kabli teletechnicznych
szerokopasmowych, sygnalizacyjnych, elektrycznych o statycznie wyznaczalnym schemacie
obliczeniowym, w prostych warunkach gruntowych, posadowionych w gruncie.
Projektuje się :
- budowę kanału technologicznego rurowego HDPE ?110- 160,00m (na zjazdach rura
osłonowa ?200).
Wewnątrz kanału trzy rury światłowodowe 3xRHDPEwp 40/3,7, o średnicy: do 40 mm
oraz rury światłowodowej z mikrorurkami WMR 40+7x10/8
- budowę studni typu SKR-1 - 2 szt.
Głębokość posadowienia rur: 0,7 m.
Głębokość posadowienia studni : 1,0 m.
Wykop pod lokalizację rur i studni nie wymaga szalowania, wykonywany jest ręcznie i przy
użyciu minikoparki.

Uwaga: załączony do SWZ Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ofertowej.

Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane 60 miesięcy - maksymalnie 84 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w SWZ, nie podlega wykluczeniu i odrzuceniu z postępowania oraz uzyska łącznie największą ilość punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych (specjalność drogowa) lub dokumenty równoważne.
W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j.Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. z 2021 r., poz. 1646), umożliwiające realizację niniejszego zamówienia.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową dróg o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto (zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zal nr 5 - Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zal nr 6 - Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zal nr 1 – Formularz ofertowy
Zal nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Zal nr 3 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Zal nr 4 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
2.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2023-01-18 do godz. 09:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3.Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-02-16.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej o. Koźminek 45 8404 0006 2001 0000 1384 0004 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Koźminek, Kościuszki 7 , 62-840 Koźminek;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7.W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy , według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto wynikającego z umowy. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zadania.
Wypłacona zaliczka podlega zaliczeniu na poczet wynagrodzenia przysługującemu Wykonawcy. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie w kwocie pomniejszonej o kwotę udzielonej zaliczki, chyba że zaliczka ta zostanie wcześniej zwrócona Zamawiającemu.
Zaliczka zostanie wypłacona po przekazaniu Wykonawcy placu budowy i po przedłożeniu Zamawiającemu przez Wykonawcę faktury zaliczkowej z terminem płatności zaliczki nie krótszym niż 30 dni od dnia wystawienia faktury Zamawiającemu.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków nmożliwą do wprowadzenia, szczegółowe uregulowania w zakresie możliwości zmiany umowy znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-18 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.