eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skalbmierz › Modernizacja świetlic na terenie gminy Skalbmierz- etap III.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlic na terenie gminy Skalbmierz- etap III.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skalbmierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Skalbmierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-530

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skalbmierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skalbmierz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skalbmierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlic na terenie gminy Skalbmierz- etap III.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd7fa53-8463-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025130/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja świetlic na terenie gminy Skalbmierz-etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

*Budowa świetlicy w miejscowości Sielec Biskupi –etap II.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- roboty instalacyjne,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
- posadzki parteru i glazura ścian,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- roboty malarskie,
- balustrady,
- instalacja odgromowa,
- instalacja fotowoltaiczna.

*Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Szarbia Zwierzyniecka.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- montaż instalacji fotowoltaicznych,
- montaż klimatyzatorów zasilanych w ramach istniejącej mocy przyłączeniowej wraz z instalacją elektryczną w pomieszczeniach budynku świetlicy- wg załączonej dokumentacji ( opracowanie branży elektrycznej ),
- wymiana skrzynki rozdzielczej instalacji elektrycznej,
- demontaż istniejących lamp i kinkietów wewnątrz i na zewnątrz świetlicy,
- montaż nowych lamp ledowych we wszystkich pomieszczeniach budynku świetlicy oprócz pomieszczenia nr 8 - wg opracowanej dokumentacji elektrycznej,
- położenie płytek ceramicznych terakotowych - przyklejenie nowych płytek na stare płytki w pomieszczeniu nr l , nr 3 oraz nr4 do nr 7 zgodnie z rzutem parteru,
- demontaż podłogi z desek drewnianych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i wykonanie wylewki betonowej, ułożenie gumolitu,
- docieplenie stropu wełną mineralna grubości 15cm,
- wymiana drzwi drewnianych zniszczonych na nowe drzwi drewniane o tych samych parametrach w sali nr 2,
- uzupełnienie spękanych tynków wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach świetlicy,
- malowanie wewnętrznych ścian we pomieszczeniach świetlicy ( z wyjątkiem pomieszczenia oznaczonego nr 8 zgodnie z rzutem parteru inwentaryzacji budynku świetlicy),
- demontaż baterii umywalkowej oraz urządzeń sanitarnych - ustępu z misą,
- wyburzenie ścianek działowych w pomieszczeniu nr 5, 6 i 7 oraz wybudowanie nowych w celu wykonania dwóch łazienek systemowych z pełnym wyposażeniem ( roboty zawarte w kosztorysie),
- montaż podwieszanych sufitów w łazienkach wraz z oświetleniem,
- wyrównanie poziomu posadzki i położenie nowych płytek w pomieszczeniu nr 4,
- wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 10 (garaż ) - oznaczony zgodnie Z rzutem parteru inwentaryzacji budynku świetlicy),
- skucie starej betonowej posadzki i wykonanie posadzki przemysłowej,
- ułożenie płytek na schodach i podeście prowadzącym do pomieszczenia nr 7 wg oznaczenia na rzucie parteru inwentaryzacji budynku świetlicy,
- wymiana istniejących lamp na ledowe w pomieszczeniu garażu — wg dokumentacji branży elektrycznej,
- wymiana bramy garażowej segmentowej z wydzielonymi drzwiami z napędem elektrycznym podnoszona automatycznie,
- montaż podgrzewacza wody - wg opracowanej dokumentacji elektrycznej
- wymiana dwóch sztuk drzwi w pomieszczeniu istniejącej łazienki oznaczonej nr 5 na inwentaryzacji rzutu parteru,
- demontaż istniejących lamp i kinkietów wewnątrz i na zewnątrz świetlicy,
- montaż nowych lamp ledowych we wszystkich pomieszczeniach budynku świetlicy - wg opracowanej dokumentacji elektrycznej.
Planowany zakres robót budowlanych ( nie stanowi bieżącej konserwacji) polegał będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego poprzez zastosowanie materiałów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym, w ramach wymiany istniejącej zniszczonej substancji na nową.
Nie ulegnie zmianie powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa ani też kubatura . Celem modernizacji jest poprawa bezpieczeństwa i stanu technicznego istniejącego budynku świetlicy oraz walorów estetycznych.

*Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Zakrzów poprzez jej rozbudowę z przebudową.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowa wiaty,
- budowa pochylni dla niepełnosprawnych,
- modernizacja sali głównej polegający na zerwaniu drewnianej podłogi oraz demontaż drewnianej sceny,
- wykonanie izolacji poziomej podłogi,
- ułożenie płytek podłogowych,
- rozbiórka kominka,
- wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej we wszystkich pomieszczeniach z wyjątkiem drzwi prowadzących do głównej sali,
- obniżenie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 2 na parterze,
- skucie odparzonego tynku na ścianach i wykonanie nowego,
- wymiana drzwi zewnętrznych,
- malowanie wszystkich pomieszczeń świetlicy,
- wymiana drzwi zewnętrznych ( wejściowych),
- wykonanie opaski wokół budynku świetlicy z kostki betonowej,
- wykonanie ocieplenia stropu nad parterem wełną mineralną gr 15cm,
- montaż skrzynki rozdzielczej instalacji elektrycznej - wg projektu branżowego,
- skucie płytek podłogowych we wszystkich pomieszczeniach ( poza dużą salą),
- ułożenie płytek podłogowych we wszystkich pomieszczeniach ( poza dużą salą),
- ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniu kuchni,
- wymiana istniejącej bramy garażowej na bramę dwuskrzydłowa w kolorze czerwonym,
- montaż oświetlenia lamp ledowych wewnątrz i na zewnątrz świetlicy we wszystkich pomieszczeniach - wg projektu branżowego,
- wykonanie podbitki z blachy na zewnątrz budynku świetlicy od strony południowej budynku nad schodami,
- ułożenie płytek na schodach zewnętrznych,
- demontaż barierki przy schodach zewnętrznych,
- montaż barierki ze stali nierdzewnej przy schodach ( strona południowa ),
- wymiana drzwi przy schodach wejściowych - strona południowa,
- montaż klimatyzatorów wraz instalacją w pomieszczeniach świetlicy - wg projektu technicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 971676,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

*Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kózki.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie ocieplenia budynku świetlicy (styropian grubości 15 cm) oraz wykonanie na elewacji tynków na zewnątrz budynku świetlicy w kolorze odcieni szarości, popielu,
- remont istniejącego dojścia i dojazdu do budynku świetlicy poprzez demontaż płyt betonowych i ułożenie betonowej kostki brukowej oraz wymianę krawężników najazdowych, przed budynkiem świetlicy, licujących z krawędzią jezdni - działką drogową o nr ewid. (dr-625),
- w garażu pod tarasem usytuowanym od strony południowej budynku demontaż zniszczonej drewnianej bramy garażowej, w tym: - wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach wewnątrz garażu wraz z odgrzybianiem ścian przyziemia i fundamentów,
- wykonanie wylewki betonowej na posadzce garażu wraz z wykonaniem izolacji poziomej posadzki oraz ułożenie betonowej kostki brukowej,
- w garażu usytuowanym od strony północnej budynku świetlicy, remont utwardzenia istniejącego wjazdu do garażu poprzez wymianę rury przepustowej w celu zapewnienia drożności oraz odwodnienia terenu, a także utwardzenie terenu gruntu (wjazdu) kruszywem o drobnej frakcji (np. użycie tłucznia, gruzu betonowego, żwiru, kamienia naturalnego),
- skucie starych tynków na ścianach wewnętrznych garażu oraz odgrzybienie ścian, malowanie ścian i sufitu -remont posadzki w garażu poprzez skucie starego betonu, wykonanie nowej wylewki betonowej (posadzki przemysłowej) wyrównanie posadzki do poziomu bramy garażowej, wraz z wykonaniem izolacji poziomej - wykonanie progu pod bramą garażową,
- remont istniejącej opaski betonowej wokół budynku świetlicy na szerokość 1 metr wykonanie ocieplenia fundamentów przez wykonanie izolacji termicznej, a także zabezpieczenie fundamentów przed szkodliwym działaniem wody oraz wilgoci poprzez wykonanie hydroizolacji - w celu zabezpieczenia przed ewentualną korozją budynku świetlicy montaż instalacji fotowoltaicznej przez zamontowanie paneli fotowoltaicznych na połaci dachowej budynku świetlicy o mocy instalacji do 3,00 kW wykonanie docieplenia stropu budynku świetlicy wełną mineralną (grubość 15 cm)
- remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania poprzez wykonanie instalacji elektrycznej w celu zamontowania klimatyzatorów montaż klimatyzatorów zasilanych w ramach istniejącej mocy przyłączeniowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku świetlicy. Klimatyzatory w pomieszczeniach budynku świetlicy: kuchnia, duża sala - wg załączonej dokumentacji - opracowanie branży elektrycznej
- wymiana drzwi wejściowych do budynku na nowe i poszerzenie otworu drzwiowego na szerokość 100 cm
- w pomieszczeniu łazienki wymiana sanitariatów umywalki oraz muszli klozetowej, a także montaż grzejnika
- montaż zewnętrznej balustrady francuskiej przy drzwiach balkonowych w celu zachowania bezpieczeństwa, usytuowanych w korytarzu budynku świetlicy uzupełnienie spękanych tynków wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach świetlicy na parterze i piętrze
- malowanie ścian wewnętrznych wszystkich pomieszczeń świetlicy na parterze i piętrze
- w głównej sali budynku świetlicy demontaż drewnianej sceny, demontaż podłogi drewnianej, wykonanie izolacji poziomej, ułożenie płytek na podłodze oraz malowanie ścian
- skucie starych płytek w pomieszczeniach na piętrze tj.: kuchni, łazience, korytarzu. Wykonanie izolacji poziomej oraz ułożenie płytek we wszystkich pomieszczeniach budynku świetlicy na piętrze budynku
- montaż drewnianych ognioodpornych schodów strychowych składanych w istniejącym pomieszczeniu świetlicy - korytarzu (trzy segmentowych) prowadzących na poddasze z klapą rewizyjną (schody przeciwpożarowe E130 0 wymiarach 120cmx80cm)
- demontaż istniejących lamp i kinkietów wewnątrz i na zewnątrz świetlicy oraz montaż nowych lamp ledowych we wszystkich pomieszczeniach budynku świetlicy na piętrze (tj. kuchni, łazienka, korytarz, sala główna świetlicy - wg opracowanej dokumentacji elektrycznej)
Planowany zakres robót budowlanych (nie stanowi bieżącej konserwacji) polegał będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego poprzez zastosowanie materiałów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym, w ramach wymiany istniejącej zniszczonej substancji na nową.
Nie ulegnie zmianie powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa ani też kubatura . Celem modernizacji jest poprawa bezpieczeństwa użytkowania i stanu technicznego istniejącego budynku oraz walorów estetycznych budynku.

*Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Małoszów –etap III.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- posadzki i glazura ścian,
- roboty malarskie,
- sufit podwieszany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 600071,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

*Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Baranów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- malowanie pomieszczeń budynku świetlicy oraz remont sufitów polegający na montażu sufitów podwieszanych poprzez ułożeniu nowych kasetonów (bądź płyt gipsowo - kartonowych wraz z profilami aluminiowymi) w celu przywrócenia funkcji użytkowych oraz funkcji estetycznych i dekoracyjnych pomieszczeń - zakres prac zgodny z załączonym przedmiarem robót,
- wykonanie instalacji elektrycznej w celu zamontowania klimatyzatorów - montaż klimatyzatorów zasilanych w ramach istniejącej mocy przyłączeniowej wraz z instalacją elektryczną w pomieszczeniach budynku świetlicy — wg załączonej dokumentacji - opracowanie branży elektrycznej,
- demontaż starych lamp i kinkietów oraz wymiana oświetlenia na lampy ledowe w pomieszczeniach tj.: łazience, kuchni, w dużej sali, w małej sali, w schowku oraz w przedsionku montaż nowych punktów oświetleniowych - zgodnie z projektem technicznym z branży elektrycznej,
- w pomieszczeniu pełniącym rolę schowku gospodarczego montaż kratki oraz parapetu oraz montaż sufitu podwieszanego,
- w pomieszczeniu kuchni wymiana kratek.

*Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Podgaje poprzez jej przebudowę, rozbudowę, nadbudowę i remont.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zmiana konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym,
- wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych i stropu,
- montaż instalacji fotowoltaicznej ,
- szpachlowanie ścian i roboty malarskie,
- posadzki.

*Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Topola.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- wymiana instalacji elektrycznej,
- montaż instalacji fotowoltaicznej i klimatyzatorów,
- oprawy oświetleniowe,
- posadzki ,
- szpachlowanie ścian i roboty malarskie,
- sufity podwieszane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 755605,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 924200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 924200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551003457

7.3.4) Miejscowość: Wolica 33, Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 924200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1057800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551003457

7.3.4) Miejscowość: Wolica 33, Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 898000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1936020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Krzysztof Parlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551023744

7.3.4) Miejscowość: Sępichów 88a, Nowy Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 28-136

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.