eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowa › Przebudowa i doposażenie placów zabaw w m. Smardzów i Gaiki - Gmina Jerzmanowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie placów zabaw w m. Smardzów i Gaiki - Gmina Jerzmanowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jerzmanowa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i doposażenie placów zabaw w m. Smardzów i Gaiki - Gmina Jerzmanowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-123d61a3-60d0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018298/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa i doposażenie placów zabaw w miejscowościach Smardzów i Gaiki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPR-II.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na przebudowie i doposażeniu placów zabaw w miejscowościach Gaiki i Smardzów. Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe i elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci) na w/w placach zabaw oraz wykona nawierzchnię bezpieczną zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu.
Duże zestawy zabawowe powinny być kolorowe z elementami co najmniej w 5 różnych kolorach, natomiast pozostałe małe zabawki typu ważki bujaki, huśtawki w co najmniej 2 kolorach. Elementy zabawowe muszą być wykonane z polietylenu niskiej gęstości LLDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatora UV. Słupy konstrukcyjne muszą być wykonane ze stali cynkowej malowanej proszkowo. Wszystkie elementy złączeniowe (tj. śruby, wkręty, nakrętki) wykonane ze stali nierdzewnej natomiast obejmy służące do montażu elementów sprawnościowych, zabezpieczających, zabawowych wykonane z aluminium malowanego proszkowo. Zamawiający nie dopuszcza elementów konstrukcyjnych zabawek wykonanych z drewna.
Zamawiający dopuszcza wykonanie z drewna siedziska oraz oparcia ławek.
Każde urządzenie musi posiadać certyfikat zgodności z normą PN EN 1176:2017 wydany przez jednostkę posiadającą akredytację PCA. Wykonawca na żądanie Zamawiającego okaże wszystkie certyfikaty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ – dokumentacja.
Przedmiot zamówienia należy wycenić na podstawie Załącznika nr 10 do SWZ – przedmiaru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266489,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dr Spil Polska Marcin Kozubek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541549676

7.3.3) Ulica: J.Pietrusińskiego

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-842

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. TOLIMA S.C. L.T. Kurzawa Głogów - Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego frakcji 0,2-2 mm w m. Gaiki - 172 m2 i Smardzów 27 m2.
2. Z.U.H. Andrzej Naczyński Kamieniec - Montaż urządzeń zabawowych oraz małej architektury.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.