eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zamówienie na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) ustawy PZP, polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: "Oczyszczanie miasta Szczecin. Oczyszczanie chodników ...........



Ogłoszenie z dnia 2022-01-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) ustawy PZP, polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: „Oczyszczanie miasta Szczecin. Oczyszczanie chodników ...........

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321165698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowica 5

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 091 48 00 444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zditm@zditm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zditm.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) ustawy PZP, polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: „Oczyszczanie miasta Szczecin. Oczyszczanie chodników ...........

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-299cbfe2-6c73-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021r., poz. 1129 ze zm.). Zamawiający w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego udzielił w dniu 05.03.2021r., zamówienia publicznego wykonawcy: Roman Szczęchuła, Firma Usługowa ROMUS z siedzibą: ul. Łokietka 22, 70-255 Szczecin. W ogłoszeniu o zamówieniu (nr 2020/S 252-636389 z dnia 28.12.2020) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług określonych w zamówieniu podstawowym i zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/50/WR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przez oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych rozumie się zamiatanie i zbieranie wszelkich odpadów tj. w szczególności papierów, niedopałków papierosowych, pozostałości opakowań papierowych, szklanych,
foliowych, metalowych, gruzu, szmat, drewna i drobnych gałęzi, porzuconych worków ze śmieciami, śmieci przyczepionych do drzew i krzewów, piasku lub zalegającej ziemi, liści i owoców opadłych z drzew i krzewów,
usuwaniu gum, odchodów zwierzęcych i ich wywóz, odchwaszczanie, usuwanie trawy, a w okresie opadów śniegu i wystąpienia gołoledzi rozumie się usuwanie śniegu, błota pośniegowego i likwidację gołoledzi. Brak
widocznych efektów będzie traktowane jako nienależyte realizowanie zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa ROMUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810234886

7.3.3) Ulica: Łokietka 22

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-255

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.