eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego w miejscowości Konarzewo



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego w miejscowości Konarzewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowogard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 0913926242

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awarkalewicz@nowogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.nowogard.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego w miejscowości Konarzewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14494a45-7f72-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKMiOŚ.271.9.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76650 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości płynnych stanowiących ścieki socjalno-bytowe ze zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego w miejscowości Konarzewo (działka nr 3/43), transportem Wykonawcy oraz przekazanie do punktu zlewnego oczyszczalni ścieków z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska oraz Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wykonawca winien posiadać aktualną umowę z właścicielem stacji zlewnej na przyjęcie nieczystości ciekłych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 października 2002 roku w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewni na cały okres objęty przedmiotem zamówienia.

Szacunkowa ilość nieczystości płynnych – 7 m3 dziennie.

Szacunkowa ilość nieczystości płynnych w okresie zamówienia (od 01.01.2023 r. do 31.12.2023r.) wynosi 2 555 m3. Wskazane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego w przypadku innej niż wskazane powyżej ilości. Minimalny zakres w jakim zamówienie zostanie wykonane wynosi 200 m3.

Usługi winny być wykonywane samochodem specjalistycznym (asenizacyjnym) bądź też specjalistyczną przyczepą ciągnikową – przystosowanymi do wywozu nieczystości płynnych.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W zakres usługi wchodzi wykonywanie następujących czynności:
1) mechaniczne wypompowanie nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego,
2) transport nieczystości ciekłych i ich zrzut do punktu zlewnego (oczyszczalnia ścieków) oraz potwierdzenie tego faktu Zamawiającemu, poprzez przedstawienie pisemnych potwierdzeń przyjęcia przez punkt zlewny (oczyszczalnię ścieków),
3) odbiór nieczystości ciekłych w sposób ciągły i o ile zajdzie taka konieczność przez 7 dni w tygodniu.
4) potwierdzenie, przez przedstawiciela Zamawiającego, wykonania usługi na dokumencie „Potwierdzenie wywozu”, który stanowi podstawę wyliczenia należności za wykonaną usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82782 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82782 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82782 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Wodnych i Sanitarnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8590000441

7.3.3) Ulica: 3 Maja 14/2

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82782 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.