Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482421/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Technologii Paliw i Energii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@itpe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itpe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28e2e3c2-762c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/itpe/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211954,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych szczegółowo opisanych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SWZ.2. Zamówienie podzielono na trzy (3) części, w tym:
2.1. Część I – Sprzęt komputerowy,
2.2. Część II – Oprogramowanie,
2.3. Część III – Akcesoria komputerowe.
3. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niereinstalowane, nierefabrykowane
i nieregenerowane, nienaprawiane.
4. Urządzenia muszą być kompletne, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
5. Wykonawca dostarczy oprogramowanie objęte przedmiotem zamówienia wraz ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, jeśli jest to niezbędne do ich uruchomienia.
6. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy, opakowania, ubezpieczenia, udziału Wykonawcy w odbiorze i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkie gwarancje i naprawy gwarancyjne.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimalnej gwarancji zgodnie z okresami podanymi w załączniku nr 3 do SWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na sprzęt
i akcesoria komputerowe, dla których nie określono okresu gwarancji w załączniku nr 3 do SWZ, na okres co najmniej równy gwarancji udzielonej przez producenta lecz nie krócej niż na 24 miesiące.
8. Sposób realizacji i odbioru Przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, wykonywany przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta.
11. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia.
12. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dla poszczególnych produktów kart gwarancyjnych i instrukcji obsługi w języku polskim.
13. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych opisanych w załączniku nr 3 do SWZ w dostarczonym przedmiocie zamówienia.
14. Zamawiający wymaga żeby wszystkie elementy oferowanego sprzętu komputerowego były zabudowane wewnątrz urządzeń, chyba, że Zamawiający wyraźnie zaznaczył, że wymaga dostarczania części składowych niezabudowanych zgodnie ze Specyfikacją asortymentową (załącznik nr 3 do SWZ).
15. Wykonawca zobowiązany jest podać parametry techniczne charakteryzujące konkretnie oferowany towar
w załączniku na 3 do SWZ. Zamawiający na etapie badania ofert weryfikować będzie parametry podane (wpisane) przez Wykonawcę. Podane nazwy producenta, modelu i typu zaoferowanego towaru posłużą sprawdzeniu jego zgodności z dostawą.
16. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.
17. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez Zamawiającego.
18. W przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) produktu wymienionego w specyfikacji (specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości etc).
19. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji.
20. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SWZ – Formularz cenowy.
21. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30200000 – 1 – Urządzenia komputerowe,
48000000 – 8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
22. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie
z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
24. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy PZP.
25. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 69027,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jak dla Części I.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 130471,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jak dla Części I.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 12455,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87453,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100983,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87453,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKUS Marta Węgiel-Mandrak, Artur Mandrak S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278202366
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87453,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140373,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353067,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140373,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKUS Marta Węgiel-Mandrak, Artur Mandrak S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278202366
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140373,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13554,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18296,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13554,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKUS Marta Węgiel-Mandrak, Artur Mandrak S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278202366
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13554,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozbiórka istniejących obiektów, budowa szklarni specjalistycznej z zapleczem eduk. i techn., zagospodarowaniem terenu w Zabrzu..."
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.