eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dowóz uczniów z Zarzecza do Szkoły Podstawowej w Lutoryżu oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Boguchwała do ZSS UNICEF w Rzeszowie i do Krainy Uśmiechu w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z Zarzecza do Szkoły Podstawowej w Lutoryżu oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Boguchwała do ZSS UNICEF w Rzeszowie i do Krainy Uśmiechu w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/; www.bip.boguchwala.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z Zarzecza do Szkoły Podstawowej w Lutoryżu oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Boguchwała do ZSS UNICEF w Rzeszowie i do Krainy Uśmiechu w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2e555b5-6a54-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453906/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów do szkół na następu-jących trasach:
1) Zarzecze (szkoła)- Szkoła Podstawowa w Lutoryżu- Zarzecze (szkoła), przewozem obję-tych będzie ok. 30 uczniów + opiekun. Łączny dystans dowozu wynosi 12 km dziennie
2) Miejsce zamieszkania uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Boguchwała- Zespół Szkół Specjalnych UNICEF w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1 i do Krainy Uśmiechu w Rzeszowie ul. Klonowa 10A- miejsce zamieszkania uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Boguchwała, przewozem objętych będzie ok. 7 uczniów + opiekun. Łączny dy-stans dowozu wynosi 168 km dziennie.
2.2. Szacunkowa ilość dni nauki w czasie trwania umowy – 185 dni.
2.3. Do ogólnej liczby dziennej przejechanych kilometrów nie dolicza się dojazdu z miejsca garażowania pojazdu do pierwszego punktu odbioru ucznia, a także w drodze powrotnej od ostatniego punktu przekazania ucznia do miejsca garażowania.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dowozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia uczniom właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży, pojazdem na-leżycie przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia, mając na uwadze, iż przed-miotem umowy jest również przewóz uczniów niepełnosprawnych. Wykonawca powinien dołożyć szczególnej staranności w czasie wykonywania usługi.
2.5. Przewozy będą realizowane codziennie z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej. Szcze-gółowy harmonogram dowozu ustali Wykonawca z rodzicami lub opiekunami prawnymi dowożonych uczniów i przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji usługi.
2.6. Trasa przewozu może ulec zmianie w związku ze zmianą liczby dowożonych uczniów lub ze zmianą miejsca zamieszkania co zostanie odzwierciedlone w zmienionym harmonogra-mie.
2.7. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu na trasach: teren Gmina Boguchwała- Rzeszów- teren Gmina Boguchwała, Zarzecze (szkoła)- Szkoła Podstawowa w Lutoryżu- Zarzecze (szkoła) zapewnia Wykonawca z tym, że opiekunem nie może być kierowca. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, nie karana, nie figurująca w rejestrze przestępców seksualnych, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Do zada opiekuna należy zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, eliminowanie nie-właściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia. W przypadków uczniów niepełnosprawnych opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów od momentu odebrania ich od rodziców/ opiekunów do przekazania ich pod opiekę pracowników placówki. Po zakończeniu zajęć edukacyjnych opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawując opiekę w czasie przejazdu uczniów do domu i przekazuje uczniów rodzicom/opiekunom. W czasie, gdy uczniowie znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność. Obowiązkiem Wykonawcy jest podanie Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania usługi wyka-zu osób, które będą sprawować bezpośrednią opiekę nad uczniami w czasie dowozu.
2.8. Wykonawca będzie zobowiązany posiadania ubezpieczenia, o którym mowa w §2 ust. 2 pkt i oraz j wzoru umowy. Wysokość ubezpieczenia w każdym przypadku będzie równa wysokości wynagrodzenia Wykonawcy brutto.
3. Wątpliwości co do czynności koniecznych do wykonania tak aby przedmiot zamówienia w pełni służył swojemu celowi, a nie ujętych w opisie winny zostać zgłoszone Zamawiającemu w trybie zapytań do SWZ w trakcie sporządzania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232767,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232767,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232767,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Paweł Kudła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861313755

7.3.3) Ulica: Żyznów

7.3.4) Miejscowość: Żyznów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-111

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232767,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.