Ogłoszenie z dnia 2023-01-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00502275/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-17
- 2022/BZP 00517044/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00188099/01 - Wynik z dnia 2023-04-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 49 im. Księdza Bronisława Komorowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 49 im. Księdza Bronisława Komorowskiego
1.2.) Oddział zamawiającego: SP49
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190035264
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: aleja Legionów 11
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-441
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: r.jurkiewicz@sp49.edu.gdansk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp49.edu.gdansk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000007
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00502275
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Inny przedmiotowy środek dowodowy
Broszura produktowa/katalog produktowy/specyfikacja oferowanych produktów potwierdzająca spełnienie wszystkich parametrów ( składników, gramatur opakowań) określonych przez zamawiającego w SWZ (w języku polskim).;
Po zmianie:
Zamawiający informuje, że rezygnuje z wymogu złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych, przedmiotowe środki dowodowe nie będą wymagane
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
nny przedmiotowy środek dowodowy
Broszura produktowa/katalog produktowy/specyfikacja oferowanych produktów potwierdzająca spełnienie wszystkich parametrów ( składników, gramatur opakowań) określonych przez zamawiającego w SWZ (w języku polskim).;
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-02 11:00
Po zmianie:
2023-01-05 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-02 11:30
Po zmianie:
2023-01-05 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-31
Po zmianie:
2023-02-03
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup automatycznego systemu do syntezy peptydów na nośniku stałym, sprzętu medycznego, systemu do automatycznej analizy metodą Western-Blot w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy
- Realizacja oświetlenia i obsługi multimediów w ramach Bałtyckiego Festiwalu Operowego
- Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego "Wrota Olszynki- bezpieczne i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy"
- Remont silników Scania DI 16 (nr silników 1050355, 1069076) z jednostki pływającej typu IC 16 M III o numerze burtowym SG-215
- Zakup fabrycznie nowych pojazdów samochodowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r.
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście 2024/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.