eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Staw › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwisem i ubezpieczeniem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- Internet dla mieszkańców Miasta i Gminy Nowy Staw. Stworzenie minipracowni komputerowej w świetlicy wiejskiej w Myszewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Nowy Staw: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwisem i ubezpieczeniem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- Internet dla mieszkańców Miasta i Gminy Nowy Staw. Stworzenie minipracowni komputerowej w świetlicy wiejskiej w Myszewie.
Numer ogłoszenia: 199982 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Staw , ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie, tel. 055 2715110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwisem i ubezpieczeniem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- Internet dla mieszkańców Miasta i Gminy Nowy Staw. Stworzenie minipracowni komputerowej w świetlicy wiejskiej w Myszewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwisem i ubezpieczeniem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- Internet dla mieszkańców Miasta i Gminy Nowy Staw, a także stworzenie minipracowni komputerowej w świetlicy wiejskiej w Myszewie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania 1 obejmuje: A) dostawę 60 szt. zestawów komputerowych, w tym 30 szt. dla Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi oraz 30 szt. jednostek podległych; zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym, programem ochrony rodzicielskiej oraz oprogramowaniem antywirusowym; B) dostawę 7 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Jednostek podległych; C) przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Końcowych w zakresie obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu; z każdego gospodarstwa domowego w szkoleniu wezmą udział po 2 osoby; razem przeszkolonych zostanie 60 osób; szkolenia przewidziano w ok. 10 osobowych grupach, tak aby każdy uczestnik miał bezpośredni dostęp do komputera; w ramach kursu osoba prowadząca przekaże teoretyczno-praktyczne wiadomości uczestnikom; D) serwis sprzętu komputerowego - 30 szt. należących do Beneficjentów Końcowych; E) ubezpieczenie sprzętu komputerowego - 30 szt. należących do Beneficjentów Końcowych. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 obejmuje stworzenie mini pracowni komputerowej w świetlicy wiejskiej w Myszewie w gm. Nowy Staw, poprzez zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia. Do mini pracowni zostanie zakupionych 6 zestawów komputerowych (monitor, stacja robocza, klawiatura, mysz, słuchawki) wraz z podstawowym oprogramowaniem oraz zabezpieczeniem antywirusowym. W związku z faktem, iż pomieszczenie przeznaczone na mini pracownię komputerową nie jest wyposażone w odpowiednią ilość mebli, koniecznym staje się zakup krzeseł i biurek pod planowany sprzęt komputerowy. Ponadto planuje się również zakup urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kopiarka), projektora multimedialnego wraz z ekranem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 50.30.00.00-8, 66.51.00.00-8, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 32.32.20.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.11.00-4, 30.12.13.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie a w szczególności wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał dostawy i usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację: - co najmniej jedno zamówienie na dostawę komputerów o wartości minimum 150 000,00 zł, - co najmniej jedno zamówienie na usługi szkoleniowej z zakresu obsługi komputera dla minimum 50 osób; - dotyczy zadania 1 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; - dotyczy zadania 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    ZADANIE 1: 1)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanej jednostki centralnej w teście Passmark CPU Mark wyniku minimum. 3500 punktów według wyników ze strony na dzień nie wcześniejszy niż 25/05/2014. 2)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu 4 wymogów stawianych jednostce centralnej. 3)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności grafiki, zgodnie z zapisami punktu 7 wymogów stawianych jednostce centralnej. 4)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, deklaracji zgodności CE dla oferowanej jednostki centralnej. 5)Potwierdzenie spełnienia wymogu przez oferowaną jednostkę centralną zestawu komputerowego normy Energy Star 5.0 poprzez wpis w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Dopuszczalny jest wydruk strony internetowej, 6)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 7)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 8)Oświadczenie Wykonawcy oferowanego zestawu komputerowego o spełnieniu norm głośności jednostki centralnej zgodnie z zapisami punktu 14 wymogów stawianych jednostce centralnej. 9)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 10)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 11)Kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego spełnienie przez monitor zestawu komputerowego normy TCO 6.0 lub równoważnej. 12)Link do strony internetowej zapewniającej dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. 13)Pisemna informacja o producencie, modelu i symbolu: oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego, oferowanego monitora zestawu komputerowego, oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego. 14)Pisemną informację wskazującą nazwę oferowanego: systemu operacyjnego, oprogramowania biurowego, programu antywirusowego, programu do kontroli rodzicielskiej. ZADANIE 2: próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone; do próbek, opisów lub fotografii produktów należy dołączyć oświadczenie poświadczające ich autentyczność; pisemną informację o producencie, modelu i symbolu oferowanego sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego; pisemną informację wskazującą nazwę oferowanego oprogramowania oraz programu antywirusowego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do n - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć: a)terminu wykonania przedmiotu zamówienia: w przypadku potrzeb wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej. b)producenta i modelu dostarczonego sprzętu lub oprogramowania, na skutek zaprzestania produkcji zaoferowanego asortymentu bądź zastąpienia go nowszym modelem, przy czym nowy towar winien spełniać parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone przez Zamawiającego w SIWZ, c)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innymi niż Wykonawca stronami, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. e)innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Stawie ul. Gen. J. Bema 1 82-230 Nowy Staw pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Stawie ul. Gen. J. Bema 1 82-230 Nowy Staw sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013- dotyczy zadania 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - dotyczy zadania 2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwisem i ubezpieczeniem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pt.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- Internet dla mieszkańców Miasta i Gminy Nowy Staw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: A)dostawę 60 szt. zestawów komputerowych, w tym 30 szt. dla Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi oraz 30 szt. jednostek podległych; zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym, programem ochrony rodzicielskiej oraz oprogramowaniem antywirusowym; B)dostawę 7 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Jednostek podległych; C)przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Końcowych w zakresie obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu; z każdego gospodarstwa domowego w szkoleniu wezmą udział po 2 osoby; razem przeszkolonych zostanie 60 osób; szkolenia przewidziano w ok. 10 osobowych grupach, tak aby każdy uczestnik miał bezpośredni dostęp do komputera; w ramach kursu osoba prowadząca przekaże teoretyczno-praktyczne wiadomości uczestnikom; D)serwis sprzętu komputerowego - 30 szt. należących do Beneficjentów Końcowych; E)ubezpieczenie sprzętu komputerowego - 30 szt. należących do Beneficjentów Końcowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 50.30.00.00-8, 66.51.00.00-8, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stworzenie minipracowni komputerowej w świetlicy wiejskiej w Myszewie, gm. Nowy Staw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje stworzenie mini pracowni komputerowej w świetlicy wiejskiej w Myszewie w gm. Nowy Staw, poprzez zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia. Do mini pracowni zostanie zakupionych 6 zestawów komputerowych (monitor, stacja robocza, klawiatura, mysz, słuchawki) wraz z podstawowym oprogramowaniem oraz zabezpieczeniem antywirusowym. W związku z faktem, iż pomieszczenie przeznaczone na mini pracownię komputerową nie jest wyposażone w odpowiednią ilość mebli, koniecznym staje się zakup krzeseł i biurek pod planowany sprzęt komputerowy. Ponadto planuje się również zakup urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kopiarka), projektora multimedialnego wraz z ekranem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 32.32.20.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.11.00-4, 30.12.13.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.