eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › USŁUGI SZKOLENIOWE, TRENINGI, USŁUGI DORADZTWA ZAWODOWEGO ORAZ KURSY KOMPUTEROWE realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Radomsko: USŁUGI SZKOLENIOWE, TRENINGI, USŁUGI DORADZTWA ZAWODOWEGO ORAZ KURSY KOMPUTEROWE realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL
Numer ogłoszenia: 199938 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Piastowska 21, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834422, faks 044 6834422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE, TRENINGI, USŁUGI DORADZTWA ZAWODOWEGO ORAZ KURSY KOMPUTEROWE realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi szkoleniowe, treningi, usługi doradztwa zawodowego oraz kursy komputerowe realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL na zlecenie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomsku. 2. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20-8 Usługi doradztwa 80.53.32.00-1 Kursy komputerowe 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: treningi kompetencji i umiejętności społecznych, arteterapia, zajęcia w ramach doradztwa zawodowego, kurs podstawy obsługi komputera, kurs komputerowy dla zaawansowanych, kurs grafiki komputerowej, kurs makijażu profesjonalnego, kurs fotograficzny, kurs bukieciarstwa, kurs gotowania i dekorowania stołów. 2) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 części (pakietów), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XVIII SIWZ uwzględniającym nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybrany(-e) pakiet(-y) przedmiotu zamówienia. 3) Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 80.53.32.00-1, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Tym samym w zakresie dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp, Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - usługi związane z przedmiotem zamówienia odpowiednio dla każdej oferowanej części (pakietu), tj.: w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 1: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie treningów kompetencji i umiejętności społecznych w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 2: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie arteterapii w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 3: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie doradztwa zawodowego w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 4, 5 i 6: - co najmniej 2 zamówienia na usługi w zakresie kursów komputerowych w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 7: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie kursu makijażu w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 8: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie kursu fotograficznego w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 9: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie kursu bukieciarstwa w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 10: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie kursu gotowania na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt I pkkt 1. 1) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp w części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań, dlatego w tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp w części dotyczącej dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca dysponuje takimi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią kadrą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającą w zależności od oferowanych części (pakietów) następujące wymagania: w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 1: - co najmniej dwóch psychologów z uprawnieniami pedagogicznymi lub trenerskimi, posiadających min.3-letnie doświadczenie w prowadzeniu treningów kompetencji i umiejętności społecznych; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 2: - co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym (pedagogicznym lub psychologicznym lub medycznym lub plastycznym) posiadająca uprawnienia do prowadzenia arteterapii, z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z arteterapii; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 3: - co najmniej dwóch doradców zawodowych z min. 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w ramach doradztwa zawodowego; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 4: - co najmniej jeden specjalista z uprawnieniami pedagogicznymi oraz z teoretyczną i praktyczną wiedzą w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. W przypadku osób niepełnosprawnych dodatkowy asystent (dla każdej grupy); w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 5: - co najmniej jeden specjalista realizujący program merytoryczny z uprawnieniami pedagogicznymi oraz z teoretyczną i praktyczną wiedzą w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 6: - co najmniej jeden specjalista realizujący program merytoryczny z uprawnieniami pedagogicznymi oraz z teoretyczną i praktyczną wiedzą w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. W przypadku osób niepełnosprawnych dodatkowy asystent; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 7: - co najmniej jedna osoba z wykształceniem co najmniej średnim oraz min. 3-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 8: - co najmniej jeden fotograf z wykształceniem wyższym, posiadający min. 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 9: - co najmniej jedna osoba z wykształceniem minimum średnim oraz co najmniej 4-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 10: - co najmniej jedną osobą z wykształceniem wyższym kierunkowym prowadzącą zajęcia teoretyczne, oraz - co najmniej jedną osobą prowadzącą zajęcia praktyczne z wykształceniem minimum średnim gastronomicznym oraz co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu. na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 1. 2) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Tym samym w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę lub osobę upoważnioną formularz według Załącznika nr 4 do SIWZ Opis szczegółowych wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Usługobiorcy mogą nastąpić wyłącznie jeżeli Usługodawca przewidział możliwość dokonania takiej zmiany na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W uzasadnionych przypadkach strony umowy przewidują możliwość zmiany jej treści, w szczególności w zakresie terminu i harmonogramu realizacji zamówienia, lokalizacji miejsca prowadzenia zajęć oraz kadry szkoleniowej, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Usługodawcy i gwarantują co najmniej dotychczasowy poziom zaoferowanych usług pod względem organizacji zajęć, warunków lokalowych oraz kwalifikacji kadry szkoleniowej. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Usługodawcy lub na jego wniosek i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piastowska 21, 97-500 Radomsko (Biuro Projektu, pok. nr 4).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piastowska 21, 97-500 Radomsko (pok. nr 22 - I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - dla 55 osób niepełnosprawnych (3 grupy) - dla 13-osobowej grupy usamodzielniających się wychowanków oraz osób w wieku 15-25 r.ż. pochodzących ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym (1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Arteterapia - dla 25 osób niepełnosprawnych - (2 grupy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia w ramach doradztwa zawodowego - dla 20-osobowej grupy usamodzielniających się wychowanków oraz osób w wieku 15-25 r.ż. pochodzących ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym (2 grupy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs podstawy obsługi komputera - dla 21-osobowej grupy osób niepełnosprawnych (2 grupy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs komputerowy dla zaawansowanych - dla 6-osobowej grupy osób niepełnosprawnych (1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs grafiki komputerowej - dla 21-osobowej grupy osób niepełnosprawnych, usamodzielniających się wychowanków oraz osób w wieku 15-25 r.ż. (2 grupy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs makijażu profesjonalnego - dla 12-osobowej grupy osób niepełnosprawnych, usamodzielniających się wychowanków oraz osób w wieku 15-25 r.ż. (2 grupy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs fotograficzny - dla 10-osobowej grupy osób niepełnosprawnych, usamodzielniających się wychowanków oraz osób w wieku 15-25 r.ż. (1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs bukieciarstwa - dla 17-osobowej grupy osób niepełnosprawnych oraz usamodzielniających się wychowanków (2 grupy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs gotowania i dekorowania stołów - dla 18-osobowej grupy osób niepełnosprawnych, usamodzielniających się wychowanków oraz osób w wieku 15-25 r.ż. (2 grupy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.