eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UKS 0291/DO/2411/ 52/08/ 16/999

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Wrocław: UKS 0291/DO/2411/ 52/08/ 16/999
Numer ogłoszenia: 199930 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu, ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3583943, fax 071 3583943.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UKS 0291/DO/2411/ 52/08/ 16/999.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji zasilającej w budynku siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10 (czynny obiekt) w istniejącej technologii wg przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Modernizacja dedykowanej instalacji zasilającej obejmuje: - modernizację rozdzielnic komputerowych: RG-K, RK-1, RK-2, RK-3, RK-4, RK-5, - rozbudowę instalacji obwodów zasilających, - montaż dodatkowych gniazd elektrycznych. Modernizacja sieci okablowania strukturalnego winna być wykonana w technologii nieekranowanej kategorii 5e. Sieć będzie umożliwiała transmisję sygnałów cyfrowych i analogowych o częstotliwości transmisji do 100MHz oraz będzie spójna z istniejącym systemem okablowania strukturalnego wykonanym w technologii MOD -TAP- obecnie Molex Premie Networks. Sieć okablowania strukturalnego składa się z następujących elementów funkcjonalnych: - punktu rozdzielczego MDF2, - okablowania poziomego miedzianego, - gniazd odbiorczych, - okablowania szkieletowego telefonicznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.20 - Instalowanie elektrycznych systemów grzewczych i innego osprzętu elektrycznego w budynkach Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.300,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące trzysta). Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Termin i miejsce wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy Wrocław 20101016740061901391200000 z dopiskiem WADIUM(decyduje data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie.. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7.1 od ppkt 2 do 5 SIWZ, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie oznaczonej modernizacja okablowania strukturalnego - przetarg. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium 1. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 2 ppkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 P.z.p. Spełnienie w.w warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do niej, które stanowią integralną część specyfikacji. 3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę odpowiadającą co najmniej cenie składanej oferty oraz przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 12.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 12.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.3. Wskazanie pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie. 12.4. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (tzn. rozpoczęli i zakończyli w okresie 06.2003r. - 06.2008r.) minimum 2 roboty budowlane a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, odpowiadające swoim: - rodzajem (tzn. o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. minimum roboty budowlane polegające na wykonaniu wewnętrznej instalacji elektrycznej), - i wartością (tj. o wartości minimum 100.000,- PLN brutto każda), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: - ich wartości oraz - daty - i miejsca wykonania oraz załącza wykaz zawierający m.in. 2 w.w roboty i dokumenty potwierdzające, że min. 2 z powyższych (przedstawionych w wykazie) robót zostały wykonane należycie (np.: referencje); b) dysponują osobami zdolnymi do kierowania robotami budowlanymi wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz załączą wykaz w.w osób i dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane. Wykaz osób oraz zrealizowanych robót stanowi załącznik nr3 12.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczącą wszystkich urzędujących członków władz oferenta). 12.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach: 12.2.,12.5.,12.6.,12.7.,12.8.,12.9. Wykonawca zastępuje je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 12.11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.12. Dowód wpłacenia wadium lub dokumenty potwierdzające jego wniesienie w innej formie. 12.13. Dokumenty wymienione w punktach: 12.1. - 12.12. są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (np. zapis za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12.14. W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 12.2 - 12.12. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia dokumentów. 12.15. Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie wzywa do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 12.16. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum), pod warunkiem, że Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Winno ono określać w szczególności: - przedmiot postępowania, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - Wykonawcę - pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnika, - zakres odpowiedzialności za wykonanie umowy zgodny z art. 141 P.z.p. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z Wykonawców. 12.17. Każdy z Wykonawców tworzących konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 P.z.p. 12.18. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 P.z.p. (tj. posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia, potencjału kadrowego) i pozostałych wymagań określonych w SIWZ oferty składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań Zamawiającego przez występujących wspólnie Wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów. 12.19. W przypadku wybrania oferty Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 3 od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400 oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.uks.wroclaw.pl).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć na adres: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu, ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.