eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1015C Tuchola-Tleń od km 3+790 do km 5+320

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Tuchola: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1015C Tuchola-Tleń od km 3+790 do km 5+320
Numer ogłoszenia: 199913 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183657 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1015C Tuchola-Tleń od km 3+790 do km 5+320.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1015C Tuchola-Tleń (odcinek Plaskosz-Gołąbek) od km 3+790 do km 5+320 na istniejącej nawierzchni. 2. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: 1) nr drogi: 1015C; 2) kategoria drogi: powiatowa klasy L; 3) teren niezabudowany; 4) km początku robót: 3+790; 5) km końca robót: 5+320; 6) długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 1,530 km. 3. Przebudowa odcinka drogi będzie realizowana na działce o numerze ewid.: 536 w obrębie Zalesie. 4. Zamówienie jest objęte zgłoszeniem robót budowlanych w dniu 18.08.2014 r. do Starosty Tucholskiego. 5. Zakres robót obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze (pomiarowe) - 1,530 km, - roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni) - 508,20 m2, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumem w ilości 0,4 kg/m2 - 7.280,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych (warstwa wiążąca) - 7.280,00 m2, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumem w ilości 0,2 kg/m2 - 7.280,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych (warstwa ścieralna) - 7.280,00 m2, - profilowanie i plantowanie poboczy mechaniczne o grubości ścinania 10 cm - 2.400,00 m2, - wykonanie poboczy z kruszyw łamanych - 2.400,00 m2. 6. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 -7 Roboty budowlane 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie technicznym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 11 oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania terenu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) pokrycia kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) pokrycia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) pokrycia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, 7) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 8) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 9) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 11) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 12) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 13) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz opisem technicznym, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 11. Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.11.13.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 568204,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456539,56

  • Oferta z najniższą ceną: 456539,56 / Oferta z najwyższą ceną: 535946,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.