Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Wieliczka: Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 szt. samochodu dwuosiowego z samowyładowczą skrzynią ładunkową, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg z kabiną brygadową dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 19990 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. , ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781442, faks 012 2782455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 szt. samochodu dwuosiowego z samowyładowczą skrzynią ładunkową, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg z kabiną brygadową dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 szt. samochodu dwuosiowego z samowyładowczą skrzynią ładunkową, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg z kabiną brygadową dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce. Pojazd powinien być nowy lub używany z udokumentowanym przebiegiem (książka gwarancyjna lub potwierdzenie z autoryzowanego serwisu oferowanej marki) nie większym niż 30 000 km. Minimalne wymagane okresy gwarancji: na układ napędowy oferowanego pojazdu (silnik + przeniesienie napędu) 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego) na perforację blachy oferowanego pojazdu (karoseria + lakier) 48 miesięcy od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego) na wywrotkę 24 miesięcy od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego). W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie pojazdu: samochód dwuosiowy z samowyładowczą skrzynią ładunkową o DMC do 3500 kg z kabiną brygadową minimum 6-cio osobową, moc silnika pojazdu od 110 do 150 KM, silnik powinien spełniać wymagania norm min. EURO 4, pojemność silnika od 2500 do 3000 ccm, ładowność administracyjna: min 1000 kg, całkowita długość pojazdu: max 5800 mm, minimalna długość wewnętrzna skrzyni wywrotki: 2700 mm, wywrotka stalowa, skrzynia biegów manualna, hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej, ABS, szerokość zewnętrzna (bez lusterek) max 2000 mm, napęd na koła tylne, radio CD, silnik wysokoprężny, wlew zbiornika paliwa zamykany na klucz, immobilizer, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach, ogumienie o parametrze R 15 lub większym, koło zapasowe zamontowane na pojeździe, klimatyzacja, szyba tylna w kabinie, kolor kabiny żółto-pomarańczowy RAL 2011 lub czerwony- oryginalny fabryczny lakier pojazdu, urządzenie pokazujące średnie i chwilowe spalanie paliwa przez pojazd, instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica produkcji polskiej, zestaw fabrycznych narzędzi dostarczonych z samochodem, podnośnik. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z pojazdem wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania w/w pojazdu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj: spełniają warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp spełniają warunki określone w SIWZ udzielą minimalnej gwarancji na oferowany pojazd (silnik + przeniesienie napędu+ perforacja blachy + lakier + wywrotka) punkt serwisowy uprawniony do wykonywania przeglądów gwarancyjnych oferowanego pojazdu powinien znajdować się w odległości nie większej niż 35 km od siedziby Zamawiającego; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta tytułowa oferty - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 uPzp. Wykaz podwykonawców wraz z informacją o zakresie jaki powierzony do wykonania podwykonawcy, a w przypadku braku podwykonawców oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia potwierdzający, iż spełnia on wszystkie żądane przez Zamawiającego parametry określone w zał. nr 4 do SIWZ. W tym celu należy wypełnić zał. nr 1 do SIWZ (kolumna -potwierdzenie spełnienia warunku-wpisując tak lub nie- i opisać parametr oferowany), podać rok produkcji nadwozia, markę i model oraz dołączyć informacje techniczną o pojaździe potwierdzaną przez autoryzowany serwis proponowanej marki. Oświadczenie o położeniu punktu serwisowego uprawnionego do wykonywania przeglądów gwarancyjnych w odległości nie większej niż 35 km od siedziby Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Przebieg pojazdu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka, ul. Mickiewicza 8B nr tel (12) 291-48-06, fax.(12) 291-48-05.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Prezesa ZGK Sp. z o.o. Wieliczka 32-020 Wieliczka ul. Mickiewicza 8b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.