eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Budowa placu manewrowego oraz wewnętrznej drogi pożarowej wraz ze zjazdami na teren posesji Pogotowia Opiekuńczego w Gdańsku- II etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Gdańsk: Budowa placu manewrowego oraz wewnętrznej drogi pożarowej wraz ze zjazdami na teren posesji Pogotowia Opiekuńczego w Gdańsku- II etap.
Numer ogłoszenia: 199901 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze im. Karola Olgierda Borchardta , ul. Leczkowa 1a, 80-432 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 344 59 16, faks 0-58 341-10-42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu manewrowego oraz wewnętrznej drogi pożarowej wraz ze zjazdami na teren posesji Pogotowia Opiekuńczego w Gdańsku- II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu manewrowego oraz wewnętrznej drogi pożarowej wraz ze zjazdami na teren posesji Pogotowia Opiekuńczego w Gdańsku- II etap. Roboty budowlano- montażowe obejmują przebudowę konstrukcji jezdni. zakres rzeczowy robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty drogowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 4.100,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) spełniają warunki określone w Siwz, c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) udzielą 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, f) posiadają kierownika budowy mającego uprawnienia budowlane. 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków, b) ocena spełnienia warunku dotyczącego udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi nastąpi na podstawie zaoferowanego 3 letniego okresu gwarancji i rękojmi w formularzu oferty, c) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Tabela elementów scalonych, 2. Wykaz co najmniej trzech wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Informacje dotyczące osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez tą osobę wymaganych uprawnień budowlanych. 4. Wykaz części zamówienia i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z nich musi dołączyć podpisane oświadczenie. 6. Zaparafowany projekt umowy. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy załączyć odrębne dokumenty dla każdego z tych podmiotów. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu oraz do podpisania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.pogotowieopiekuncze.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : http://www.pogotowieopiekuncze.gda.pl Pogotowie Opiekuńcze im Karola Olgierda Borchardta w Gdańsku, ul. Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, sekretariat A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Opiekuńcze im Karola Olgierda Borchardta w Gdańsku, ul. Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, sekretariat A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.