eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Dostawa elementów do budowy ogrodzenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Olsztynek: Dostawa elementów do budowy ogrodzenia
Numer ogłoszenia: 199895 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192506, fax 089 5194468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztynek.pl/oferty_pracy.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów do budowy ogrodzenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.1. Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów do budowy 440 mb ogrodzenia posesji Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2: 1) przęsła ogrodzeniowe - panele przetłaczane o szerokości 2500 mm i wysokości od 1530 do 1560 mm - 170 szt. 2) słupki profilowane o wysokości 2400 mm - 170 szt. 3) obejmy i akcesoria montażowe - 170 kompletów 4) bramy przesuwne - samonośne o szerokości w świetle wjazdu 5000 mm i wysokości 1820 mm - 2 szt. 5) brama przesuwna - samonośna o szerokości w świetle wjazdu 4000 mm i wysokości 1820 mm - 1 szt. 6) brama dwuskrzydłowa (z funkcją furtki) o szerokości w świetle wjazdu 2 x 2000 mm i wysokości 1820 mm - 1 szt. 7) furtka ogrodzeniowa o szerokości w świetle wejścia 2 x 1000 mm i wysokości 1820 mm - 2 szt. 8) furtki ogrodzeniowe o szerokości w świetle wejścia 1000 mm i wysokości 1820 mm - 2 szt. Szczegółowy zakres zamówienia i wymagania techniczno - jakościowe precyzuje /Specyfikacja techniczna/ - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.82.20.00 - Ogrodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.82.00 - Ogrodzenia Oryginalny kod CPV: 28.11.22.21 - Słupy stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.22.21 - Słupy stalowe Oryginalny kod CPV: 28.12.23.00 - Bramy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.13.00 - Bramy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Pzp. 2.2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 2 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp - według załącznika nr 3 do SIWZ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg wzoru własnego. 5) Informacja Wykonawcy o wyłączeniu jawności - według załącznika nr 4 do SIWZ; 6) Zaakceptowany projekty umowy - według załącznika nr 5 do SIWZ; 7) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztynek.pl/oferty_pracy.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, 11 - 015 Olsztynek, ul. Ratusz 1, pokój nr 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, 11 - 015 Olsztynek, ul. Ratusz 1, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.