Gliwice: Dostawa oleju opałowego dla: (1) sekcji obsługi infrastruktury Krapkowice, (2) sekcji obsługi infrastruktury Opole, (3) sekcji obsługi infrastruktury Lubliniec
znak sprawy 48/WOG/2014
Numer ogłoszenia: 199883 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.4wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JW4217.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla: (1) sekcji obsługi infrastruktury Krapkowice, (2) sekcji obsługi infrastruktury Opole, (3) sekcji obsługi infrastruktury Lubliniec znak sprawy 48/WOG/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego dla: (1) sekcji obsługi infrastruktury Krapkowice, (2) sekcji obsługi infrastruktury Opole, (3) sekcji obsługi infrastruktury Lubliniec, w podziale na 3 zadania: ZADANIE NR 1 Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 (nazwa handlowa: olej napędowy grzewczy EKOTERM PLUS) do celów grzewczych dla kompleksu wojskowego w Krapkowicach ZADANIE NR 2 Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 (nazwa handlowa: olej napędowy grzewczy EKOTERM PLUS) do celów grzewczych dla obiektów administrowanych przez SOI Opole ZADANIE NR 3 Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 (nazwa handlowa: olej napędowy grzewczy EKOTERM PLUS) do celów grzewczych dla kompleksu wojskowego w Lublińcu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dla zadania nr 1: opis przedmiotu zamówienia - ZAL 7, harmonogram dostaw - ZAL 8; Dla zadania nr 2: opis przedmiotu zamówienia - ZAL 9, harmonogram dostaw - ZAL 10; Dla zadania nr 3: opis przedmiotu zamówienia - ZAL 11, harmonogram dostaw - ZAL 12;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi - zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, tj. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi udzieloną przez Prezesa URE;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy nie wynika z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47, kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 (nazwa handlowa: olej napędowy grzewczy EKOTERM PLUS) do celów grzewczych dla kompleksu wojskowego w Krapkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 1: opis przedmiotu zamówienia - ZAL 7, harmonogram dostaw - ZAL 8;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 (nazwa handlowa: olej napędowy grzewczy EKOTERM PLUS) do celów grzewczych dla obiektów administrowanych przez SOI Opole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 2: opis przedmiotu zamówienia - ZAL 9, harmonogram dostaw - ZAL 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 (nazwa handlowa: olej napędowy grzewczy EKOTERM PLUS) do celów grzewczych dla kompleksu wojskowego w Lublińcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 3: opis przedmiotu zamówienia - ZAL 11, harmonogram dostaw - ZAL 12;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja istniejących ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach (2)
- Modernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 2 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej i sieci gazowej
- Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i tarasu południowego w budynku Przedszkola Miejskiego nr 40 w Gliwicach
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiającego na lata 2025-2027
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz buynku gminnego w Krempachach
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na teren Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przeznaczonego na ogrzewanie pomieszczeń biurowych i domu przedpogrzebowego oraz do wykonywania kremacji.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.