Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Łańcut: Prace konserwatorskie pokoju 71 w Muzeum-Zamku w Łańcucie
Numer ogłoszenia: 199873 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Łańcucie , ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252008 do 10, faks 017 2252012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie pokoju 71 w Muzeum-Zamku w Łańcucie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji pokoju 71 Pomieszczenie znajduje się na drugim piętrze Zamku od strony wschodniej. Ściany pomieszczenia pokrywają tapety papierowe z wzorem kwiatowym. Taka sama tapeta pokrywa glify okienne i wnęki. Tapeta w bardzo złym stanie. W wielu miejscach poodrywana, odklejona, brudna, popękana. Papier uległ przebarwieniem i oryginalne kolory w wielu miejscach uległy zniekształceniom. Sufit popękany, widoczne ślady zalań. Centralnie na suficie znajduje się malowana rozeta z ornamentem kwiatowym i pasowym. Wokoło ścian na suficie malowany ornament składający się z wzoru kwiatowego i kolorowych pasków. Sufit zamknięty fasetą. W wielu miejscach faseta uległa zniszczeniu, widoczne są liczne ubytki tynku wraz z gzymsem fasety. Pomieszczenie we wschodnim skrzydle zamku na II piętrze Powierzchnia pokoju 50 m2 Powierzchnia ścian 75 m2 Powierzchnia 3szt drzwi - 7 m2 Powierzchnia ścian pokryta papierową tapetą, sufit malowany Pomieszczenie posiada 3 drzwi Na podłodze deski. Sufit bardzo brudny, popękany, widoczne liczne zacieki i zaplamienia. Tapeta bardzo zniszczona, liczne ubytki. Prace konserwatorskie dotyczą: Konserwacja tapet. Konserwacja drewna. Konserwacja malarstwa ściennego. PROGRAM KONSERWATORSKI 1. Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej fotograficznej i opisowej. 2. Wykonanie sond i odkrywek w celu uzyskania dokładnych informacji o stanie zachowania obiektu. 3. Wykonanie stratygrafi obiektu. 4. Zabezpieczenie powierzchni podłogi poprzez ułożenie podkładów z papieru, płyt twardych, folii. 5. Wzmocnienie warstwy tynku i zaprawy 6. Wykonanie podciągnięcia warstwy tynku w miejscach odspojenia na suficie 7. Usunięcie warstw wtórnych, przemalowań 8. Usunięcie wtórnych uzupełnień tynku wykonanych materiałem źle dobranym. 9. Uzupełnienie szczelin i pęknięć na suficie i ścianach poprzez wprowadzenie warstwy tynku o podobnych właściwościach./tynk wapienny/ 10. Położenie warstwy zaprawy pod warstwę malarską. 11. Przygotowanie powierzchni ścian pod naklejenie tapety. 12. Konserwacja tapet. 13. Wykonanie rekonstrukcji brakujących tapet. 14. Położenie tapet 15. Położenie i uzupełnienie warstwy malarskiej na suficie. 16. Oczyszczenie powierzchni drewnianej drzwi i ościeżnicy z brudu i wtórnych przemalowań. 17. Wykonanie impregnacji drewna zaatakowanego przez szkodniki drewna i grzyby. 18. Uzupełnienie ubytków drewna poprzez wstawienie fleków z drewna o podobnym charakterze. 19. Uzupełnienie drobnych uszkodzeń drewna masą drewniano- klejową 20. Uzupełnienie, położenie warstwy malarskiej na drzwiach i ościeżnicy. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej. Jeżeli Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga udzielenia przynajmniej 10-letnie gwarancji jakości i rękojmi za wady z tytułu przeprowadzonej konserwacji. bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego prac..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia 6000,00 ( sześć tysięcy złotych) wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie tym okresie co najmniej: jednej usługi wykonania pełnej konserwacji wnętrza zabytkowego wpisanego do rejestru z każdej specjalizacji: a) konserwacji malarstwa. b) konserwacji drewna c) konserwacji papieru Wykaz powinien zawierać: krótki opis robót (rodzaj usług), wartość wykonanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji (wykazu osób) o osobach które będą wykonywać prace. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące osoby przewidzianej do realizacji zadania: - życiorys potwierdzający uzyskanie tytułu magistra uzyskanego po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności: 1) dotyczącej konserwacji drewna polichromowanego 2) konserwacji malarstwa. 3) konserwacji papieru oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczna praktykę zawodową - Informację o podstawie dysponowania wskazaną osobą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. na kwotę min. 100 000,00 sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Muzeum-Zamek w Łańcucie, ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut,Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 12:30, miejsce: 1. Muzeum-Zamek w Łańcucie, ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, (w sekretariacie)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Kompleksowa organizacja wydarzenia pn. "Święto Parku"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Łańcucie
- "Remont i przebudowa budynku służbówki tzw. "Dyrektorówki" wchodzącego w skład dawnego zespołu myśliwskiego Julin" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja I
więcej: przetargi w Łańcucie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.