Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-05
Jonkowo: DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY JONKOWO
Numer ogłoszenia: 199842 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY JONKOWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2015/2016 usług transportowych polegających na dowożeniu dzieci i uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Przewożenie uczniów z miejsca zamieszkania do szkół (podstawowej i gimnazjum) w Jonkowie oraz szkoły (podstawowej) w Nowym Kawkowie. Ponadto, w miarę możliwości organizacyjnych, wykonywanie pojazdem realizującym usługi transportowe, doraźnych kursów przewożenia uczniów do szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie lub przewozy grup uczniów pomiędzy szkołami na terenie gminy. 2) odwożenie uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania po zajęciach dydaktyczno-wychowawczych; 3) zapewnienie opieki nad dziećmi w czasie przewozów. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia - świadczenia usług transportowych. 3. Usługi transportowe Wykonawca będzie realizował głównie na trasach obejmujących następujące miejscowości i ich kolonie: Gamerki Wielkie, Stare Kawkowo kol., Stare Kawkowo, Nowe Kawkowo, Pupki, Węgajty kol., Godki, Węgajty, Jonkowo kol., Jonkowo, Garzewko, Łomy, kol. Wilimowo, Mątki, kol. Mątki, Kajny, Na trasach obejmujących inne miejscowości w zależności od potrzeb związanych z organizacją pracy szkół, w tym również szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie oraz możliwości wykonania takich przewozów. 4. Przewidywany przeciętny dzienny przejazd trasami dowożenia i odwożenia uczniów w dniach zajęć dydaktycznych - 175 km. Prognozowany maksymalny dzienny przejazd trasami dowożenia i odwożenia uczniów (w przypadku konieczności dowozu uczniów na II zmianę) - 215,0 km. 5. Rok szkolny 2015/2016 przewiduje 188 dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych (w tym rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego), z możliwością ustalenia przez dyrektorów szkół dodatkowych dni wolnych od zajęć: do 6 dni dla szkół podstawowych oraz do 8 dni dla gimnazjum..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) tj: posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o złożony odpowiedni dokument potwierdzenia posiadania uprawnień, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca wykaże jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia autobusem posiadającym co najmniej 50 miejsc siedzących dla pasażerów (bez miejsca kierowcy) lub więcej niż jednym autobusem o łącznej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów nie mniejszej niż 50. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o informacje zawarte w Wykazie środków transportu złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia: a) osobą uprawnioną do kierowania autobusem, posiadającą ponadto co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowcy autobusu, a w przypadku samodzielnego wykonywania przewozów - osobiście posiadać odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe. b) osobą pełnoletnią z wykształceniem co najmniej zawodowym, która będzie pełniła obowiązki opiekuna uczniów. W przypadku realizacji zamówienia przy jednoczesnym użyciu więcej niż jednego autobusu z łączną liczbą miejsc siedzących dla pasażerów - co najmniej 50, albo gdy Wykonawca przewiduje, iż w okresie realizacji zamówienia jednym pojazdem będzie uczestniczyć odpowiednio więcej niż jeden kierowca lub więcej niż jedna opiekunka - Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio większą liczbą osób - kierowców i opiekunów. W przypadku Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca wykaże jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku podpisania oferty i reprezentowania Wykonawcy przez inne osoby niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - wiek pojazdu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie: 1) ceny jednostkowej brutto, maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego oraz stawki procentowej i wartości podatku VAT określonych w umowie - w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku i terminu jej obowiązywania - na wniosek jednej ze stron umowy. 2) zmiany osoby)osób wskazanych w złożonym przez Wykonawcę Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata)tów na to stanowisko - kandydat musi co najmniej spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 3 pkt. 4) SIWZ. 3) zmiany autobusu/ów, który/e Wykonawca wskazał w ofercie do wykonywania zamówienia - zmiana pojazdu może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą zmianę pojazdu, przy czym inny niż wymieniony w ofercie autobus (autobusy) musi spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3 SIWZ i nie może być starszy niż wskazany w ofercie Wykonawcy). Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci kolejno numerowanych aneksów do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pok. nr 9 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo, pok. nr 16 (piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JONKOWO
więcej: przetargi JONKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Centrum Brytyjskiego UMCS w Lublinie dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kaplonosach w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- "Dowóz uczestników do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olszynce k/Białobrzegów"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Puck w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- "Przewozy uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi z terenu gminy Trzebiatów, do szkół i ośrodków specjalistycznych zlokalizowanych na obszarze województwa zachodniopomorskiego"
- (2) Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Czarnków w latach 2025 - 2026
- Świadczenie zwykłych usług opiekuńczych w ramach projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.