eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Oddziału Rejestracji i Oznaczania Pojazdów Wydziału Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów Urzędu Miasta Łodzi w 2007 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Łódź: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Oddziału Rejestracji i Oznaczania Pojazdów Wydziału Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów Urzędu Miasta Łodzi w 2007 roku.
Numer ogłoszenia: 199810 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Urząd Miasta Łodzi Wydział Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów, ul. Smugowa 26a i/30/32, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 638 50 23, fax 0-42 638 50 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Oddziału Rejestracji i Oznaczania Pojazdów Wydziału Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów Urzędu Miasta Łodzi w 2007 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie certyfikowanych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Oddziału Rejestracji i Oznaczania Pojazdów Wydziału Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów Urzędu Miasta Łodzi w 2007 roku zgodnie ze wzorami określonymi przez rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22-07-2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz.1123 z późn. zm.) w ilości 5000 kompletów zwyczajnych samochodowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.00.00.00 - Metale zwykłe i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 14.70.00.00 - Metale zwykłe Oryginalny kod CPV: 27.50.00.00 - Aluminium i wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: 1. Warunek spełnią Wykonawcy, którzy posiadają: a. certyfikaty zgodności na oferowane tablice rejestracyjne udzielone dla tego Wykonawcy lub jego kooperanta (w takim przypadku należy dołączyć umowę określającą warunki kooperacji). b. zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez Wojewodę (vide art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 108, poz. 908 z późn.zm.). 2. Warunek spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Warunek spełnią Wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie przedmiotu zamówienia, 4. Warunek spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia (wymienione w części 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w w/w punktach zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej inna niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa wraz dowodem uiszczenia opłaty skarbowej, 3) zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez Wojewodę (vide art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 108, poz. 908 z późn.zm.), 4) certyfikaty zgodności na oferowane tablice rejestracyjne wystawione dla Wykonawcy i ewentualnie dla kooperantów Wykonawcy (w takim przypadku należy załączyć również umowę określającą warunki kooperacji), 5) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie przedmiotu zamówienia 7) pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 7 i 8, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: (a) dokumenty wymienione powyżej mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę -y uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie to ma zostać złożone poprzez umieszczenie na kserokopii dokumentu adnotacji za zgodność z oryginałem oraz opatrzenie go podpisem i ewentualną pieczęcią osoby -osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy, (b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wyszczególnione w punkcie 1, 4, 5 musi złożyć w ofercie każdy członek tych podmiotów. (c) dokumenty sporządzone w języku obcym dołącza się wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-433 Łódź; ul. Smugowa 26a i 30/32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:00, miejsce: 91-433 Łódź; ul. Smugowa 26a i 30/32, pokój B-5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.