eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Instalacja klimatyzacji w budynku usługowym Urzędu Statystycznego w Szczecinie,ul. Jana Matejki 22

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Szczecin: Instalacja klimatyzacji w budynku usługowym Urzędu Statystycznego w Szczecinie,ul. Jana Matejki 22
Numer ogłoszenia: 199807 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 459 77 00, fax 0-91 4340595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/szczec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja klimatyzacji w budynku usługowym Urzędu Statystycznego w Szczecinie,ul. Jana Matejki 22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: sprzedaż,dostarczenie i instalację systemu klimatyzacyjnego z bezpośrednim odparowaniem czynnika chłodniczego opartego na jednostkach wewnętrznych typu ściennego,wyposażonych w zawory rozprężne połączone z jednostkami zewnętrznymi oraz wykonanie wszelkich prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zakresu rzeczowego dotyczacego I etapu prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:
    a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy,
    b) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt 6.2, 6.3, 6.4 SIWZ,zgodnie z opisem zawartym w instrukcji dla wykonawców
    c)dysponują kierownikiem robót, który posiada właściwe uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
    d)załączą dokumenty stwierdzające, że kierownik robót o którym mowa w pkt. c) posiada wymagane uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis do właściwej izby samorządu zawodowego,

    2.1. Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców,którzy: nie spełniają warunków udziału w postepowniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych
    2.2.podlegaja wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych.
    2.3.wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy,
    2.4.wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
    2.5 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
    2.6.wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy,
    2.7.nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców zgodnie z zasadą: spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki:
    1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
    2.formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
    - wypełnione i podpisane załączniki do SIWZ,
    3.kosztorys ofertowy,
    4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    b)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    5. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    a)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujący wykonanie trzech realizacji zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Nie udokumentowanie wykazu robót wykonanych będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty.
    b)dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego), z których jednoznacznie wynika, że ww. prace zostały wykonane należycie,
    c)imię i nazwisko kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
    d)kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego wpis do właściwej izby samorządu zawodowego,
    6.Załączą dokumenty, że proponowane urządzenia posiadają dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz co najmniej jeden z niżej wym. dokumentów: atest,certyfikat lub ceryfikat zgodności,aprobate techniczna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/szczec/zamówienia_publiczne_PLK_HTML.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Szczecinie,ul.Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin pokój nr 317 , IV piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul.Jana Matejki 22 70-530 Szczecin pok. nr 317 , IV pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.