eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Zakupy inwestycyjne na wyposażenie magazynów przeciwpowodziowych - dostawa 2 szt. samochodów osobowo-terenowych



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Płock: Zakupy inwestycyjne na wyposażenie magazynów przeciwpowodziowych - dostawa 2 szt. samochodów osobowo-terenowych
Numer ogłoszenia: 199770 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku, ul. 1-go Maja, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, fax 024 2697981.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakupy inwestycyjne na wyposażenie magazynów przeciwpowodziowych - dostawa 2 szt. samochodów osobowo-terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów osobowo-terenowych. Sprzęt powinien być dostarczony własnym transportem wraz z rozładunkiem do WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku - Wojewódzki Magazyn Przeciwpowodziowy w Kamionie gm. Młodzieszyn. Parametry techniczne samochodów osobowo-terenowych: 1.STAN SAMOCHODU - fabrycznie nowy - posiadający homologację zgodną z polskimi przepisami oraz instrukcje obsługi w języku polskim 2. SILNIK - Disel - moc min140 KM - zużycie paliwa cykl mieszany max. 7,3 l/100 km 3. SKRZYNIA BIEGÓW - skrzynia biegów 5 lub 6 biegowa - mechaniczna (manualna) 4. NAPĘD 4x4 - stały napęd wszystkich kół 5. UKŁAD HAMULCOWY - hamulce tarczowe przód - hamulce tarczowe tył 6. NADWOZIE - 5-drzwiowe - 5-osobowe - prześwit min. 200 mm - hak holowniczy z gniazdem instalacji elektrycznej - kolorystyka nadwozia - inny niż biały - lakier metalik 6. WYPOSAŻENIE TECHNICZNE - poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera - ABS system zapobiegający blokowaniem się kół - pasy bezpieczeństwa - immobiliser - klimatyzacja - elektryczne sterowanie szyb - przód - centralny zamek zdalnie sterowany - wspomaganie kierownicy - radio CD z głośnikami - elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne - felgi 16 lub 17 lub 18 cali - pełnowymiarowe koło zapasowe z felgą - autoalarm - system kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy -przednie lampy przeciwmgielne - komplet opon zimowych - komplet dywaników przeciwbłotnych przód i tył 7. WYMAGANE MINIMALNE OKRESY GWARANCJI - gwarancja mechaniczna (silnik, podzespoły mechaniczne i elektryczne) - 2 lata lub 100 tys. km przebiegu - gwarancja na lakier nadwozia 3 lata Okres gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby każdy z samochodów wyposażony był w 1 szt. szperacza obrotowego o podanych niżej parametrach: - mocowany na magnes - rodzaj światła HID 35 W - zasilanie 12V - kolor czarny W cenie samochodów należy uwzględnić roczne ubezpieczenie komunikacyjne (pakiet obejmujący OC, AC, NW oraz ASSISTANCE 24h). Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia serwisu w okresie gwarancji na terenie Płocka i Radomia, przeszkolenia wskazanych pracowników w zakresie obsługi sprzętu. Wraz ze sprzętem Wykonawca dostarczy gwarancję, dokumentację techniczno - eksploatacyjną (instrukcję obsługi) w języku polskim oraz wymagane przez prawo dokumenty umożliwiające rejestrację samochodów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 160655,74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • R.A.S. Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 39, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 160655.74
  • Oferta z najniższą ceną: 160655.74 / oferta z najwyższą ceną: 160655.74
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.