Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Koronowo: Dostawa wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
Numer ogłoszenia: 199765 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, fax 0 52 382 09 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów piekarniczych i cukierniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Chleb pszenno-żytni ( krojony, pakowany o wadze 0,400 kg z naniesiona datą przydatności do spożycia ) CPV:15811100-7 PN-92/A-74103-100 000 kg 2.Chleb razowy( krojony, pakowany o wadze 0,400 kg ) z naniesiona datą przydatności do spożycia ) CPV:15811100-7 PN-92/A-74103- 700 kg 3.Drożdżówka z kruszonką( gramatura 100 g ) CPV:15812100-4 PN-A88106:1998 - 9 000 szt. 4.Bułka tarta ( w opakowaniach min. 10 kg ) CPV: 15893000-4 PN-A-74113:1997/Az1:1999 - 1 000 kg 5.Ciasto piernik ( Dostawy ciasta do Zakładu Karnego w Koronowie odbywać się będą w okresach świątecznych ) CPV: 15812100-4 PN-A-88106:1998 - 150 kg 6.Ciastka kruche luzem ( Dostawy ciastek kruchych do Zakładu Karnego w Koronowie odbywać się będą w okresach świątecznych ) CPV:15812100-4PN-A-88106:1998 - 150 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.11.00-7, 15.81.21.00-4, 15.89.30.00-4, 15.81.21.00-4, 15.81.21.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3)Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4)Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b)wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnił uczciwej konkurencji; (nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp), c)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, e)wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (jeżeli jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. poprawnie wypełniony(e) formularz(e) cenowy(e) oraz formularz oferty (wzory na załączonych drukach), 3. podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 i w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzory na załączonych drukach), 4. podpisany wzór umowy przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty, która jest dołączona do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- 6/TP/24 - DOSTAWY PIECZYWA ORAZ ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- dostawa pieczywa.
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.