eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup z dostawą materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów oraz papieru w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku do Specyfikacji, z podziałem na części Część I- materiały eksploatacyjne Część II- papier kserograficzny Naz



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Poznań: Zakup z dostawą materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów oraz papieru w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku do Specyfikacji, z podziałem na części Część I- materiały eksploatacyjne Część II- papier kserograficzny Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod PCV Część I- materiały eksploatacyjne (wkłady drukujące 301921113-6, taśmy barwiące 30192300-4, wkłady barwiące 30125100-2) Część II- papier kserograficzny PCV 21125692-2 SŁOWNIK UZUPEŁNIAJĄCY: E178-1 Na podstawie umowy
Numer ogłoszenia: 19974 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce, ul. Słowackiego 22, 60-823 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6471904, fax 061 6471921.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ administracji rządowej niezespolonej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów oraz papieru w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku do Specyfikacji, z podziałem na części Część I- materiały eksploatacyjne Część II- papier kserograficzny Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod PCV Część I- materiały eksploatacyjne (wkłady drukujące 301921113-6, taśmy barwiące 30192300-4, wkłady barwiące 30125100-2) Część II- papier kserograficzny PCV 21125692-2 SŁOWNIK UZUPEŁNIAJĄCY: E178-1 Na podstawie umowy.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów oraz papieru w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku do Specyfikacji, z podziałem na części Część I- materiały eksploatacyjne Część II- papier kserograficzny Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod PCV Część I- materiały eksploatacyjne (wkłady drukujące 301921113-6, taśmy barwiące 30192300-4, wkłady barwiące 30125100-2) Część II- papier kserograficzny PCV 21125692-2 SŁOWNIK UZUPEŁNIAJĄCY: E178-1 Na podstawie umowy Część I- materiały eksploatacyjne TONERY, CARTRIGE, ATRAMENT, TAŚMY DO DRUKAREK 1 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor czarny str. 1 750 / 5% 2 szt. 2 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor niebieski oryginał str. 1 750 / 5% 2 szt. 3 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor czerwony oryginał str. 1 750 / 5% 2 szt. 4 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor żółty oryginał str. 1 750 / 5% 2 szt. 5 Toner do drukarki HP LJ 1200 str. 2 500 / 5% 14 szt. 6 Toner do drukarki HP LJ 1300 str. 2 500 / 5% 3 szt. 7 Toner do drukarki HP LJ 1320 str. 6 000 / 5% 15 szt. 8 Toner do drukarki HP LJ 2420 str. 12 000 / 5% 18 szt. 9 Toner do drukarki HP LJ 3005 Q7551X* str. 13 000 / 5% 8 szt. 10 Toner do drukarki HP LJ 4050 str. 10 000 / 5% 15 szt. 11 Toner do drukarki HP LJ 4100 str. 10 000 / 5% 3 szt. 12 Toner do drukarki HP LJ 1150 str. 2 500 / 5% 5 szt. 13 Toner do drukarki HP LJ P2015 Q7553X* str. 7 000 / 5% 6 szt. 14 Toner do drukarki HP LJ 1100 str. 2 500 / 5% 5 szt. 15 Toner do drukarki Lexmark T620 str. 10 000 / 5% 6 szt. 16 Taśma barwiąca do drukarki igłowej OKI 3321 15 szt. 17 Taśma do drukarki Tally T2155* 20 mln znaków 8 szt. TONERY DO KSEROKOPIAREK 1 Toner do kserokopiarki KONICA 1312 3 szt. 2 Toner do kserokopiarki SHARP AR337 str. 22 000 / 5% 4 szt. 3 Toner do kserokopiarki SHARP AR-M 160 str. 16 000 / 5% 3 szt. 4 Toner do kserokopiarki SHARP AR-M 205 str. 16 000 / 5% 8 szt. 5 Toner do kserokopiarki SHARP SF 2530 str. 15 000 / 5% 1 szt. 6 Toner do kserokopiarki SHARP AR-M 276 str. 25 000 / 5% 3 szt. 7 Toner do kserokopiarki SHARP AP-5316 str. 16 000 / 5% 4 szt. 8 Toner do kserokopiarki KYOCERA KM-2050 * str. 15 000 / 6% 3 szt. 9 Toner do kserokopiarki Olivetti d-copia 120D * str. 5 000 / 6% 3 szt. 10 Toner do kserokopiarki Olivetti d-copia 2000 * str. 15 000 / 6% 2 szt. 11 Toner do kserokopiarki Olivetti d-copia 164 MF * str. 6 000 / 6% 4 szt. TONERY DO FAKSÓW 1 Cartrige do faksu PANAFAX UF490 str. 6 000 / 5% 3 szt. 2 Toner do PANASONIC KX-FL-513 str. 2 500 / 5% 5 szt. 3 Toner do PANASONIC KX-FL-613 * str. 2 500 / 5% 9 szt. * lub równoważny Część II- papier kserograficzny 1 Papier kserograficzny formatu A-3, przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach o gramaturze 80 g/m2, stopień białości nie niższy niż 161 (CIE), wyprodukowany z masy celulozowej bielonej bez udziału chloru elementarnego (ECF) - 500 arkuszy w ryzie - 64 ryz 2 Papier kserograficzny formatu A-4, przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych o gramaturze 80 g/m2, stopień białości nie niższy niż 161 (CIE), wyprodukowany z masy celulozowej bielonej bez udziału chloru elementarnego (ECF) - 500 arkuszy w ryzie - 3260 ryz 3 Papier kserograficzny formatu A-4 o gramaturze 250 g/m2, wyprodukowany z masy celulozowej bielonej bez udziału chloru elementarnego (ECF) - 250 arkuszy w ryzie 1 ryza

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.92.11.13 - 30.92.11.13 Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie przez Wykonawców postanowień określonych w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem min. 5 lat licząc od terminu składania ofert, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich 3 lat wykonały lub są w trakcie wykonania min. 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie co przedmiot zamówienia, co zostanie potwierdzone stosownymi dokumentami i referencjami, tj. zamówienia z zakresu dostawy materiałów eksploatacyjnych dot. części I, papieru kserograficznego dot. części II, z czego każde zamówienie na kwotę min. 50 000 zł brutto, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać przedsiębiorcy łącznie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Zostanie dokonana według następującej zasady: - dokument złożono / dokumentu nie złożono, - dokument potwierdza spełnienie warunku / nie potwierdza spełnienie warunku. 2.2. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą należy złożyć, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: - Wykaz min. 3 wykonanych lub również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadających swoim rodzajem (część I - materiały eksploatacyjne, część II papier kserograficzny) i wartością (min. 50 000 zł brutto na każde zamówienie) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączenia tych dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawcy zobowiązani są również złożyć następujące dokumenty; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu). - Formularz ofertowy (wzór w załączeniu). - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną - Oznaczenie wykonawcy (przedsiębiorcy) winno być zgodne z art. 4 pkt. 7 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101 poz. 1178 z późn. zm.). Należy podać firmę lub nazwę przedsiębiorcy ze wskazaniem formy prawnej a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko przedsiębiorcy oraz nazwę, pod którą wykonuje działalność gospodarczą. - W przypadku podmiotów niebędących przedsiębiorcami, nazwę wykonawcy należy podać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, również w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce ul. Słowackiego 22, 600-823 Poznań.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce ul. Słowackiego 22, 600-823 Poznań pok. 134.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.03.2008.

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- materiały eksploatacyjne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TONERY, CARTRIGE, ATRAMENT, TAŚMY DO DRUKAREK 1 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor czarny str. 1 750 +- 5% 2 szt. 2 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor niebieski oryginał str. 1 750 +-5% 2 szt. 3 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor czerwony oryginał str. 1 750 +- 5% 2 szt. 4 Cartrige do drukarki HP Business INKJET 2280 kolor żółty oryginał str. 1 750 +- 5% 2 szt. 5 Toner do drukarki HP LJ 1200 str. 2 500 +- 5% 14 szt. 6 Toner do drukarki HP LJ 1300 str. 2 500 +- 5% 3 szt. 7 Toner do drukarki HP LJ 1320 str. 6 000 +- 5% 15 szt. 8 Toner do drukarki HP LJ 2420 str. 12 000 +- 5% 18 szt. 9 Toner do drukarki HP LJ 3005 Q7551X* str. 13 000 +- 5% 8 szt. 10 Toner do drukarki HP LJ 4050 str. 10 000 +- 5% 15 szt. 11 Toner do drukarki HP LJ 4100 str. 10 000 +- 5% 3 szt. 12 Toner do drukarki HP LJ 1150 str. 2 500 +- 5% 5 szt. 13 Toner do drukarki HP LJ P2015 Q7553X* str. 7 000 +- 5% 6 szt. 14 Toner do drukarki HP LJ 1100 str. 2 500 +- 5% 5 szt. 15 Toner do drukarki Lexmark T620 str. 10 000 +- 5% 6 szt. 16 Taśma barwiąca do drukarki igłowej OKI 3321 15 szt. 17 Taśma do drukarki Tally T2155* 20 mln znaków 8 szt. TONERY DO KSEROKOPIAREK 1 Toner do kserokopiarki KONICA 1312 3 szt. 2 Toner do kserokopiarki SHARP AR337 str. 22 000 +- 5% 4 szt. 3 Toner do kserokopiarki SHARP AR-M 160 str. 16 000 +- 5% 3 szt. 4 Toner do kserokopiarki SHARP AR-M 205 str. 16 000 +- 5% 8 szt. 5 Toner do kserokopiarki SHARP SF 2530 str. 15 000 +- 5% 1 szt. 6 Toner do kserokopiarki SHARP AR-M 276 str. 25 000 +- 5% 3 szt. 7 Toner do kserokopiarki SHARP AP-5316 str. 16 000 +- 5% 4 szt. 8 Toner do kserokopiarki KYOCERA KM-2050 * str. 15 000 +- 6% 3 szt. 9 Toner do kserokopiarki Olivetti d-copia 120D * str. 5 000 +- 6% 3 szt. 10 Toner do kserokopiarki Olivetti d-copia 2000 * str. 15 000 +- 6% 2 szt. 11 Toner do kserokopiarki Olivetti d-copia 164 MF * str. 6 000 +- 6% 4 szt. TONERY DO FAKSÓW 1 Cartrige do faksu PANAFAX UF490 str. 6 000 +- 5% 3 szt. 2 Toner do PANASONIC KX-FL-513 str. 2 500 +- 5% 5 szt. 3 Toner do PANASONIC KX-FL-613 * str. 2 500 +- 5% 9 szt. * lub równoważny 1. Jakość sprzedanego towaru będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm, także wtedy gdy, PN są nieobowiązujące. 2. Dostarczone akcesoria będą odpowiadały normom określonym przez producenta sprzętu dla materiałów eksploatacyjnych. 3. Materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, bez wad i dostarczone Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu jednostkowym. 4. Zamawiający wskazując znaki towarowe producentów posiadanego sprzętu biurowego oraz jego normatywne wydajności żąda spełnienia tych norm w odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych. 5. Materiały eksploatacyjne mają spełniać normy ISO/IEC 19752. 6. W pozycjach oznaczonych * Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego. Za równoważne Zamawiający uznał produkty nieregenerowane w ogóle, niepodane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, oraz takie które nie powodują utraty gwarancji producenta. 7. Zamawiający przyjmuje, że produkt równoważny to taki, który w odniesieniu do marki i typu wskazanego sprzętu biurowego, posiada równą (taką samą) wartość użytkową, czyli: - cechuje się taką samą sprawnością użytkową, zwłaszcza pod względem skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem oraz pod względem trwałości i wydajności, a także posiada takie same inne (niewymienione) cechy jakościowo-użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, - posiada takie same parametry techniczno-użytkowe, - posiada takie same wymiary (dot. modułów, części, akcesoriów itp.). 8. Zamawiający informuje, iż w trakcie obowiązywania umowy dokona zamówień towaru wyspecyfikowanego w opisie przedmiotu zamówienia w ilościach wg swoich bieżących potrzeb. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji do maksymalnej ilości zamówienia podanej w druku ofertowym. 10.Zamawiający zastrzega jednocześnie prawo zmiany ilości artykułów będących przedmiotem dostaw w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 11. Wykonawca zapewni dostawę po cenach określonych w ofercie..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.12.51.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- papier kserograficzny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier kserograficzny formatu A-3, przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach o gramaturze 80 g na m2, stopień białości nie niższy niż 161 (CIE), wyprodukowany z masy celulozowej bielonej bez udziału chloru elementarnego (ECF) - 500 arkuszy w ryzie - 64 ryz 2 Papier kserograficzny formatu A-4, przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach oraz drukowania w drukarkach laserowych i atramentowych o gramaturze 80 g na m2, stopień białości nie niższy niż 161 (CIE), wyprodukowany z masy celulozowej bielonej bez udziału chloru elementarnego (ECF) - 500 arkuszy w ryzie - 3260 ryz 3 Papier kserograficzny formatu A-4 o gramaturze 250 g na m2, wyprodukowany z masy celulozowej bielonej bez udziału chloru elementarnego (ECF) - 250 arkuszy w ryzie 1 ryza 1. Zamawiający informuje, iż w trakcie obowiązywania umowy dokona zamówień towaru wyspecyfikowanego w opisie przedmiotu zamówienia w ilościach wg swoich bieżących potrzeb. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji do maksymalnej ilości zamówienia podanej w druku ofertowym. 3. Zamawiający zastrzega jednocześnie prawo zmiany ilości artykułów będących przedmiotem dostaw w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 4. Wykonawca zapewni dostawę po cenach określonych w ofercie. 5. Jakość sprzedanego towaru będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm, także wtedy gdy, PN są nieobowiązujące. 6. Papier kserograficzny będzie dostarczone Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu jednostkowym..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.