eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Budowa sieci informatycznej, systemu monitoringu i VoIP na terenie miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Milanówek: Budowa sieci informatycznej, systemu monitoringu i VoIP na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 199748 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133384 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci informatycznej, systemu monitoringu i VoIP na terenie miasta Milanówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i roboty budowlane związane z budową sieci informatycznej, systemu monitoringu oraz systemu VoIP na terenie Gminy Milanówek, na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę. Zakres zadania obejmuje: 1) Pozyskanie aktualnych map do celów projektowych, stosownych opinii, uzgodnień i oświadczeń. 2) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (tam gdzie jest to wymagane). 3) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 4) Przygotowanie specyfikacji wymaganych elementów i urządzeń. 5) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 6) Pozyskanie wymaganych ostatecznych decyzji - pozwolenia na budowę (jeśli jest to wymagane), lub prawomocnego zgłoszenia prowadzenia robót budowlanych, uzgodnień i zezwoleń na realizację prac. 7) Sprawowanie nadzoru autorskiego. 8) Wykonanie rozbudowy szerokopasmowej Sieci Informatycznej Milanówka. 9) Zakup, instalacja i konfiguracja niezbędnych urządzeń sieciowych szerokopasmowej Sieci Informatycznej Milanówka. 10) Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu sieci monitoringu miejskiego, zgodnie z wymogami technicznymi. 11) Zakup, montaż i konfiguracja urządzeń centrum monitoringu Straży Miejskiej. 12) Zakup, montaż i konfiguracja sprzętu i systemu monitoringu w lokalnym Centrum Zarządzania Siecią. 13) Zakup, montaż i konfiguracja urządzeń HotSpot we wskazanych punktach. 14) Zakup i montaż komputerów zewnętrznych (Infomatów). 15) Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu systemu VoIP we wskazanych lokalizacjach oraz modernizacja centrali telefonicznej. 16) Modernizacja łącza internetowego. 17) Szkolenia dla administratorów i operatorów systemu monitoringu. 18) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie protokołów pomiarów po zakończeniu prac i odbioru prac. 19) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (tam gdzie jest to wymagane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Program Funkcjonalno - Użytkowy załącznik nr 1, wraz z załącznikami 1a-1e. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie czynności zmierzające do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem wykonanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu koncepcji budowlanej co najmniej raz na dwa tygodnie i będzie uzyskiwał na piśmie akceptację Zamawiającego na sporządzone robocze wersje koncepcji budowlanej oraz na wersję ostateczną koncepcji. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania wszelkich szczegółów dot. materiałów, urządzeń i przebiegu sieci informatycznej na każdym etapie prac projektowych z Przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawi do akceptacji przygotowane projekty i po uzyskaniu pozytywnej opinii przystąpi do zatwierdzenia przez właściwe instytucje oraz organy jeżeli to jest wymagane przepisami prawa. Zamawiający będzie informowany przez Wykonawcę o postępach prac projektowych przynajmniej raz w miesiącu oraz na bieżąco, o występujących trudnościach, szczególnie przy uzyskiwaniu opinii i uzgodnień oraz ewentualnych brakach w danych wyjściowych do projektowania. Wykonawca wykona projekt budowlano-wykonawczy ściśle wg przyjętej koncepcji ostatecznej. Wyroby budowlane, materiały i urządzenia, użyte do wykonania przedmiotu umowy, muszą być dopuszczone do obrotu na podstawie systemu krajowego lub europejskiego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przekaże aprobaty techniczne oraz krajowe deklaracje zgodności wyrobów budowlanych, materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z własnych materiałów oraz zgodnie z przygotowaną przez siebie i zatwierdzoną dokumentacją projektową. Dokumentację należy wykonać: 1) Projekt budowlano-wykonawczy w 6 egz. 2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 1 egz. 3) Przedmiary robót w 2 egz. 4) Kosztorys inwestorski w 2 egz. Prace projektowe: 1) Projekt budowlano-wykonawczy spełniający wymagania formalno - prawne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych dokumentów, opinii i uzgodnień koniecznych do otrzymania stosownych pozwoleń i uzgodnień wymaganych w ustawie Prawo Budowlane, umożliwiających realizację zadania, w tym pozwolenie na budowę lub zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych. 3) Opracowanie dokumentacji projektowej musi być wykonane zgodnie art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) i z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072). 4) Wykonanie (w razie konieczności) inwentaryzacji i waloryzacji zieleni (drzewa, krzewy). 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (np. budowlana, telekomunikacyjna). Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych musi być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 6) Kosztorys inwestorski musi być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. 7) Przedmiary robót - zestawienie planowanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania, obliczenie i podanie ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, wskazanie podstaw do ustalenia szczegółowego opisu robót, sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robot. Przedmiar robót musi być wykonany zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalno - użytkowym. 8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub uzyskania przyjęcia bez uwag zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna spełniać następujące wymagania: 1) być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, 2) określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać też parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń, 3) stanowić kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wykonaną w formie papierowej i elektronicznej. Forma przekazania dokumentacji: 1) Projektant zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia zarówno w formie tradycyjnych opracowań papierowych jak również w formie elektronicznej w postaci plików PDF oraz dokumentów w formacie pakietu MS Office (MS Word) z możliwością edytowania i zapisywania a także w postaci plików graficznych. 2) Projektant dostarczy dokumentację wraz z wykazem dokumentacji oraz pisemnym oświadczeniem Projektanta, że dokumentacja projektu została wykonana zgodnie z umową, rozporządzeniem określającym zakres prac projektowych, obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz normami i że dokumentacja zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć do siedziby Zamawiającego ul. Spacerowa 4, I piętro na koszt własny. 3) Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony. 4) Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron, po sprawdzeniu i weryfikacji dokumentacji przez Zamawiającego. Dostarczony sprzęt musi posiadać oznaczenie CE zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany będzie również do posiadania obowiązującej licencji na wykonywanie zabezpieczenia technicznego obiektów zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., Nr. 145, poz. 1221 z późn. zm.) w celu wykonywania konserwacji, napraw systemu monitoringu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia nadzoru nad prowadzonymi pracami przy realizacji inwestycji oraz bytności w terenie nie mniej niż dwa razy w miesiącu w czasie prowadzenia robót budowlanych w ramach wynagrodzenia obowiązującego za realizację niniejszego zamówienia. Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie do uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektów dla eMilanówek, System publicznych punktów dostępu do Internetu oraz zintegrowany system telefonii VoIP, w ramach budowy Miejskiej Sieci Informatycznej, którego zakres obejmuje wykonanie w związku z realizacją robót budowlanych dla powyższego zadania w szczególności: 1) wykonywanie czynności przewidzianych prawem budowlanym, 2) udział w komisjach i naradach technicznych, 3) udział w odbiorach robót budowlanych, 4) udział w próbach instalacjach i rozruchach, 5) aktualizacja dokumentacji dla potrzeb kontynuowania prac budowlanych. 6) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, 7) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej. Prawa autorskie 1. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie (w ramach zawartej umowy) na Zamawiającego całość praw autorskich majątkowych w zakresie dokumentacji projektowej oraz własność kompletnej dokumentacji projektowej, w tym również prawo wykonywania autorskich praw zależnych. 2. W ramach zamówienia Wykonawca wyraża zgodę w szczególności na: 1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie bez żadnych ograniczeń ilościowych określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, optyczną, laserową oraz techniką cyfrową, przez wprowadzania do pamięci komputera (w tym RAM, twardy dysk i serwer), w sieciach informatycznych - w tym typu Internet i Intranet - w szczególności on-line; 2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu bez ograniczeń ilościowych, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy na dowolnym nośniku, na którym utwór utrwalono; 3) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2) - publiczne wykonywanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawania i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu, w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności za pośrednictwem sieci informatycznych - typu Internet lub Intranet, on-line, na stronach internetowych oraz w ramach komunikacji na życzenie; 4) w zakresie modyfikacji całości lub części utworu - prawo do korekt, zmian, przeróbek, prawo do łączenia całości lub fragmentów z innymi utworami. Przedmiot umowy będzie realizowany etapami zgodnie z Harmonogramem prac, przedstawionym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy i zatwierdzonym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość korygowania w uzgodnieniu z Wykonawcą przedstawionego Harmonogramu prac. Podstawą odbioru prac są protokoły zdawczo - odbiorcze, które będą podstawą do wystawienia faktury i wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Do wystawionych faktur Wykonawca załączy specyfikację wykorzystanego do budowy sprzętu, w tym sprzętu aktywnego, zawierającą ilości i ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone w dwóch częściach: 1) po przekazaniu Zamawiającemu pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę bądź prawomocnym zgłoszeniem prowadzenia robót budowlanych, 2) po wykonaniu robót budowlanych objętych zamówieniem i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagane i przyjętym przez Zamawiającego końcowym protokole wykonania. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca wystąpi do Zarządcy drogi o wyrażenie zgody na zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót jak i umieszczenia urządzenia infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami ruchu drogowego, składając stosowne dokumenty w terminie pozwalającym otrzymanie od organu stosowne zezwolenia. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót, aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego oraz dostawy energii elektrycznej, wody i innych mediów. Teren zaplecza Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 5 lat licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń przez obie strony. Przedstawione w programie funkcjonalno - użytkowym, wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w programie funkcjonalno - użytkowym, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii. Zastosowane materiały zamienne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, zgodnymi z posiadanymi przez Zamawiającego sprzętem. Zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania muszą być kompatybilne z dotychczas używanymi przez Zamawiającego i muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia w terenie musi być wyposażony w ubranie z logo (nazwą firmy) Wykonawcy i elementami odblaskowymi. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego (nie później niż w ciągu pięciu dni roboczych) pisemnego informowania Zamawiającego o zmianach personalnych osób uczestniczących w realizacji przedmiotowego zamówienia, które posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia i które to osoby Wykonawca wskazał w ofercie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia sprzętu wykorzystywanego do prac w terenie logo (nazwą firmy) Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.41.20.00 - Sieci komunikacyjne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.56.20.00 - Kable światłowodowe 43.13.25.00 - Zawiesia kablowe 44.32.22.00 - Złącza kablowe 44.32.21.00 - Kanały kablowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.32.43.00 - 45.32.43.00 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 31.31.00.00 - Sieci zasilające 32.42.90.00 - Sprzęt sieci telefonicznej 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 35.71.00.00 - Systemy dowodzenia, kontroli, łączności i systemy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013 eMilanówek, System publicznych punktów dostępu do Internetu oraz zintegrowany system telefonii VoIP, w ramach budowy Miejskiej Sieci Informatycznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1503760,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1079989,00

  • Oferta z najniższą ceną: 954150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1518790,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.