eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie operatów szacunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Kołobrzeg: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 199733 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kołobrzeski , Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3547618, faks 94 3544642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkolobrzeg.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Obiekt nr 1 Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonych działkami: 1. nr 41 o pow. 0,7500 ha obręb Sianożęty gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1L/00006843/8, 2. nr 83 o pow. 0,6204 ha i 84 o pow. 0,3492 ha obręb 5 m. Kołobrzeg, KW nr KO1L/00008217/5, 3. nr 199/6 o pow. 0,4546 ha obręb Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, KW nr KO1L/00033625/2, stosownie do wymogów § 30 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty należnej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego. Podstawę określenia wartości prawa użytkowania wieczystego stanowić będzie wartość prawa własności działki określona do celów aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego którą udostępni zamawiający. Działka nr 41 - operat szacunkowy z dnia 6.12.2012 r., działki nr 83 i 84 - operat szacunkowy z dnia 31.10.2012 r., działka nr 199/6 operat szacunkowy z dnia 31.10.2012 r. CZĘŚĆ II - Obiekt nr 2 1. Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonych działkami: nr 22/4 o pow. 0,0030 ha obręb 12 miasta Kołobrzeg , KW nr KO1L/000041688/0 (działka zabudowana kioskiem handlowym stanowiącym nakłady własne Dzierżawcy), - nr 22/5 o pow. 0,0042 ha obręb 12 miasta Kołobrzeg, KW nr KO1L/000041688/0 (działka zabudowana kioskiem handlowym stanowiącym nakłady własne Dzierżawcy), przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego (wycenie podlega wyłącznie grunt). Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. 2.Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonych niżej wymienionymi działkami, które zgodnie z decyzją Wójta Gminy Ustronie Morskie z dnia 25.07.2012r. nr GNP.6831.12.2014.GNPII przeznaczone są na poprawę warunków zagospodarowania działek sąsiednich w myśl art. 37 ust. 2 pkt.6) ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami: - działka nr 212/4 o pow. 0,0118 ha obręb Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1/00043147/0, użytek PsV-pastwiska trwałe - przeznaczona na poprawienie warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 728, - działka nr 212/5 o pow. 0,0082 ha obręb Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1/00043147/0, użytek PsV-pastwiska trwałe - przeznaczona na poprawienie warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 217/4, - działka nr 212/6 o pow. 0,0098 ha obręb Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1/00043147/0, użytek PsV-pastwiska trwałe - przeznaczona na poprawienie warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 221/6 Cel wyceny: ustalenie ceny sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym. Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. CZĘŚĆ III - Obiekt nr 3 Określenie wartości niżej opisanych nieruchomości o łącznej powierzchni 0,0595 ha, położonych w obrębie Wartkowo Gmina Gościno, które z mocy prawa przechodzą na własność Powiatu Kołobrzeskiego z przeznaczeniem na realizację inwestycji drogowej, polegającej na przebudowie drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zjazdami w miejscowości Wartkowo, gmina Gościno na podstawie której zostanie ustalona wysokość odszkodowania związana z wywłaszczeniem prawa własności i wygaśnięciem prawa wieczystego użytkowania: 1. dz. nr 123/123 o pow. 0,0015 ha (własność) 2. dz. nr 123/133 o pow. 0,0098 ha (własność) 3. dz. nr 123/131 o pow. 0,0011 ha (własność) 4. dz. nr 123/115 o pow. 0,0004 ha (współwłasność) 5. dz. nr 123/113 o pow. 0,0016 ha (współwłasność) 6. dz. nr 123/111 o pow. 0,0015 ha (współwłasność) 7. dz. nr 123/121 o pow. 0,0010 ha (współwłasność) 8. dz. nr 123/107 o pow. 0,0020 ha (własność) 9. dz. nr 123/109 o pow. 0,0021 ha (współwłasność) 10. dz. nr 123/137 o pow. 0,0029 ha (współwłasność) 11. dz. nr 123/135 o pow. 0,0028 ha (współwłasność) 12. dz. nr 123/125 o pow. 0,0014 ha (współwłasność) 13. dz. nr 125/1 o pow. 0,0025 ha (własność) 14. dz. nr 92/1 o pow. 0,0066 ha (współwłasność) 15. dz. nr 119/1 o pow. 0,0027 ha (współwłasność) 16. dz. nr 123/117 o pow. 0,0031 ha (własność) 17. dz. nr 123/119 o pow. 0,110 ha (użytkowanie wieczyste) 18. dz. nr 123/129 o pow. 0,0030 ha (własność) 19. dz. nr 123/127 o pow. 0,0021 ha (własność) Przedmiotem wyceny są również ustanowione na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości ograniczone prawa rzeczowe oraz wszelkiego rodzaju elementy składowe nieruchomości (budynki, zadrzewienia, uprawy wieloletnie i in.). Jeżeli na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości jest ustanowiona hipoteka - zadaniem rzeczoznawcy jest ustalenie wysokości odszkodowania z tytułu wygaśnięcia hipoteki zgodnie z treścią art. 18 ust. 1c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.). Istnienie ww. obciążeń należy stwierdzić w operacie szacunkowym, na podstawie badania działu III i IV księgi wieczystej. Wartość praw do wywłaszczonych nieruchomości winna być ustalona na dzień, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania oraz według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji. Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. Powyższe nieruchomości stanowią wspólny przedmiot zamówienia - obiekt nr 3..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą odpowiedzialną za świadczenie usług posiadającą uprawnienia do szacowania wartości nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2014.518)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcą (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawcy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, jedynie w uzasadnionych przypadkach dotyczących zmiany terminu wykonania. Za takie uznaje się: - w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, - z przyczyn technicznych lub w przypadkach uzasadnionych ważnymi zdarzeniami losowymi, które uniemożliwiają wykonanie operatu szacunkowego w terminie określonym w § 3 pkt 1 na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin wykonania operatu szacunkowego, bez naliczania kar umownych, o których mowa w § 5 pkt 1. - z uwagi na wynikłą w trakcie realizacji zamówienia konieczności uzyskania decyzji administracyjnych bądź innych dokumentów wymaganych prawem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, Biuro Zamówień Publicznych pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, Kancelaria pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonych działkami: 1. nr 41 o pow. 0,7500 ha obręb Sianożęty gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1L/00006843/8, 2. nr 83 o pow. 0,6204 ha i 84 o pow. 0,3492 ha obręb 5 m. Kołobrzeg, KW nr KO1L/00008217/5, 3. nr 199/6 o pow. 0,4546 ha obręb Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, KW nr KO1L/00033625/2, stosownie do wymogów § 30 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty należnej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego. Podstawę określenia wartości prawa użytkowania wieczystego stanowić będzie wartość prawa własności działki określona do celów aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego którą udostępni zamawiający. Działka nr 41 - operat szacunkowy z dnia 6.12.2012 r., działki nr 83 i 84 - operat szacunkowy z dnia 31.10.2012 r., działka nr 199/6 operat szacunkowy z dnia 31.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonych działkami: nr 22/4 o pow. 0,0030 ha obręb 12 miasta Kołobrzeg , KW nr KO1L/000041688/0 (działka zabudowana kioskiem handlowym stanowiącym nakłady własne Dzierżawcy), - nr 22/5 o pow. 0,0042 ha obręb 12 miasta Kołobrzeg, KW nr KO1L/000041688/0 (działka zabudowana kioskiem handlowym stanowiącym nakłady własne Dzierżawcy), przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego (wycenie podlega wyłącznie grunt). Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. 2.Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonych niżej wymienionymi działkami, które zgodnie z decyzją Wójta Gminy Ustronie Morskie z dnia 25.07.2012r. nr GNP.6831.12.2014.GNPII przeznaczone są na poprawę warunków zagospodarowania działek sąsiednich w myśl art. 37 ust. 2 pkt.6) ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami: - działka nr 212/4 o pow. 0,0118 ha obręb Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1/00043147/0, użytek PsV-pastwiska trwałe - przeznaczona na poprawienie warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 728, - działka nr 212/5 o pow. 0,0082 ha obręb Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1/00043147/0, użytek PsV-pastwiska trwałe - przeznaczona na poprawienie warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 217/4, - działka nr 212/6 o pow. 0,0098 ha obręb Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, KW nr KO1/00043147/0, użytek PsV-pastwiska trwałe - przeznaczona na poprawienie warunków zagospodarowania działki sąsiedniej nr 221/6. Cel wyceny: ustalenie ceny sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym. Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości niżej opisanych nieruchomości o łącznej powierzchni 0,0595 ha, położonych w obrębie Wartkowo Gmina Gościno, które z mocy prawa przechodzą na własność Powiatu Kołobrzeskiego z przeznaczeniem na realizację inwestycji drogowej, polegającej na przebudowie drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zjazdami w miejscowości Wartkowo, gmina Gościno na podstawie której zostanie ustalona wysokość odszkodowania związana z wywłaszczeniem prawa własności i wygaśnięciem prawa wieczystego użytkowania: 1. dz. nr 123/123 o pow. 0,0015 ha (własność) 2. dz. nr 123/133 o pow. 0,0098 ha (własność) 3. dz. nr 123/131 o pow. 0,0011 ha (własność) 4. dz. nr 123/115 o pow. 0,0004 ha (współwłasność) 5. dz. nr 123/113 o pow. 0,0016 ha (współwłasność) 6. dz. nr 123/111 o pow. 0,0015 ha (współwłasność) 7. dz. nr 123/121 o pow. 0,0010 ha (współwłasność) 8. dz. nr 123/107 o pow. 0,0020 ha (własność) 9. dz. nr 123/109 o pow. 0,0021 ha (współwłasność) 10. dz. nr 123/137 o pow. 0,0029 ha (współwłasność) 11. dz. nr 123/135 o pow. 0,0028 ha (współwłasność) 12. dz. nr 123/125 o pow. 0,0014 ha (współwłasność) 13. dz. nr 125/1 o pow. 0,0025 ha (własność) 14. dz. nr 92/1 o pow. 0,0066 ha (współwłasność) 15. dz. nr 119/1 o pow. 0,0027 ha (współwłasność) 16. dz. nr 123/117 o pow. 0,0031 ha (własność) 17. dz. nr 123/119 o pow. 0,110 ha (użytkowanie wieczyste) 18. dz. nr 123/129 o pow. 0,0030 ha (własność) 19. dz. nr 123/127 o pow. 0,0021 ha (własność) Przedmiotem wyceny są również ustanowione na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości ograniczone prawa rzeczowe oraz wszelkiego rodzaju elementy składowe nieruchomości (budynki, zadrzewienia, uprawy wieloletnie i in.). Jeżeli na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości jest ustanowiona hipoteka - zadaniem rzeczoznawcy jest ustalenie wysokości odszkodowania z tytułu wygaśnięcia hipoteki zgodnie z treścią art. 18 ust. 1c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.). Istnienie ww. obciążeń należy stwierdzić w operacie szacunkowym, na podstawie badania działu III i IV księgi wieczystej. Wartość praw do wywłaszczonych nieruchomości winna być ustalona na dzień, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania oraz według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji. Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. Powyższe nieruchomości stanowią wspólny przedmiot zamówienia - obiekt nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.