eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Budowa drogi gminnej w Kądzielnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Kołobrzeg: Budowa drogi gminnej w Kądzielnie
Numer ogłoszenia: 199714 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołobrzeg , ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524848, faks 94 3530455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w Kądzielnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, której zestawienie zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (i wizją lokalną) zadania pn. Budowa drogi gminnej w Kądzielnie W ramach zadania należy wykonać: Część A. Budowa drogi w Kądzielnie (roboty drogowe i sanitarne) Roboty drogowe obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją I etapu przebudowy drogi gminnej, na odcinku dł. 620m tj. od km 0+000 do km 0+620. Roboty drogowe obejmują rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni z trylinki i płyt drogowych i ułożenie nowej jezdni z kostki betonowej. Częściową rozbiórkę istniejącego chodnika i wjazdów, ułożenie rozebranych nawierzchni ponownie z materiału z odzysku oraz rozbiórkę kolidującego ogrodzenia. Załączona do siwz dokumentacja projektowa dotyczy całości inwestycji tzn. etap I i etap II. Niniejsze zamówienie dotyczy tylko realizacji Etapu I tj. od drogi krajowej km 0+000 do km 0+620 przy budynku nr 4. Graficznie linię podziałową pokazano na rys. nr 2 Plan Zagospodarowania Terenu Roboty sanitarne obejmują wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku drogi od km 0+00 do wylotu do rowu MB-2. Załączona do siwz dokumentacja projektowa dotyczy całości inwestycji tzn. etap I i etap II. Niniejsze zamówienie dotyczy tylko realizacji Etapu I tj. sieć i 22szt. studni: D1, D2,D2a, D3, D4, D13, D5, D6, D7,8,9,1011,12,29,22,23,24,25,26,27,28 oraz przykanaliki i 22szt. wpustów od WP-1 do WP-22. Graficznie linię podziałową pokazano na rys. nr 2 Plan Zagospodarowania Terenu Uwaga do cz. A : Zamówienie obejmuje też obsługę geodezyjną wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. oraz organizację ruchu podczas robót z umożliwieniem dojazdu mieszkańcom i użytkownikom nieruchomości położonych przy drodze zgodnie z wytycznymi Zamawiającego do tymczasowej organizacji ruchu, tymczasowych objazdów i harmonogramu realizacji (zał. nr 1 do SIWZ). Część B Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w drodze gminnej w Kądzielnie Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami realizowana będzie dla etapu I obejmującego budowę wodociągu W z rur 110x6,6PE100 SDR17 długości 602,4 m z 5 odgałęzieniami hydrantowymi 90x5,4PE100 SDR17 z montażem hydrantów podziemnych oraz z przyłączami w zakresie średnic od PE63, PE50 PE40 , PE32 ( od węzła 35a do wezła 1a)obejmować będzie budowę Zakres prac obejmować będzie: a) w pasie robót drogowych - roboty przygotowawcze - roboty ziemne : wykopy od rzędnej dna podbudowy do dna podsypki, podsypkę obsypkę oraz zasypkę, - roboty montażowe przewodów i armatury z oznakowaniem przewodów i armatury oraz dezynfekcją sieci , - wyłączenie z eksploatacji starych przewodów wodociągowych b) w pasach poza robotami drogowymi - roboty przygotowawcze - roboty ziemne : wykopy na pełnej głębokości, podsypkę, obsypkę i zasypkę, odtworzenie zieleni - roboty montażowe przewodów i armatury z oznakowaniem przewodów i armatury , dezynfekcję przyłączy i przełączeniem do instalacji . - wyłączenie z eksploatacji starych przewodów wodociągowych Uwaga do cz. B: Zamawiający części B dopuszcza zmianę technologii wykonania odcinków wodociągu na technologię bez wykopową : z użyciem przewiertu lub przecisku rurą za pomocą rury przeznaczonej do wykonywania tych prac o odpowiednich , wymaganych parametrach technicznych warstwową Dokumentację powykonawczą należy wykonać wg pkt 4 części A opisu przedmiotu zamówienia! Dodatkowo dla zadania B Wykonawca dostarczy oprócz map papierowych w formacie A1, mapę w wersji elektronicznej na pliku - dxf..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane jest wadium w wysokości 25000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej lub asfaltu wraz z kanalizacją deszczową o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje Przynajmniej 1 osobą posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej i 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: 1. możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy a zostanie uznane przez Zamawiającego i spowoduje wstrzymanie robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, pokój 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.