Ogłoszenie z dnia 2006-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa implantów ortopedycznych - nr sprawy 4/2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, do kontaktów: sprawy formalne - Marta Ryżlak, tel. 42 6792640; sprawy merytoryczne - Piotr Cabaj, tel. 42 6793144 wew. 220, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. 042 6793067, fax 042 6793067, e-mail: szpital@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, sprawy formalne - Marta Ryżlak, tel. 42 6792640; sprawy merytoryczne - Piotr Cabaj, tel. 42 6793144 wew. 220, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. 042 6792640, fax 042 6792640, e-mail: zaopatrzenie@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, Marta Ryżlak - Dział Techniczny, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. 042 6792640, fax 042 6792640, e-mail: zaopatrzenie@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa implantów ortopedycznych - nr sprawy 4/2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa implantów ortopedycznych, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w "Formularzu cenowym", stanowiącymi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przez okres 12 miesięcy od chwili obowiązywania umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn I Szpitala Miejskiego im. dr E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 4650 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności realizowane będą przelewem na konto wykonawcy. Termin płatności min. 60 dni od daty otrzymania faktury za dostarczony towar. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 i nie być wykluczonym na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z okresu nie późniejszego niż 6 miesięcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu odpowiednio w płaceniu podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Kserokopia deklaracji zgodności z normami i warunkami technicznymi wydanej przez producenta lub kserokopię certyfikatu wydanego przez niezależną jednostkę certyfikującą, potwierdzające bezpieczeństwo i funkcjonalność oferowanych implantów ortopedycznych oraz spełnianie wymagań prawnych obowiązujących w Unii Europejskiej. Kserokopia zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE. Ksekopia ubezpieczenia OC na wypadek uszkodzenia implantów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% funkcjonalność - 30% termin płatności - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 4/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.05.2006, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, za zaliczeniem pocztowym (do ceny specyfikacji doliczane są koszty przesyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.05.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.05.2006, godzina 10:00, I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, Polska, pokój kierownika Działu Technicznego, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - przyziemie szpitala.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: kwiecień 2007, kwiecień 2008. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 1 Blokowane gwoździe śródszpikowe do zespoleń złamań kości udowych wymagane wadium: 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 2 Blokowane gwoździe śródszpikowe do zespoleń złamań kości piszczelowych wymagane wadium: 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 3 Gwoździe śródszpikowe typu Gama wymagane wadium: 300 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 4 Endoprotezy cementowe stawu biodrowego wymagane wadium: 2000 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 5 Endoprotezy cementowe stawu biodrowego wymagane wadium: 1000 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 6 Protezy połowicze stawu biodrowego wymagane wadium: 500 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 7 Płytki typu DHS do zespoleń nasady bliższej kości udowej wymagane wadium: 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 8 Płytki typu DCS do zespoleń dalszej nasady kości udowej wymagane wadium: 50 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 9 Gwoździe Endera wymagane wadium: 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa implantów ortopedycznych ZP20/A/12/2024
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- dostawa implantów ortopedycznych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.