eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest dostawa - do siedziby Zamawiającego - fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - do siedziby Zamawiającego - fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 199636 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - do siedziby Zamawiającego - fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - do siedziby Zamawiającego - fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych wg zestawienia zawartego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ . Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne oraz akcesoria komputerowe jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nie regenerowane ani nie refabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy: 1) podać nazwę producenta oferowanego wkładu i markę pod jaką go dystrybuuje, 2) złożyć certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśmy) dotyczący procesu produkcji oferowanego wkładu 3) certyfikat ISO 14001 lub równoważny, dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśm) wykazanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 2), dotyczący zarządzania środowiskowego przy procesie produkcji oferowanego wkładu, 4) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi oraz wydruki (np. ze strony internetowej) lub katalogu producenta, z opisem parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych. Raporty i aktualne wydruki muszą być oznaczone numerami odpowiadającymi liczbie porządkowej pozycji towarów z załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Materiały eksploatacyjne oraz akcesoria komputerowe nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego tonerów i wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta danego urządzenia, do którego są przeznaczone. 3) W przypadku ujawnienia wad jakościowych po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany dostarczonych materiałów na wolne od wad, na własny koszt, niezwłocznie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wad (pocztą elektroniczną lub faksem). 4) Wykonawca zobowiązuje się do: a) udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne licząc od daty dostawy lub gwarancji do wyczerpania środka barwiącego, b) pokrycia kosztów naprawy drukarki lub innego urządzenia, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia (faksem lub pocztą elektroniczną) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności dokonania naprawy. 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych kodem producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia oraz wskazanie typów urządzeń, z którymi są kompatybilne. 6) Ilości wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 1. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje minimum 70% zamówienia. 7) Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie: od daty zawarcia umowy do 16 grudnia 2013 r. 8) Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z dyspozycji Zamawiającego przesłanej pocztą elektroniczną lub faksem. 9) Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych od daty przekazania dyspozycji, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki - w godzinach od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku - w godzinach od 7:30 do 15:30. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych. 30192113-6 - Wkłady drukujące. 1.Materiały eksploatacyjne: 1.1.Taśma do drukarki igłowej EPSON LQ2170 (S015086) czarny 15 szt. 1.2.Taśma do drukarki igłowej OKI 3320 (09002303) czarny 50szt. 1.3. Taśma do drukarki igłowej OKI 4410 (40629303) czarny 10 szt. 1.4. Taśma barwiąca do drukarki ArgoxA-200 55x74mm czarny 1 szt. 1.5. Toner do drukarki HP 5200 (Q7516A) czarny 1 szt. 1.6. Toner do drukarki HP CP 4025 (CE260A) czarny 16 szt. 1.7. Toner do drukarki HP CP 4025 (CE261A) niebieski 5 szt. 1.8. Toner do drukarki HP CP 4025 (CE262A) żółty 5 szt. 1.9. Toner do drukarki HP CP 4025 (CE263A) czerwony 5 szt. 1.10. Toner HP LJ 400 MFP 425dn (CF280X) czarny 20 szt. 1.11. Toner do drukarki HP 3600 (Q6470A) czarny 16 szt. 1.12. Toner do drukarki HP 3600 (Q6471A) niebieski 10 szt. 1.13. Toner do drukarki HP 3600 (Q6472A) żółty 10 szt. 1.14. Toner do drukarki HP 3600 (Q6473A) czerwony 10 szt. 1.15. Toner do drukarki HP 3030 (Q2612AD) czarny 12 szt. 1.16. Toner do drukarki HP 2015 (Q7553X) czarny 35 szt. 1.17. Toner do drukarki HP 1320 (Q5949X) czarny 10 szt. 1.18. Toner do drukarki SAMSUNG 4551 (ML-D4550B) czarny 10 szt. 1.19. Toner do drukarki SAMSUNG 770ND (CLT-K6092S) czarny 12 szt. 1.20. Toner do drukarki SAMSUNG 770ND (CLT-M6092S) czerwony 3 szt. 1.21. Toner do drukarki SAMSUNG 770ND (CLT-C6092S) niebieski 3 szt. 1.22. Toner do drukarki SAMSUNG 770ND (CLT-Y6092S) żółty 3 szt. 1.23. Toner do drukarki OKI 6200 (9004078) czarny 5 szt. 1.24. Toner do drukarki OKI 6500 (09004462) czarny 10 szt. 1.25. Toner do drukarki OKI 2540 (09004391) czarny 20 szt. 1.26. Toner do drukarki Lexmark T654 (T650H31E) czarny 5 szt. 1.27. Toner do drukarki KYOCERA (FS1116 TK-110) czarny 3 szt. 1.28. Tusz do drukarki HP K8600 (Nr 88XL C9396AE) czarny 2 szt. 1.29. Tusz do drukarki HP K8600 (Nr 88XL C9393AE) żółty 2 szt. 1.30. Tusz do drukarki HP K8600 (Nr 88XL C9391AE) niebieski 2 szt. 1.31. Tusz do drukarki HP K8600 (Nr 88XL C9392AE) czerwony 2 szt. 1.32. Tusz do drukarki HP 470WBT (Nr 337 C9364EE) czarny 5 szt. 1.33. Tusz do drukarki HP 470WBT (Nr 343 C8766EE) kolor 2 szt. 1.34. Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 (Nr 10 C4844AE) czarny 5 szt. 1.35. Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 (Nr 11 C4838AE) żółty 2 szt. 1.36. Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 (Nr 11 C4836AE) niebieski 2 szt. 1.37. Tusz do drukarki HP Bussines InkJet 2800 (Nr 11 C4837AE) czerwony 2 szt. 2. Akcesoria komputerowe i inne 2.1. BD-R Double Layer DL 50GB x 6 20 szt. 2.2. BD-R 25GB x 6 50 szt. 2.3. CD-R 700MB x 52 light scribe 100 szt. 2.4. Kaseta wielokrotnego zapisu LTO3 Ultrium, 800GB w kompresji 2:1 15 szt. 2.5. Taśma czyszcząca LTO Ultrium Universal Cleaning Cartridge (C7978A) 1 2.6. Pendrive USB 3.0, 16GB, odczyt >=70MB/s zapis >=30MB/s (USB 2.0, 3.0) 15 szt. 2.7. Pianka do plastiku 400 ml 10 szt. 2.8. Sprężone powietrze 400 ml 30 szt. 2.9. Płyn do czyszczenia LCD 250ml 10 szt. 2.10. Chusteczki nasycone do LCD/TFT 100szt 25 szt. 2.11. Akumulatorki Ni-MH, R03 AAA, min. 800mAh 40 szt. 2.12. Akumulatorki Ni-MH, R6 AA, min. 2000mAh 40 szt. 2.13. Podkładka pod mysz laserową wym. min 220 x 180 x 0,3 mm. czarna antypoślizgowa 20 szt. * Ilości wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w niniejszej tabeli. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje minimalna 70% zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw materiałów eksploatacyjnych o wartości minimum 90 000,00 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku oferowania produktów równoważnych na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy: 1) złożyć certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśmy) dotyczący procesu produkcji oferowanego wkładu 2) certyfikat ISO 14001 lub równoważny, dla producenta wkładu (tonera, tuszu, taśm) wykazanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 2), dotyczący zarządzania środowiskowego przy procesie produkcji oferowanego wkładu, 3) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi oraz wydruki (np. ze strony internetowej) lub katalogu producenta, z opisem parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 2, 2. Podpisany projekt umowy - załącznik nr 5, 3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl.gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl.gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, sekretariat (pok. 214).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.