Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Ostrowiec Świętokrzyski: Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 199633 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim , Ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2660614, 2660635, faks 0-41 2660655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.us.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. W zakres obsługi kasowej wchodzi: 1) przyjmowanie gotówkowych wpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych bez prowizji bankowej i opłat bankowych dla wpłacających - podatników, płatników właściwych miejscowo dla Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. oraz pracowników Zamawiającego, na poczet: a)podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatków pośrednich, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn, b)dochodów państwowej jednostki budżetowej, c)wydatków państwowej jednostki budżetowej, d)Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) przyjmowanie bez prowizji i opłat bankowych wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych ze ściągniętych należności z tytułów wykonawczych przekazywanych na wskazane rachunki Zamawiającego, 3) przekazywanie na rachunek Zamawiającego w NBP przyjętych wpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego z tytułu: zwrotu nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, zwrotu niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym oraz zwrotu pozostałych dochodów z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, 5) zabezpieczenie gotówki w kasie oraz jej wywóz z siedziby Zamawiającego, 6) dostarczanie Głównemu Księgowemu Zamawiającego zestawienia przyjętych wpłat za dany dzień, w ciągu dwóch dni roboczych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.us.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Św., ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Św. ul. Polna 11 27-400 Ostrowiec Św. pok. 14 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- modernizacja Oddziału Urologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Zakup i dostawy materiałów szewnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.