eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24 Znak sprawy OI.272.13.2015.GW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Gdańsk: adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24 Znak sprawy OI.272.13.2015.GW.
Numer ogłoszenia: 199624 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98727 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3222900, faks 58 3222901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24 Znak sprawy OI.272.13.2015.GW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac pn. Adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Roboty ogólnobudowlane w zakresie robót rozbiórkowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, instalacji ścianek działowych z karton gipsu i sufitów podwieszanych, układania glazury i terakoty b) Instalacje wentylacji i klimatyzacji c) Instalacje sanitarne w zakresie robót wod-kan , d) Instalacje elektroenergetyczne, logiczne, telefoniczne i internetowe e) Dokumentację powykonawczą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ- projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i załącznik nr 2 do SIWZ - Przedmiar robót . Z niniejszego postępowania wyłącza się aranżację pomieszczeń parteru , która będzie objęta oddzielnym postępowaniem o zamówienie publiczne. UWAGA! - Prace odbywać się będą na terenie czynnie funkcjonującego obiektu. Terminy związane z realizacją zamówienia: Termin rozpoczęcia realizacji - do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin wykonania robót budowlanych - do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: a) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. b) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. c) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. d) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. e) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. f) Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 09.07.2015 r. o godz. 11oo w budynku Kuratorium Oświaty przy ul. Wały Jagiellońskie 24 pok. 12...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24 - bez wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERMUR, ul. Leśna 1, 83-250 Skarszewy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135980,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165557,12

  • Oferta z najniższą ceną: 165557,12 / Oferta z najwyższą ceną: 251635,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.