eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w gminie Łysomice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Łysomice: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w gminie Łysomice
Numer ogłoszenia: 199604 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.gminyrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w gminie Łysomice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.zaprojektowanie i wykonanie przebudowy n.w dróg gminnych: -drogi w Kamionkach Dużych o długości ca 1050mb i szer. 3,5mb (od drogi powiatowej w kierunku wysypiska -początek od istniejącej nawierzchni bitumicznej do wjazdu ostatniej nieruchomości) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 149 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 1). -drogi w Kamionkach Małych o długości ca 1030mb i szer. 4,3 mb (od drogi powiatowej do Leśniczówki) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 85)1 polegającej na wykonaniu podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi..( mapa nr 2).-drogi Zęgwirt-Wytrębowice o długości ca 1280mb i szer. 4,5mb (od skrzyżowania w Zęgwircie do drogi powiatowej w Wytrębowicach zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 35 w Zęgwircie i Nr 129 w Wytrębowicach polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 3).-drogi w Turznie - ul. Łączna o długości ca 750mb i szer. 3,5 mb (od drogi powiatowej do wjazdu ostatniej nieruchomości ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr.111)1,111)2,137)3,137)4,136)1,135)1,128)5,128)3, 124)2,126)27 polegającej na wykonaniu podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi..( mapa nr 4). -drogi Turzno - Gostkowo (Folząg) o długości ca 1200mb i szer. 4,2mb (od mostu na Folzągu do ul. Lipowej w Turznie zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 33 w Turznie i Nr 176 w Gostkowie polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 5).-drogi w Świerczynach o długości ca 860 mb o szer. 4,0 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 315 (od drogi powiatowej do początku nawierzchni z kostki betonowej) z cząstkowym frezowaniem ( ca 20%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża) oraz wykonaniu nakładki mineralno-bitumicznej. (mapa nr 6).-drogi w Papowie Toruńskim Osieki - ul. Kopernika o długości ca 650mb i szer. 4,2 mb (od ul. Ogrodowej do granicy z działką nr 125/14) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 4/4 i 4/10 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej. ( mapa nr 7).Na odcinku ca 250 mb ułożoną nawierzchnię z elementów betonowych ( płyty drogowe, kostka i bloczki betonowe) należy rozebrać i poddać recyklingowi a następnie złożyć we wskazanym przez zamawiającego miejscu.-drogi w Papowie Toruńskim - ul. Parkowa o długości ca 300mb i szer. 3,5 mb (od drogi wojewódzkiej do wjazdu ostatniej nieruchomości) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 212 i Nr 215 polegającej na wykonaniu podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi.( mapa nr 8).-drogi w Łysomicach - ul. Skowronkowa o długości ca 230mb i szer. 5,0mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 288 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 9).-drogi w Łysomicach - ul. Modrzewiowa o długości ca 250mb i szer. 5,0mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 19)9 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 10). -drogi w Lulkowie o długości ca 140mb i szer. 3,5 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 42)2 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 11).Pobocza zaprojektować i wykonać o szerokości 1,0m po każdej stronie 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, która zostanie zawarta, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 3.1.W technologii nawierzchni mineralno-bitumicznej: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami,2)badanie podłoża gruntu,3) roboty przygotowawcze -zdjęcie nadmiaru poboczy(darnina, humus ) ich zagospodarowanie przez Wykonawcę 4) profilowanie i zagęszcza-nie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm winna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia) Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15 cm po każdej stronie.5.1.Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy poddać recyklingowi (kruszarka szczękowa oraz sortownik do frakcji 0-31mm i 31,5-63mm) złożyć w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 10km.II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm.6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 0 do 63 mm gr. 20cm,7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego o frakcji od 0 do 31,5 mm gr.5cm;8) skropienie podbudowy emulsja asfaltową,9) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych z warstwą wiążącą o grubości warstwy 4cm. szerszej od w. ścieralnej po 5 cm z każdej strony.10) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych bazaltowych z warstwą ścieralną o grubości warstwy 3 cm. 11) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego i pospółki sortowanej 0 - 31 gr. 15 cm w proporcji 1:1,12)zjazdy zaprojektować i wykonać dostosowując do szerokości istniejących wjazdów Konstrukcja wjazdów: kruszywo łamane twarde o frakcji 0-63mm gr. 15cm. zaklinować miałem kamiennym i ułożyć warstwę ścieralną gr. 5 cm. 13) ustawienie oznakowania pionowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.2.W technologii j.w. lecz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi powstałej konstrukcji drogowej 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami;2)badanie podłoża gruntu;3) roboty przygotowawcze -zdjęcie nadmiaru poboczy(darnina, humus ) ich zagospodarowanie przez Wykonawcę 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm winna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15 cm po każdej stronie.5.1.Koryto wykonać w dwóch etapach:I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy złożyć lub wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 8km.II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm.6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 0 do 63 mm gr. 20cm;7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa bitumicznego pochodzącego z recyklingu sortowanego (wbudowanego rozściełaczem do mas bitumicznych) o frakcji od 2 do 31,5mm gr.6cm 8)wykonanie potrójnego sprysku emulsją i grysami bazaltowymi w proporcjach:Pierwszy sprysk- emulsja 3,4 l/m2, grysy 8-11 w ilości 16 kg/ m2,Drugi sprysk -emulsja 3,0 l/m2, grysy 5-8 w ilości 12 kg/ m2, Trzeci sprysk- emulsja 2,5 l/m2, grysy 2-5 w ilości 10 kg/m2, 3.3.W technologii nakładek nawierzchni mineralno-bitumicznej: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)roboty przygotowawcze;2.1. usunięcie ziemi urodzajnej z korony drogi -zagospodarowanie urobku leży po stronie Wykonawcy,2.2. wykarczowanie krzewów z pasa drogowego.jezdni oraz spękań do gr. 3 cm.2.3. prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m z każdej stony drzewa,2.4. oczyszczę-nie istniejącego podłoża3) roboty nawierzchniowe;3.1 frezowanie luźnych elementów jezdni oraz spękań do gł. 3 cm,3.2. uzupełnienie po frezowaniu (po uprzednim oczyszczeniu i spryskaniu emulsją podłoża) masą bitumiczną,- warstwa wiążąca,3.3. wykonanie remontu cząstkowego na krawędziach starej nawierzchni ( spękania oraz ubytki) 4) skropienie istniejącej nawierzchni emulsja asfaltową;5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych twardych z warstwą wiążącą o grubości warstwy 4cm. 6) skropienie międzywarstwowe nawierzchni emulsja asfaltową; 7) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych bazaltowych z warstwą ścieralną o grubości warstwy 3 cm. 8) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego 0-63 mm i pospółki sortowanej 0 - 31 w proporcji 1:1 o gr. dostosowanej do wysokości krawędzi jezdni z zachowaniem spadku poprzecznego 5% ,lecz nie mniej niż 15cm grubości i zaklinować pospółką;9) wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6 m, i szer. dna rowu 0,4 m , skarpy rowu 1 : 1 . Rowy obustronne - jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego.10)zjazdy zaprojektować i wykonać dostosowując do szerokości istniejących wjazdów. Konstrukcja wjazdów: kruszywo łamane twarde o frakcji 0-63mm gr. 15cm. zaklinować miałem kamiennym i ułożyć warstwę ścieralną gr. 5 cm. 11) ustawienie oznakowania pionowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót budowlanych oraz za prawidłowość dokumentacji projektowej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem budowlanym .Wykonawca zapewni na własny koszt (tj. w ramach wynagrodzenia umownego) pełną obsługę geodezyjną inwestycji.. 5.Szczegółowe warunki wykonania zamówienia na prace projektowe i roboty budowlane oraz zakres robót określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i niniejsza SIWZ. 6. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia; 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową ; 3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę; 6) inne prace - związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym ( zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp.) 7)w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni. 7. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 8. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 9.Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi: na wykonane roboty budowlane - co najmniej 36 miesięcy a maksymalny 72 m-ce liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę wykonawca obowiązany będzie zabezpieczyć ofertę wadium w następującej wysokości: 95 000,00 zł.2.Wadium może być wniesione w następujących formach:w pieniądzu,w poręczeniach bankowych lub poręcze-niach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,w gwarancjach bankowych,w gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział Łysomice Nr 35 9511 0000 2002 0032 0267 0003Tyt.: wadium, nr sprawy ZP-271.9.2015, Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą.Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w uPZP. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.Wadium złożone w innej formie niż pieniężna, należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie z dopiskiem -wadium.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem normy art. 46 ust. 4a uPZP. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawie-nie omyłki, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może dokonać zapłaty wadium dla tych części jednym przelewem bankowym lub wnieść wadium dla tych części na jednym dokumencie, o którym mowa w pkt 2.2)-5).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:1) posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie, tj.:w ciągu pięciu ostatnich lat przed terminem składania ofert (jeżeli działają krócej - w okresie prowadzenia działalności) wykonali należycie co najmniej 1 umowę której przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto, a należyte wykonanie tej umowy zostało potwierdzone referencjami;Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 uPZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą posiadającą wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U. nr 75 z 2010r., poz. 474- z późn. zm.) , tj.:co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi branży drogowej;(Zamawiający dopuszcza dysponowanie uprawnieniami do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w w/w zakresie przez jedną bądź łącznie przez kilka osób),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V.3 niniejszej SIWZ: 1)Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w pkt. V.3 SIWZ (wzór ujęty w załączniku nr 4 do SIWZ);2)dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazane przez Wykonawcę osoby uprawnień budowlanych zgodnie z pkt V.3.1) SIWZ (np. decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie / decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych, dokument potwierdzający członkostwo zainteresowanej osoby w samorządzie zawodowym inżynierów budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 uPZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1)posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości połowy ceny oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania,2)są objęci ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, a poziom tej ochrony powinien spełniać co najmniej poniższe wymogi: a)przedmiot ubezpieczenia - obejmuje m.in. działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, b)zakres ubezpieczenia: szkody osobowe i rzeczowe będące następstwem czynów niedozwolonych (odpowiedzialność deliktowa) oraz wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa),c)suma gwarancyjna - nie niższa niż 3 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia,Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 uPZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. VI niniejszej SIWZ. 2)Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium.4)Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5)Wszystkie dodatkowe informacje należy przedstawić w dodatkowym (-ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu ofertowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin udzielonej gwarancji - 6
  • 3 - Termin realizacji zadania - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8,pok.nr 3 (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.