eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi polegającej na załadunku , transporcie i rozładunku konstrukcji stalowych oraz innych drobnych przedmiotów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Łódź: Wykonanie usługi polegającej na załadunku , transporcie i rozładunku konstrukcji stalowych oraz innych drobnych przedmiotów.
Numer ogłoszenia: 199597 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na załadunku , transporcie i rozładunku konstrukcji stalowych oraz innych drobnych przedmiotów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:Przewóz elementów konstrukcji mostowych RK z Brzeżnia i Łowicza do m. Borówno . Usługa będąca przedmiotem zamówienia publicznego obejmuje: 1.załadunek, transport i rozładunek elementów konstrukcji stalowych i innych przedmiotów wyspecyfikowanych w Tabelach Nr 1 i 2, (załącznik do SIWZ) 2. Przy kalkulacji kosztów załadunku i rozładunku należy przewidzieć załadunek i rozładunek z użyciem dźwigu oraz załadunek i rozładunek ręczny (lub z użyciem wózka widłowego) zarówno w miejscu pobierania elementów z magazynu jak i w miejscu docelowym wraz z ułożeniem przewiezionych elementów we wskazanym miejscu w magazynie. 3. Wszelkie czynności i koszty związane z obsługą dźwigu (jak np. zapinanie i odpinanie lin na załadowywanych elementach, mocowanie elementów na pojazdach) obciążają Wykonawcę. 4. Wykonawca, w trakcie realizacji zamówienia ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków BHP zgodnych z obowiązującymi przepisami. 5. Sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia: samochód ciężarowy do przewozu dłużycy mogący przewozić elementy o długości 18m, samochód ciężarowy skrzyniowy o ładowności min 10 ton, dźwig 16 ton. 6. Szczegółowe zestawienie czynności do wykonania: a.) załadunek elementów wymienionych w TABELI Nr 1 z uwzględnieniem miejsca załadunku, ilości, gabarytów, wagi jednostkowej i miejsca przeznaczenia. Dźwigary są połączone parami (łączny ciężar kompletu ok. 6,5 t) ze względów bezpieczeństwa b.)załadunek elementów wymienionych w TABELI Nr 1 poz. 17 Belki fundamentowe powinny być przewiezione w pierwszej kolejności ze względu na konieczność ułożenia ich pod przewożonymi elementami w miejscu docelowym. W celu uniknięcia przekładania dźwigarów na składowiskach celowym byłoby posiadanie 2 zestawów dłużycowych i jednoczesny przewóz całego stosu elementów (2 kpl.) c.)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dźwigu zarówno w miejscu załadunku jak i rozładunku przewożonych elementów. Drobne elementy wykazane w tab. 1 poz. 3, 4 oraz 8-16 rozmieszczone są na 8 paletach drewnianych w celu ułatwienia załadunku Ponadto z uwagi na dużą ilość elementów drobnych (pozycja 2 do 16 Tabeli Nr 1) wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ludzi do załadunku i rozładunku ręcznego (lub z pomocą wózka widłowego) wraz z ułożeniem elementów w magazynie. d.)załadunek elementów wymienionych w TABELI Nr 2 z uwzględnieniem miejsca załadunku, ilości, gabarytów, wagi jednostkowej i miejsca przeznaczenia. Dźwigary są połączone parami (łączny ciężar kompletu ok. 6,5 t) ze względów bezpieczeństwa. e.) Zdemontowanie zadaszenia rozbieralnego nad składowanymi elementami (dot. pozycji 1 (TABELI Nr 2) f.) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dźwigu zarówno w miejscu załadunku jak i rozładunku przewożonych elementów. Ponadto z uwagi na dużą ilość drobnych elementów (pozycja 2 do 16 Tabeli Nr 2) wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ludzi do załadunku i rozładunku ręcznego (lub z wózka widłowego) wraz z ułożeniem drobnych elementów w magazynie. Drobne elementy wykazane w tab. 2 poz. 3, 4 oraz 8-16 rozmieszczone są na 4 paletach drewnianych w celu ułatwienia załadunku. g.) Montaż zadaszenia rozbieralnego na ułożonych dźwigarach w miejscu docelowego składowania (przy użyciu dźwigu) - 1 kpl 7. Wykonawca samodzielnie ustali trasy przewozu ładunku z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz uzyska zezwolenie na przewóz ładunków ponadnormatywnych. Ze względu na geometrię ostatniego odcinka trasy wjazd do składowiska od strony m. Unisław (drogą wojewódzką Nr 550 od drogi wojewódzkiej Nr 551). Wszelkie opłaty za przejazd ponadnormatywny należy wkalkulować w cenę oferty. Przykłady wyliczenia opłaty dla 1 zestawu ciągnik i przyczepa w odniesieniu do konkretnej trasy podane są odrębnie w dalszej części SIWZ jako załączniki do instrukcji dla wykonawców(IDW) Wszelkie informacje na temat opłat oraz uzyskanie zezwolenia na w/w przejazd należy kierować do GDDKiA Oddział Łódz Wydział Dróg ul. Roosevelta 9 90-056 Łódz tel. 042 66 22 356 ; fax 042 337 50 94.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postepowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . a.) Potencjał techniczny : Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące pojazdy, wymienione poniżej: - samochodem do przewozu elementów o długości 18 m - dźwigiem o udźwigu min. 16 ton - samochodem ciężarowym skrzyniowym o ładowności min. 10 ton

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku urzędowej zmiany podatku VAT zostanie on dostosowany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Rejonu w sieradzu 98-200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:00, miejsce: oferty należy złożyć w sekretariacie Rejonu w Sieradzu 98-200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.