eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podgórzyn › Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Podgórzyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Podgórzyn: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Podgórzyn
Numer ogłoszenia: 199571 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346826 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Podgórzyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Podgórzyn. Wykaz punktów oświetlenia drogowego podlegających konserwacji, będących własnością Gminy Podgórzyn: -wieś Zachełmie 69 pkt -wieś Ścięgny 111 pkt -wieś Staniszów 68 pkt -wieś Sosnówka 96 pkt -wieś Przesieka 148 pkt -wieś Podgórzyn 149 pkt -wieś Miłków 186 pkt -wieś Marczyce 16 pkt -wieś Głębock 14 pkt -wieś Borowice 76 pkt RAZEM: 933 pkt UWAGA: ilość punktów oświetlenia drogowego może ulec zmianie. O zmianie Wykonawca będzie poinformowany pisemnie. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia 1. Prace konserwacyjno-naprawcze: 1.1. usuwanie na bieżąco uszkodzeń i awarii w oświetleniu drogowym, 1.2.utrzymanie oświetlenia drogowego w należytym stanie technicznym, 1.3.dokonywanie przeglądów technicznych urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, 1.4.wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji izolacji przewodów i kabli zgodnie z obowiązującymi przepisami, 1.5.konserwacja szafek i tablic rozdzielczych, 1.6.dokonywanie oględzin oświetlenia raz w miesiącu, 1.7.sprawdzanie prawidłowego funkcjonowania zegarów przestawiających taryfę dzienną i nocną, ustawianie przerwy nocnej zgodnie z poleceniem Zamawiającego, 1.8.wymiana lub naprawa uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, 1.9.przy awariach w oświetleniu zabezpieczenie przed zagrożeniem dla ludzi i pojazdów, 1.10.lokalizacja uszkodzonych odcinków kabli, 1.11.łączenie zerwanych przewodów sieci napowietrznej, 1.12.wymiana uszkodzonych źródeł światła zgodnych z danymi technicznymi opraw, 1.13.wymiana dławików, kondensatorów i bezpieczników, 1.14.wymiana uszkodzonych drzwiczek i tablic bezpieczników słupowych. 2. Prace przy wymianie osprzętu , malarskie i inne 2.1. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ma dostosować do aktualnych obciążeń wielkość zabezpieczeń przedlicznikowych i obwodowych w 10 szafkach ośiwetleniowych 2.2.pomalować 1/2 ilości słupów metalowych do 30 września 2014 r., 2.3.pomalować 1/2 ilości szafek metalowych i wysięgników do 31 sierpnia 2015 r. 2.4. corocznie wycinać gałęzie zasłaniające oprawy oświetleniowe i wrastające w linie oświetleniowe. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania uaktualnienia dokumentacji oświetlenia drogowego zawierającej plany linii oświetleniowych z podaniem ilości i rodzaju opraw oraz punktów zapalania, 4. Wykonawca będzie usuwał usterki i awarie w oświetleniu drogowym w terminie 24 godzin, a w przypadku zagrożenia otoczenia, natychmiast po stwierdzeniu lub powiadomieniu o ich zaistnieniu. Powiadomienie będzie następowało telefonicznie lub faksem. 5 Zakup części do wykonywanych prac naprawczych i konserwacyjnych Wykonawca dokonuje na własny koszt. 6. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu przypadki zniszczeń i kradzieży urządzeń oświetlenia drogowego. 7. Wykonawca w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu aktualną instrukcję eksploatacji oświetlenia drogowego z uwzględnieniem organizacji pracy na wspólnej sieci z Turon S.A. Oddział w Jeleniej Górze. Instrukcja musi mieć akceptację przedstawiciela Turon S.A. Oddziału w Jeleniej Górze. Do czasu opracowania i przedłożenia Zamawiającemu instrukcji eksploatacji oświetlenia drogowego, przed wykonywaniem czynności konserwacyjnych na wspólnej sieci z Turon S.A. ,Wykonawca każdodrazowo będzie występował o zgodę do odpowiednich posterunków energrtycznych Turon S.A. Oddziału w Jeleniej Górze. Nie przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę w podanym terminie w/w instrukcji eksploatacji skutkować będzie wstrzymaniem płatności miesięcznych faktur za konserwację oświetlenia. 8. Wykonawca musi posiadać brygadę p.p.n. (praca pod napięciem). 9. Wykonawca jest zobowiązany raz w miesiącu w ciągu dnia i wieczorem po zaświeceniu opraw dokonać przeglądu linii oświetlenia drogowego na terenie Gminy. 10. Kontrola bieżąca wykonywania konserwacji oświetlenia będzie polegała na sprawdzaniu świecenia wszystkich opraw na terenie Gminy Podgórzyn, odbiorze wbudowanego nowego osprzętu oświetleniowego oraz sprawdzaniu jakości wykonywanych zabiegów konserwacyjnych w oświetleniu drogowym. 11. Wykonawca jest obowiązany przynajmniej raz w tygodniu kontaktować się z Zamawiającym w sprawie oświetlenia drogowego. 12. Awarie w oświetleniu drogowym powstałe z przyczyn zewnętrznych (np.uderzenie pojazdu w słup oświetleniowy, zerwanie linii przez przewrócone drzew) będą usuwane i rozliczane na podstawie oddzielnych zleceń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERWIS DROGOWY.pl Sp.z o.o., ul. Stefańskiego 2, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134352,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134405,76

  • Oferta z najniższą ceną: 134405,76 / Oferta z najwyższą ceną: 205189,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.