eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w m. Lipowiec, Ostróda, Olsztyn oraz przeprowadzenie 1 rocznego przeglądu konserwacyjnego systemów sygnalizacji pożaru w m. Olsztyn i Omulew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Olsztyn: usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w m. Lipowiec, Ostróda, Olsztyn oraz przeprowadzenie 1 rocznego przeglądu konserwacyjnego systemów sygnalizacji pożaru w m. Olsztyn i Omulew
Numer ogłoszenia: 19956 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5423856, faks 89 5422815, 5423022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w m. Lipowiec, Ostróda, Olsztyn oraz przeprowadzenie 1 rocznego przeglądu konserwacyjnego systemów sygnalizacji pożaru w m. Olsztyn i Omulew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, urządzeń kontroli dostępu oraz usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych oraz przeprowadzenie 1 rocznego przeglądu konserwacyjnego systemów sygnalizacji pożaru, należących do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego wykonywał stałą konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Lipowiec, Ostróda, Olsztyn (cz. 1, 2,3) oraz przeprowadził roczny przegląd konserwacyjny systemów sygnalizacji pożaru w m. Olsztyn i Omulew (cz. 4).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada: - DLA CZĘŚCI 1 (Lipowiec): A) uprawnienia do realizacji usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; B) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II stopnia o klauzuli TAJNE; C) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; D) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; - DLA CZĘŚCI 2 (Ostróda): A) uprawnienia do realizacji usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; B) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE; C) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; D) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli POUFNE; - DLA CZĘŚCI 3 (Olsztyn): A) uprawnienia do realizacji usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; B) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II stopnia o klauzuli TAJNE; C) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; D) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; - DLA CZĘŚCI 4 (ppoż. Olsztyn i Omulew): A) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE; B) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; C) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli POUFNE. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca (dla wszystkich części) wykaże, że posiada minimum 9 pracowników, w tym: - DLA CZĘŚCI 1 (Lipowiec) - wykaże, że posiada minimum 2 pracowników, którzy posiadają: A) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE; B) licencję pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego; C) przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwowania systemów alarmowych lub projektowania systemów alarmowych klasy S.A-4; D) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - DLA CZĘŚCI 2 (Ostróda) - wykaże, że posiada minimum 2 pracowników, którzy posiadają: A) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE; B) licencję pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego; C) przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwowania systemów alarmowych lub projektowania systemów alarmowych klasy S.A-4; D) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - DLA CZĘŚCI 3 (Olsztyn) - wykaże, że posiada minimum 3 pracowników, którzy posiadają: A) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE; B) licencję pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego; C) przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwowania systemów alarmowych lub projektowania systemów alarmowych klasy S.A-4; D) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - DLA CZĘŚCI 4 (ppoż. Olsztyn i Omulew) - wykaże, że posiada minimum 2 pracowników, którzy posiadają: A) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE; B) przeszkolenie w zakresie konserwacji systemów sygnalizacji pożaru; C) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca do wniosku o dopuszczenie od udziału w postepowaniu dołączy: - DLA CZĘŚCI 1 (Lipowiec): A) Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; B) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; C) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II stopnia o klauzuli TAJNE; - DLA CZĘŚCI 2 (Ostróda): A) Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; B) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej,w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli POUFNE; C) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE; - DLA CZĘŚCI 3 (Olsztyn): A) Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; B) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; C) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II stopnia o klauzuli TAJNE; - DLA CZĘŚCI 4 (ppoż. Olsztyn i Omulew): A) Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; B) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli POUFNE; C) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Za każdego dodatkowego ponad wymagane minimum pracownika ujętego w Wykazie osób przewidzianych do realizacji usługi, posiadającego kwalifikacje wymienione w Sekcji III.3.4) (tj. w warunkach udziału w postępowaniu i opisie sposobu dokonywnia oceny spełnienia tych warunków), Zamawiający przyzna dodatkowo 1 punkt.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane w zakresie zmian osobowych pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego spowodowanych: a) udokumentowaną chorobą pracownika, b) rozwiązaniem umowy o pracę, c) utratą uprawnień licencji, d) utratą poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; e) zmianę ilości pracowników do realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: JW 3674, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, w kancelarii jawnej, bud.nr 1, pok.nr 18, parter. Oferty składać w dni robocze w godz. 8.00-14.30. nie dopuszcza się sjkłądania ofert na biurze przepustek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacja elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych JW. 2031 Lipowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, urządzeń kontroli dostępu oraz usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych, należących do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego wykonywał stałą konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Lipowiec. 2. Konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana w okresach 1 raz w kwartale kalendarzowym (w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień) zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemu klasy SA-4 oraz Normą PN-93/E-08390/14 - punkt 9, PN-EN 50131-1 i Normą Obronną - Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe Część 8: Eksploatacja NO-04-A004-8, w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego oraz 1 raz w IV kwartale (w miesiącu: listopadzie) obejmująca przegląd roczny, zgodnie z procedurami określonymi w Normie Obronnej NO-04-A004-8 odpowiednio pkt. 2.3 i 2.5. Wykonawca dokona również sprawdzenia urządzeń alarmowych będących po całym okresie eksploatacji w celu określenia ich przydatności do dalszej rocznej eksploatacji i przedłużenia resursu, dla urządzeń dla których jest to niezbędne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Koszt naprawy awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w m. Ostróda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, urządzeń kontroli dostępu oraz usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych, należących do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego wykonywał stałą konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Ostróda. 2. Konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana w okresach 1 raz w kwartale kalendarzowym (w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień) zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemu klasy SA-4 oraz Normą PN-93/E-08390/14 - punkt 9, PN-EN 50131-1 i Normą Obronną - Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe Część 8: Eksploatacja NO-04-A004-8, w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego oraz 1 raz w IV kwartale (w miesiącu: listopadzie) obejmująca przegląd roczny, zgodnie z procedurami określonymi w Normie Obronnej NO-04-A004-8 odpowiednio pkt. 2.3 i 2.5. Wykonawca dokona również sprawdzenia urządzeń alarmowych będących po całym okresie eksploatacji w celu określenia ich przydatności do dalszej rocznej eksploatacji i przedłużenia resursu, dla urządzeń dla których jest to niezbędne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Koszt naprawy awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w m. Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, urządzeń kontroli dostępu oraz usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych pożaru należących do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego wykonywał stałą konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Olsztyn. 2.Konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana w okresach 1 raz w kwartale kalendarzowym (w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień), zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemu klasy SA-4 oraz Normą PN-93/E-08390/14 - punkt 9, PN-EN 50131-1 i Normą Obronną - Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe Część 8: Eksploatacja NO-04-A004-8, w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, oraz jedna w czwartym kwartale (w miesiącu: listopadzie) obejmująca przegląd roczny, zgodnie z procedurami określonymi w Normie Obronnej NO-04-A004-8 odpowiednio pkt. 2.3 i 2.5. Wykonawca dokona również sprawdzenia urządzeń alarmowych będących po całym okresie eksploatacji w celu określenia ich przydatności do dalszej rocznej eksploatacji i przedłużenia resursu, dla urządzeń dla których jest to niezbędne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Koszt naprawy awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: roczny przegląd konserwacyjny systemów sygnalizacji pożaru w m. Olsztyn i Omulew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 1 rocznego przeglądu konserwacyjnego systemów sygnalizacji pożaru, należących do Zamawiającego, znajdujących się w m. Olsztyn i Omulew. 2. Przeglądowi konserwacyjnemu podlega 7 centralek ppoż., 2 centralki oddymiania i 240 czujek optycznych rozmieszczonych w pomieszczeniach administracyjnych, klatkach schodowych, korytarzach, poddaszach i piwnicach, w obiektach: Regionu Wsparcia Teleinformatycznego /RWT/ Olsztyn, ul. Saperska 1; Rejonowego Zarządu Infrastruktury /RZI/ Olsztyn, ul. Saperska 1; Wojskowej Komendy Uzupełnień /WKU/ Olsztyn, ul. Warszawska 96; Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego /WSzW/ Olsztyn, ul. Jagiellońska 53; Regionu Wsparcia Teleinformatycznego /RWT/ Olsztyn, ul. Jagiellońska 53; Wojskowego Sąd Garnizonowego /WSG/ i Wojskowej Prokuratury Garnizonowej /WPG/ Olsztyn, ul. Leśna 1; Ośrodek Reprezentacyjny MON w Omulewie (12-122 Jedwabno, pow. szczycieński). 3. Przegląd konserwacyjny systemów sygnalizacji pożaru powinien być przeprowadzany 1 raz w roku, w miesiącu listopadzie 2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.