eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostosowanie obiektu Oddziału Okręgowego NBP w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 11/17 do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Olsztyn: Dostosowanie obiektu Oddziału Okręgowego NBP w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 11/17 do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.
Numer ogłoszenia: 199566 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy w Olsztynie, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 11/17, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270501, fax 089 5270851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie obiektu Oddziału Okręgowego NBP w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 11/17 do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu zespołu budynków bankowych do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego i wykonanie elementów zabezpieczeń technicznych, tj: 1) wykonanie wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, 2) montaż zbiornika wodny, stanowiącego dodatkowy zapas wody dla wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, 3) przebudowa węzła cieplnego, 4) wykonanie oddzieleń pożarowych: - klatki schodowej części wysokiej budynku od poziomych dróg ewakuacyjnych na poziomie kondygnacji nadziemnych I-VII piętra, przedsionkami przeciwpożarowymi (częściowo przeszklonymi), - części techniczno-gospodarczej obszaru piwnic w budynku wysokim i przylegających do niego piwnic budynków niskich, - garaży od innych pomieszczeń w części techniczno-gospodarczej obiektu (budynek niski), - wszystkich pomieszczeń magazynowych i technicznych znajdujących się w części budynku zaliczonej do kategorii zagrożenia ludzi, - co 9 m lub co 3 kondygnacje w szachcie instalacyjnym prowadzonym w pionie przez całą wysokość budynku oraz zamknięć wejść rewizyjnych do szachtu znajdujących się na korytarzach każdej kondygnacji drzwiczkami o klasie odporności ogniowej EI 60, - wykonanie uszczelnień pożarowych przepustów instalacyjnych w całym obiekcie, stosownie do wymagań § 234 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - zamontowanie drzwi o odporności ogniowej EI 60 dymoszczelnych w maszynowni dźwigów na poziomie VIII piętra, - dostosowanie aktualnie użytkowanych zamknięć pożarowych do wymagań ochrony p-poż i warunków ewakuacji, 5) wykonanie systemu wentylacji pożarowej w ciągach pionowych i poziomych dróg ewakuacyjnych w budynku wysokim, 6) w budynku wysokim, na bazie istniejącej wentylacji grawitacyjnej, wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej lub nawiewno-wywiewnej, 7) wyposażenie istniejących przewodów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w miejscu przejścia przez elementy oddzielenia przeciwpożarowego w klapy odcinające, a prowadzonych przez strefę, której nie obsługują obudowanie pożarowo lub wyposażenie w klapy odcinające, 8) dostosowanie dźwigu i szybów dźwigowych do wymagań ochrony p.poż.: - wykonanie niezależnego zasilania dźwigów w budynku wysokim oraz wykonanie specjalnego sterowania dźwigami, generującego automatyczne sprowadzenie kabiny do poziomu zerowego w przypadku wystąpienia zagrożenia pożarowego, - wyposażenie szybu dźwigowego przeznaczonego dla ekip ratowniczych w system oddymiania, 9) na poziomie VIII piętra wykonanie dojścia na dach - szt. 2, 10) uporządkowanie sieci okablowania (wytyczenie wydzielonych pożarowo tuneli kablowych) nad sufitem podwieszonym w budynku niskim (sala operacyjna, zaplecze kasowe), 11) rozbudowa istniejącego oświetlenia awaryjnego, 12) w całym obiekcie, na ciągach komunikacji ogólnej, w miejscach gdzie występuje zmiana poziomu podłogi zastosowanie rozwiązań sygnalizujących tę różnicę, 13) wykonanie elementów zabezpieczeń technicznych: a) w wejściu głównym do obiektu wymiana wewnętrznej witryny szklanej na przegrodę typu zabezpieczeniowego klasy 4 wg normy ENV-1627, przeszkloną szkłem przezroczystym. Przegroda powinna posiadać drzwi zabezpieczeniowe szt.3 o charakterystyce jak wyżej, wyposażone w zamki zabezpieczeniowe klasy C typu ABLOY - profil specjalny NBP (po 2 w każdych drzwiach). W drzwiach środkowych zastosować system automatycznej blokady zamka sterowany ze stanowiska monitoringu. b) w wejściu bocznym od ul. Kościuszki wymiana drzwi szt. 2 na drzwi kratowe typu zabezpieczeniowego klasy 4 wg normy ENV-1627 przeszklone, wyposażone w zamki zabezpieczeniowe klasy C typu ABLOY - profil specjalny NBP (po 2 w każdych drzwiach). Otwór okienny w przedsionku zabezpieczyć kratą zabezpieczeniową klasy 4 wg normy ENV-1627 przeszkloną. c) w wejściu na podwórze bankowe wymiana drzwi na drzwi typu zabezpieczeniowego klasy 4 wg normy ENV-1627 przeszklone szkłem przezroczystym, wyposażone w 2 zamki zabezpieczeniowe klasy C typu ABLOY - profil specjalny NBP. W drzwiach zastosować system automatycznej blokady zamka sterowany ze stanowiska monitoringu, d) w wejściu na salę operacyjną wymiana drzwi - szt.3 na drzwi typu zabezpieczeniowego klasy 4 wg normy ENV-1627 przeszklone szkłem przezroczystym, wyposażone w zamki zabezpieczeniowe klasy C typu ABLOY - profil specjalny NBP (po 2 w każdych drzwiach). W drzwiach zastosować system automatycznej blokady zamka sterowany ze stanowiska monitoringu. e) w wejściu na zaplecze kasowo-skarbcowe poszerzenie otworu drzwiowego do min. 90 cm i wymiana drzwi na drzwi kratowe typu zabezpieczeniowego klasy 4 wg normy ENV-1627 przeszklone szkłem nieprzezroczystym, wyposażone w 2 zamki zabezpieczeniowe klasy C typu ABLOY - profil specjalny NBP. W drzwiach zastosować system automatycznej blokady zamka sterowany ze stanowiska monitoringu. f) w wejściu do sortowni wymiana drzwi na drzwi pełne typu zabezpieczeniowego klasy C wg normy PN/B-92270, wyposażone w 2 zamki zabezpieczeniowe klasy C typu ABLOY - profil specjalny NBP. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność zgodną z charakterem przedmiotowego zamówienia, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą, że: 1.3.1. posiadają środki finansowe i-lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych, 1.3.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a szczególności wykażą, że: 1.4.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych netto, polegające na wykonaniu robót budowlano-remontowych lub modernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (warunek oceniany pod względem stopnia spełnienia), 1.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a szczególności co najmniej: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ich znaczenie: 2.1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oświadczeń lub dokumentów. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2.2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 2.3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 1.4.1. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana następująco: - za każde należycie zrealizowane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych netto (nie więcej niż 10 zamówień) Wykonawca otrzyma 10 pkt. - max. 100 pkt. - Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu, jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. 2.4. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.3., dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów, a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wpływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu wartości roboty o najwyższej wartości z wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat. 2.5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.3. i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.4., dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 3, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca załączy: 1.1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 1.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.2.1. informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z której będzie wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe i-lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych, 1.2.2. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych oraz dowody uiszczenia rat składki ubezpieczeniowej, których termin płatności określony w polisie już minął. 1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom budowlano-remontowym lub modernizacyjnym w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych netto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokóły odbioru, referencje), 1.3.2. wykaz kadry technicznej przewidzianej do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 1.3.3. kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami (pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) wraz z zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi, że osoby te są aktualnie wpisane na listę członków. 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być dokonane w sposób umożliwiający identyfikację osoby poświadczającej. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 pzp wymagane jest, aby: 3.1. złożyli wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 3.2. żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców zobowiązany jest złożyć dokumenty dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, wymienione w punktach 1.1.1 - 1.1.6. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 10-959 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 11/17 - biuro przepustek w holu głównym na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Finansowanie projektu/programu ze środków Unii Europejskiej - NIE. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.