eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa polegająca na przeprowadzeniu i organizacji dwudniowego szkolenia z zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji procesu ewaluacyjnego dla członków Grupy Sterującej Ewaluacją RPO Warmia i Mazury.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Olsztyn: Usługa polegająca na przeprowadzeniu i organizacji dwudniowego szkolenia z zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji procesu ewaluacyjnego dla członków Grupy Sterującej Ewaluacją RPO Warmia i Mazury.
Numer ogłoszenia: 199564 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, fax 089 5219109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przeprowadzeniu i organizacji dwudniowego szkolenia z zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji procesu ewaluacyjnego dla członków Grupy Sterującej Ewaluacją RPO Warmia i Mazury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na przeprowadzeniu i organizacji dwudniowego szkolenia z zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji procesu ewaluacyjnego dla członków Grupy Sterującej Ewaluacją RPO Warmia i Mazury. Do zadań Wykonawcy należy: a) realizacja programu szkolenia w formie: cześć ogólna + zajęcia interaktywne; b) opracowanie materiałów szkoleniowych c) zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych trenerów; d) wystawienie uczestnikom szkolenia certyfikatu poświadczającego uczestnictwo w szkoleniu; e) zapewnienie sali wykładowej; f) zapewnienie noclegu i wyżywienia oraz przerw kawowych dla uczestników szkolenia; g) zapewnienie transportu - dojazdu na miejsce szkolenia pierwszego dnia rano i powrotu do Olsztyna drugiego dnia, po zakończeniu zajęć.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Pomoc Techniczna - RPO.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • European Business Support s. c., ul. Grażyny 13/15 lok. 22, 02-548 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 33000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 33000.00 / oferta z najwyższą ceną: 33000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.