eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Fabrycznie nowa zamiatarka uliczno -chodnikowa. Rok produkcji 2009



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Międzyzdroje: Fabrycznie nowa zamiatarka uliczno -chodnikowa. Rok produkcji 2009
Numer ogłoszenia: 19953 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ochrony Środowiska , ul. Niepodległości 12A, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 328 08 73, faks 0-91 3282186.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fabrycznie nowa zamiatarka uliczno -chodnikowa. Rok produkcji 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowa zamiatarka uliczno- chodnikowa. Rok produkcji 2009. Wymagane warunki dla zamiatarki uliczno- chodnikowej. Zamiatarka winnna 762), posiadać aktualne dokumenty stanowiące podstawę do zarejestrowania na dzień realizacji dostawy i spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdu i ich wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku Nr 32, poz. 262) Charakterystyka zamiatarki uliczno -chodnikowej: - masa własna zamiatarki do 3.000 kg, - ładowność 2), do 1.800kg, - pojemność zbiornika na wodę do 450l, - pojemność zbiornika paliwa do 100l, - pojemność zbiornika oleju hydraulicznego minimum 50l, - teoretyczna wydajność zamiatania od 3.000 do 25.000m2/h - minimum 2 szczotki talerzowe, - szerokość zamiatania od 1200 do 3000mm, - światła robocze przy ssawie i szczotkach, - spryskiwacze w ssawie i obu szczotkach (sterowanie z kabiny) - wyładunek kontenera do wys. 1,7 m, Kabina: - ergonomiczna, wyciszona, - wskaźniki poziomu paliwa, obroty silnika, temperatury oleju hydraulicznego, temperatury cieczy chłodzącej, ilość wody w zbiorniku, licznik godzin pracy, ciśnienie oleju silnika - duża widoczność z kabiny (w tym szyba w podłodze), - lusterka umożliwiające podgląd ulicy i układu zamiatania, - drzwi boczne z przesuwnymi szybami, - otwierany dach kabiny, - regulowany fotel operatora, - klimatyzacja, ogrzewanie, - wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej, - oświetlenie wewnętrzne, - gaśnica, apteczka, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny. Sterowanie z kabiny: - niezależne sterowanie każdej ze szczotek joystickami, - podnoszenie/opuszczanie szczotek, - podnoszenie/opuszczanie ssawy, - płynna regulacja wysokości klapy ssawy, - płynna regulacja prędkości obrotowej szczotek, - płynna regulacja docisku każdej ze szczotek - regulacja obrotów silnika napędowego w trybie zamiatania, Hamulce i bezpieczeństwo: - hamulce na przedniej i tylnej osi, - hamulec postojowy, - oświetlenie niezbędne do poruszania się po drodze, - dźwiękowy sygnał ostrzegawczy przy cofaniu, - wyłączniki bezpieczeństwa przy silniku, na panelu zdalnego sterowania, w kabinie - światło ostrzegawcze obrotowe - kolor pomarańczowy, - ręczna pompa hydrauliczna umożliwiająca w razie awarii podniesienie / opróżnienie kontenera, podniesienie szczotek itd. Napęd: - napęd na koła, - Silnik spalinowy 4-cylindrowy wysokoprężny EORO 4 o pojemności do 3.000 ccm, - zużycie paliwa nie może przekraczać 6,5l/h pracy zamiatarki, POZOSTAŁE WYMAGANIA: - świadectwo homologacji na kompletną zamiatarkę uliczno-chodnikową ważne na dzień składania ofert, kopię należy załączyć do oferty, - wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, wymagane min. 3 dostawy, należy podać odbiorców, wartość i terminy realizacji dostaw - wymagany termin dostawy zamiatarki uliczno -chodnikowej nie później niż do 31.03.2009r - okres gwarancji - 12 miesięcy, - Dostawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i po gwarancyjny zamiatarki uliczno-chodnikowej, - Serwis na dostawę części jak i obsługę poza gwarancyjną musi znajdować się w odległości nie większej niż 500 km. od siedziby zamawiającego. - Zapewnienie obsługi przez serwis w siedzibie zakładu, w terminie 24 godz. od zgłoszenia awarii w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku(zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faxem) - W przypadku naprawy awarii w okresie objętym gwarancją z winy producenta dostawca gwarantuje dostawę zamiatarki zastępczej. - Dostawca przeszkoli dwóch operatorów zamawiającego do obsługi zamiatarki uliczno-chodnikowej na swój koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek. Posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg załącznika Nr 5 do SIWZ 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę , o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 3 do SIWZ C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3), A.5), A.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 5) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyzdroje - Zakład Ochrony Środowiska Ulica Niepodległości 12A 72 - 500 Międzyzdroje.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Międzyzdroje - Zakład Ochrony Środowiska Ulica Niepodległości 12A 72 - 500 Międzyzdroje Pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.