eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie remontu filii bibliotecznej nr 4, mieszczącej się w Tychach, przy ul. Czystej 27, o pow. łącznej 97,0523 m2-1/2012/Rob

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Tychy: Wykonanie remontu filii bibliotecznej nr 4, mieszczącej się w Tychach, przy ul. Czystej 27, o pow. łącznej 97,0523 m2-1/2012/Rob
Numer ogłoszenia: 199533 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach , ul. kard. S. Wyszyńskiego 27, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-56-02, faks 032 227-56-02 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu filii bibliotecznej nr 4, mieszczącej się w Tychach, przy ul. Czystej 27, o pow. łącznej 97,0523 m2-1/2012/Rob.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: zeskrobanie i zmycie starych farb ze ścian i sufitów, zagruntowanie, wzmocnienie starych tynków na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi sufitów w kolorze białym, ścian w kolorach pastelowych 50 % powierzchni ścian oraz 50 % powierzchni ścian w kolorach półpełnych wg palety barw uzgodnionej z użytkownikiem, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, rozebranie listew przyściennych z tworzywa, rozebranie posadzki z płytek z zerwaniem cokolika z płytek, skucie nierówności betonu na podłogach, zagruntowanie, wzmocnienie starego podłoża, wykonanie posadzek cementowych oraz posadzek z płytek: w wiatrołapie oraz WC: płytki gress 30*30 cm, antypoślizgowe V klasy ścieralności, w pozostałych pomieszczeniach: płytki gress szkliwione 50*50 cm , IV-V klasy ścieralności, cokoliki przy posadzkach z płytek gress na wys. 10 cm, przebicie otworów i zabetonowanie przebić w stropach oraz w ścianach z cegły pod instalację wod-kan z podejściami, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścianek z cegieł oraz zamurowanie otworów w ściankach, uzupełnienie ścianek (powiększenie WC), wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych z przystosowaniem dla niepełnosprawnych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach z cegieł, rozebranie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych wodo i ognio-odpornych, wykonanie naświetli z tworzywa w ściance, dostawa i obsadzenie nowych ościeżnic drzwiowych stalowych wraz ze skrzydłami drzwiowymi, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, drzwi do szaf wnękowych, wykonanie nowych drzwi wewnętrznych przesuwnych typu Komandor, licowanie ścian płytkami glazurowanymi 20*25 cm na wys. 2,20 m, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, przemurowanie przewodów kominowych, demontaż urządzeń sanitarnych wraz z rurociągami i podejściami pod urządzenia, demontaż starej armatury, montaż nowej instalacji wodociągowej w podejściach pod nowe urządzenia, montaż nowej armatury czerpalnej i odcinającej oraz ustępów, umywalek i zlewozmywaka, wywóz i utylizacja gruzu samochodami skrzyniowymi po robotach rozbiórkowych, wykonanie wewnętrznego tynku dekoracyjnego o granulacji 2 mm w wiatrołapie i części hallu, wymiana wewnętrznej linii zasilającej od rozdzielni głównej budynku do tablicy licznikowej, wymiana tablicy licznikowej, wymiana instalacji oświetleniowej, montaż opraw oświetleniowych, wymiana instalacji gniazd wtykowych, modernizacja instalacji telefonicznej, montaż instalacji komputerowej, montaż przepływowych ogrzewaczy wody, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, roboty towarzyszące: elektryczne, instalacyjne - szczegółowy zakres przedstawiony jest w przedmiarach robót. Szczegółowy zakres robót oraz ich lokalizacji, jednostka i ilość są sprecyzowane w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w art. 22 ust. 1 na podstawie oświadczenia - Załącznik nr 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 na podstawie złożonego Wykazu robót budowlanych - Załącznik nr 2. Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z należytą starannością, minimum 1 roboty ogólnobudowlanej o wartości min. 120 000,00 zł brutto(robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wykazu dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt.3, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełniony na podstawie następujących dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 3. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym oraz instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane jest wypełnienie oświadczenia, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- Załącznik nr 3A.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 4, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy za spełniony na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku -innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 120 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy (wszystkie wymagane składki) lub fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: Wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, Zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby strony, Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od wykonawcy), przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji, Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od zamawiającego), przy pomocy, których zamawiający realizuje przedmiot umowy. Wydłużenia terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby niewspółmiernie wysokich kosztów; wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: W razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, Zamawiający zastrzega, że w trakcie wykonywania prac przez Wykonawcę- w obiekcie może wykonywać prace MZBM Tychy jako właściciel nieruchomości. W przypadku gdyby realizacja prac wykonywanych przez MZBM Tychy uniemożliwiała wykonanie przez Wykonawcę robót w terminie, to termin ten może ulec przesunięciu odpowiednio do przeszkód spowodowanych przez MZBM Tychy, W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) do wynagrodzenia netto zostanie obliczony podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązującej stawki. Zmiana wynagrodzenia, wynikająca ze zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) nie wymaga zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.tychy.pl; www.bip.mbp.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach, 43-100 Tychy, ul. kard. S. Wyszyńskiego 27, w pokoju nr 7 lub na stronach internetowych j.w..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach, 43-100 Tychy, ul. kard. S. Wyszyńskiego 27, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.