Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Zabrze: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 199507 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, fax 032 3734821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu. Przedmiot zamówienia dzieli się na 5 części: część nr 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 1 zlokalizowany przy ul. Szramka7 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 179 233,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 89 922,99 część nr 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 103 325,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 59 189,48 część nr 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2- 56 260,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 84 514,75 część nr 4 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 44 955,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 45 817,17 cześć nr 5 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 5 zlokalizowany przy ul. Wajzera 21 i Punkt Obsługi Mieszkańców nr 6 zlokalizowany przy ul. Wawrzyńskiej 19 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 192 290,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 31 214,51 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez wykonawców do każdego w/w zadania z osobna, do kilku lub do wszystkich naraz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 - 4 100,00 PLN, - dla części 2 - 2 400,00 PLN, - dla części 3 - 1 700,00 PLN, - dla części 4 - 1 200,00 PLN, - dla części 5 - 3 900,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 100 000 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 50 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Zamawiający nie dopuszcza wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze ,pokój 20.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze ,pokój 14 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 1 zlokalizowany przy ul. Szramka7 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 179 233,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 89 922,99.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 103 325,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 59 189,48.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 56 260,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 84 514,75.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 4 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 44 955,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 45 817,17.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cześć nr 5 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 5 zlokalizowany przy ul. Wajzera 21 i Punkt Obsługi Mieszkańców nr 6 zlokalizowany przy ul. Wawrzyńskiej 19 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 - 192 290,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 - 31 214,51.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 11/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY OPATRUNKÓW I PIELUCHOMAJTEK
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Przygotowanie posiłków w stołówce Szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 i wychowanków Przedszkola nr 2 w Zabrzu.
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Monitoring stanu środowiska, transport odpadów, dowóz pracowników i sprzętu do miejsca pracy, sprzątanie wyznaczonych terenów wraz z zapewnieniem pracownikom niezbędnego sprzętu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.