eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. SZLAK EUROPEJSKI - połączenie drogi wojewódzkiej nr 408 i drogi krajowej nr 40 z drogą krajową nr 88 w Rzeczycach odcinkami dróg powiatowych nr 2918S i nr 2915S od miejscowości Rachowice do Kleszczowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Gliwice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. SZLAK EUROPEJSKI - połączenie drogi wojewódzkiej nr 408 i drogi krajowej nr 40 z drogą krajową nr 88 w Rzeczycach odcinkami dróg powiatowych nr 2918S i nr 2915S od miejscowości Rachowice do Kleszczowa.
Numer ogłoszenia: 199439 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157315 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. SZLAK EUROPEJSKI - połączenie drogi wojewódzkiej nr 408 i drogi krajowej nr 40 z drogą krajową nr 88 w Rzeczycach odcinkami dróg powiatowych nr 2918S i nr 2915S od miejscowości Rachowice do Kleszczowa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy są usługi związane z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. SZLAK EUROPEJSKI - połączenie drogi wojewódzkiej nr 408 i drogi krajowej nr 40 z drogą krajową nr 88 w Rzeczycach odcinkami dróg powiatowych nr 2918S i 2915S od miejscowości Rachowice do Kleszczowa - obejmującym: a) Przebudowę drogi powiatowej Nr 2918S na odcinku Bojszów-Rachowice - Etap I, od km 28+485,00 do km 30+505,19, zgodnie z projektem wykonawczym i budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze ADAT inż. Zdzisław Szczepański 44-100 Gliwice, ul. Długosza 4/8, o długości 2 020,19 m przy czym odcinek od 28+485,00 do km 28+630,50 jest już wykonany. b) Przebudowę drogi powiatowej Nr 2918S na odcinku Bojszów - Rachowice - Etap II, od km 30+505,19 do km 32+547,86 o długości 2 042,67m., zgodnie z projektem wykonawczym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze ADAT inż. Zdzisław Szczepański 44-100 Gliwice, ul. Długosza 4/8. c) Korektę skrzyżowania/wyspy dzielącej w rejonie skrzyżowania DP 2915S z DP 2918S w miejscowości Bojszów, zgodnie z opracowaniem Biura Projektowego A-Propol s.c., ul. Gomułki 2, 44-121 Gliwice. Roboty polegają na korekcie skrzyżowania poprzez wykonanie 2 przejezdnych wysp kanalizujących. d) Przebudowę drogi powiatowej 2915S na odcinku Bojszów - Kleszczów od km 0+000 do km 5+180 w trybie zaprojektuj i wybuduj, obejmującej w szczególności: -wykonanie dokumentacji projektowej koniecznej do realizacji przedmiotu umowy i uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, -uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i dopuszczenia go do użytkowania o ile będzie wymagane, -wykonanie robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa oraz uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu 2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. 3. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót podlegających nadzorowi określają: SIWZ, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót/kosztorys ofertowy umieszczone na stronie Zamawiającego www.zdpgliwice.pzd.net.pl - nr zamówienia ZDP/ZD/3421/DUUE/01/2014 SZLAK EUROPEJSKI - połączenie drogi wojewódzkiej nr 408 i drogi krajowej nr 40 z drogą krajową nr 88 w Rzeczycach odcinkami dróg powiatowych nr 2918S i 2915S od miejscowości Rachowice do Kleszczowa. 4. Maksymalny przerób na zadaniu inwestycyjnym szacuje się na kwotę 21 467 307,44zł bez podatku VAT, w tym: a) branża drogowa - 20 507 307,44zł bez podatku VAT b) branża kanalizacyjna - 770 000zł bez podatku VAT c) prace projektowe - 190 000zł bez podatku VAT 5. Do wykonania usługi Wykonawca wyznacza Zespół Inżyniera Kontraktu w skład którego wchodzi: Inżynier Kontraktu, Inspektor nadzoru branży drogowej, Inspektor nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, Inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej, Specjalista ds. rozliczeń i administrowania. 6. Inżynier Kontraktu jest upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy oraz kieruje Zespołem Inżyniera Kontraktu wymienionym w pkt. 5. 7. Usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu są to usługi związane z zarządzaniem realizacją zadania obejmujące: przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację, rozliczenie i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania inwestycyjnego. W szczególności polegają na wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowaniu czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2013 poz. 1409), sporządzaniu raportów oraz rozliczeniu finansowemu. Inżynier Kontraktu w ramach usługi zarządza, pełni kontrolę i nadzór, a także współpracuje ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i promocji realizowanego zadania. Inżynier Kontraktu będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie procesem inwestycyjnym objętym zadaniem inwestycyjnym. 8. Szczegółowy zakres zadań do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 8.1. przez cały czas trwania umowy: 1) reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem budowlanym na budowie, 2) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 3) utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadania inwestycyjnego, zarządcy dróg, eksploatatorzy sieci i infrastruktury technicznej itp. i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność, 4) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji zadania inwestycyjnego i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, 5) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją zadania inwestycyjnego, 6) współudział w spotkaniach z Projektantem Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającym na etapie przygotowania dokumentacji dla zadania - Przebudowa drogi powiatowej 2915S na odcinku Bojszów i Kleszczów od km 0+000 do km 5+180 - w trybie zaprojektuj i wybuduj. 7) współpraca z Projektantem Wykonawcy robót budowlanych w toku realizacji zadania inwestycyjnego oraz nadzór nad zgodnością dokumentacji dla zadania - Przebudowa drogi powiatowej 2915S na odcinku Bojszów - Kleszczów od km 0+000 do km 5+180 - z Programem Funkcjonalno - Użytkowym. 8) czynny udział w konsultacjach społecznych (jeśli zajdzie taka potrzeba). 8.2 na etapie realizacji: 1) przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, 2) informowanie Zamawiającego o postępie prac oraz realizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego poprzez Raporty Miesięczne, składane do 5 dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, 3) w przypadku konieczności wprowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych zmian do harmonogramu rzeczowo- finansowego z uwagi na zagrożenie dotrzymania terminu zakończenia robót, Inżynier Kontraktu w terminie 3 dni od daty złożenia weryfikuje i przedstawia Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, 4) wydawanie w uzasadnionych przypadkach Kierownikowi Kontraktu dyspozycji dotyczących usunięcia z terenu budowy pracowników Wykonawcy robot budowlanych, 5) nadzór nad postępem robót pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, 6) koordynacja nadzoru geotechnicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, 7) informowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia zadania, 8) zatwierdzanie materiałów, prefabrykatów, mieszanek mineralno-bitumicznych itp. przewidzianych do wbudowania przez Wykonawcę robót budowlanych, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, 9) sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, 10) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 11) bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego, 12) sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami w ramach zadania, 13) koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji, 14) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji zadania przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych, 15) nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, 16) monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót, 17) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia tych wad, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, 18) administrowanie i zarządzanie zadaniem inwestycyjnym od strony finansowej wraz z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do przygotowania rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognozy przepływów pieniężnych, sprawozdań, 19) kontrola rozliczeń zadania inwestycyjnego i zgodności tychże rozliczeń z kosztorysem ofertowym, 20) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, 21) w przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego w ramach zadania inwestycyjnego, Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad ich realizacją, wraz z opracowaniem kosztorysów inwestorskich na ten zakres. Wprowadzenie robót dodatkowych nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 22) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, 23) sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, 24) dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, 25) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji (szczególnie robót ulegających zakryciu lub zanikających) w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD - w ilości 2 egz.), 26) nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., 27) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji, 28) organizowanie raz na miesiąc Rady Budowy z udziałem m.in. Wykonawcy robót budowlanych, przedstawicieli Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sporządzanie i uzgadnianie ze stronami zapisów protokołu z Rady Budowy oraz przekazanie ich wszystkim uczestnikom spotkania. Zamawiający ma prawo żądać zmiany częstotliwości Rad Budowy. 29) organizowanie w razie konieczności ad-hoc narad koordynacyjnych, oraz przygotowanie i przekazanie protokołów z ustaleniami wszystkim uczestnikom spotkania, 30) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót budowlanych o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), 31) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, 32) w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych, 33) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji kontraktu, 34) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na Roboty Budowlane, 35) udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach/posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową, 36) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót budowlanych placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na Roboty Budowlane, 37) rozliczenie Kontraktu na Roboty Budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, 38) sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, 39) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego, 40) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 41) bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych. 8.3. na etapie po zakończeniu realizacji: 1) w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, 2) sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami Kontraktu na Roboty Budowlane, 3) zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad: a) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, d) organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, e) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad, f) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawcy robót budowlanych oraz potwierdzenie usuwania usterek, g) składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym. 9. Inżynier Kontraktu w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 10. Termin realizacji zamówienia: a) rozpoczęcie realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy. b) zakończenie realizacji zamówienia: - dla realizacji robót budowlanych - 15.06.2015r. - okres gwarancji na roboty budowlane - 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego - okres rękojmi na roboty budowlane i usługi Inżyniera Kontraktu - na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROKOM Construction Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 2, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 329543,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291913,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.