eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ V w Tychach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Tychy: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ V w Tychach.
Numer ogłoszenia: 199434 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ V w Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie technicznego utrzymania urządzeń dźwigowych, polegającym na prowadzeniu bieżącej konserwacji, usuwaniu awarii wraz ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego oraz wykonywaniu napraw w zakresie wykraczającym poza czynności konserwacyjne w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych, administrowanych przez ROM Nr I ÷ V w Tychach, z podziałem na 2 części zwane dalej zadaniami. ZADANIE Nr 1 - Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ V w Tychach ZADANIE Nr 2 - Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigu osobowego i osobowo- towarowego w budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM położonego w Tychach przy ulicy Barona 30 Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawierają załączniki: dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 1 do SIWZ. dla Zadania Nr 2 - Załącznik Nr 2 do SIWZ. A. Zakres bieżącej konserwacji dla Zadania Nr 1 i Nr 1 obejmuje m.in.: 1. Przestrzeganie warunków wynikających z zakresu przeglądów P1 i P2 , a w szczególności dbanie o: 1) należyty stan techniczny wszelkich mechanizmów napędowych ; 2) należyte działanie urządzeń i układów sterowych ; 3) należyte działanie urządzeń bezpieczeństwa, drzwi przystankowych i drzwi kabinowych ; 4) należyte działanie urządzeń chwytających, stanu cięgien i lin nośnych, ich zamocowań i elementów zawieszenia; 5) należyte działanie wskaźników sygnalizacji i oświetlenia w kabinie dźwigu ; 6) smarowanie wszystkich elementów wymagających smarowania ; 7) utrzymanie w czystości maszynowni, podszybia i dachu kabiny ; 8) wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych ; 9) wykonywanie i przestrzeganie zaleceń i nakazów wydanych przez właściwy organ Dozoru Technicznego ; 10) sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy ; 11) kontrola stanu oleju napędu ; 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: 1) przestrzegać instrukcji konserwacji, usuwać na bieżąco usterki i inne nieprawidłowości w działaniu urządzenia oraz dokonywać przeglądów w terminach określonych w instrukcji eksploatacji ; 2) prowadzić dziennik konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich wykonywanych czynności w terminach dokonanych konserwacji oraz przygotowywania dźwigów i brania czynnego udziału w czasie przeprowadzania badań zwyczajnych i nadzwyczajnych określonych przez dozór techniczny ; 3) zwracać uwagę i reagować na nieprawidłowości użytkowania urządzenia dźwigowego; 4) powiadamiać Kierowników poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców (Rom-ów) o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej pracy dźwigu zwłaszcza wtedy, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo eksploatacji urządzenia ; 5) reprezentować Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego zwany dalej UDT, służby p. poż. itd.; 6) przestrzegać terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu ; 7) wyprzedzająco informować kierowników poszczególnych ROM -ów o konieczności wykonania czynności zmierzających do bezawaryjnej pracy urządzenia; 3. Awarie: Usuwanie awarii wraz ze świadczeniem pogotowia technicznego polegać będzie na usuwaniu w sposób niezwłoczny zgłaszanych awarii. Nadto Wykonawca zobowiązany jest przyjmować zgłoszenia mieszkańców/użytkowników nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, reagować na zgłoszenie awarii do 2-ch godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia i usuwać awarie lub powiadomić kierownika danego ROM-u o konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji, w terminie nie dłuższym niż 2,5 godziny od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia. 4. Naprawy: Naprawy to roboty wykraczające poza zakres bieżącej konserwacji. Konieczność wykonania czynności naprawczych dźwigu Wykonawca zgłosi do Kierownika danego ROM-u i przedstawi kalkulację. Przedstawiciel Rom-u wystawi zlecenie na naprawę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZADANIE Nr 1 - 3 800,00 zł ( słownie: trzy tysiące osiemset złotych) ZADANIE Nr 2 - 250,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty wymaganych dokumentów wymienionych według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji dźwigów ; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich). 5) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: dla ZADANIA Nr 1 : 150 000,00 zł dla ZADANIA Nr 2 : 10 000,00 zł Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 6) wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - należy wykazać dla każdego zadania co najmniej dwie usługi zrealizowane w ramach odrębnych umów, polegające na wykonaniu napraw i konserwacji dźwigów o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż: a) 82 000,00 zł ( brutto) - dla ZADANIA Nr 1 b) 5 000,00 zł ( brutto) - dla ZADANIA Nr 2 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy wskazać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: 1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: dźwigów, dźwignic, wyciągarek, wyciągów itp. 2) co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu 1 kV Na potwierdzenie wymaganych kwalifikacji zawodowych do wykazu osób należy załączyć: a) uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: dźwigów, dźwignic, wyciągarek, wyciągów itp. b) uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu 1 kV Wykonawca, który wskaże w wykazie, osoby, którymi b ę d z i e dysponował winien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., p.pkt. 2) i 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1., p.pkt. 2) i 4) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutoo (R x Kpx Zysk) - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego- pokój Nr 20 , cena 15 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ V w Tychach Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutto (R XKp.XZysk) - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigu osobowego i osobowo- towarowego w budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM położonego w Tychach przy ulicy Barona 30 Wykaz dźwigów ich charakterystykę zawiera załącznik Nr 2 - Załącznik Nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutto (R XKp.XZysk) - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.