eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › PRZETARG NIEOGRANICZONY O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA, WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH, RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 206.000 EURO NA DOSTAWĘ APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO WYSOKIEJ KLASY, APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO, LAMPY OPERACYJNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Łódź: PRZETARG NIEOGRANICZONY O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA, WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH, RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 206.000 EURO NA DOSTAWĘ APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO WYSOKIEJ KLASY, APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO, LAMPY OPERACYJNEJ Z KOPUŁĄ GŁÓWNĄ I SATELITARNĄ ORAZ LANCETRONU, NR SPRAWY 10/2009
Numer ogłoszenia: 199411 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga , ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6793067, faks 042 6793067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonnenberg.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA, WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH, RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 206.000 EURO NA DOSTAWĘ APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO WYSOKIEJ KLASY, APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO, LAMPY OPERACYJNEJ Z KOPUŁĄ GŁÓWNĄ I SATELITARNĄ ORAZ LANCETRONU, NR SPRAWY 10/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego poniżej sprzętu medycznego: - aparat ultrasonograficzny wysokiej klasy, - aparat do znieczulenia ogólnego, - lampa operacyjna z kopułą główną i satelitarną, - lancetron. Zamówienie zostało podzielone na 4 pakiety. Dopuszcza się składania ofert częściowych na wybrany(e) pakiet(y)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących kwotach dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1: 5 000,00 zł Pakiet nr 2: 3 500,00 zł Pakiet nr 3: 850,00 zł Pakiet nr 4: 1 800,00 zł RAZEM: 11 150,00 zł słownie: jedenaście tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 00/100 2. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 13.11.2009 r. o godz. 9 00 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na konto szpitala: GETIN Bank S.A. w Katowicach II Oddział w Łodzi Nr 74 1560 0013 2026 0000 1049 0002 do dnia 13.11.2009 r. godz. 9 00 z zaznaczeniem -WADIUM - przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego, nr sprawy 10/2009, pakiet nr ....-, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, c) gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, d) gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp. 3. Zamawiający: a) zwraca wadium; b) żąda ponownego wniesienia wadium; c) zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz zaakceptują dołączony do niej Wzór umowy (załącznik 4). 3. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. Sposobem dokonywania oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców jest ocena formalna załączonych do oferty oświadczeń i/lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne zaświadczenia Zamawiający uzna jedynie te, które zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wzór umowy z wypełnionymi danymi Wykonawcy - podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Pozostałe dokumenty: a) Załącznik nr 1 - Formularz OFERTA; b) Załącznik nr 2 - Parametry techniczne, także na dyskietce lub płycie CD - załączony do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli wniesione zostaje w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty; d) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kserokopie certyfikatu CE, ISO, zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych potwierdzone notarialnie za zgodność z oryginałem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonnenberg.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Szpitala - Dział Techniczny, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pokój Zamówienia Publiczne, w godzinach 08:00 - 15:00; bądź drogą pocztową (cena: 36,60 zł brutto)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat Dyrektora pokój Nr 6 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat ultrasonograficzny wysokiej klasy - w ilości 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulenia ogólnego - w ilości 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna z kopułą główną i satelitarną - w ilości 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lancetron - w ilości 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.