eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.500.000,00 PLN NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Luzino: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.500.000,00 PLN NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY
Numer ogłoszenia: 199391 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176369 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.500.000,00 PLN NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. Przez obsługę kredytu należy rozumieć czynności związane z obsługą rat kapitałowych i odsetek od kredytu. Warunki realizacji zamówienia. 1)Udzielenie kredytu w PLN. 2) Wykorzystanie kredytu nastąpi bez dodatkowego wniosku, czy dyspozycji ze strony Zamawiającego, w jednej transzy, w następnym dniu roboczym, po zawarciu umowy. 3)Okres karencji w spłacie rat kapitałowych do 30.03.2016 r. (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2016 r.) 4)Okres spłaty kapitału: od 31.03. 2016 r. do 31.12.2018 r. 5)Spłata rat kapitałowych - kwartalnie tj.: 31.03.2016 r. - 125.000,00 zł, 30.06.2016 r. - 125.000,00 zł, 30.09.2016 r. - 125.000,00 zł, 31.12.2016 r. - 125.000,00 zł, 31.03.2017 r. - 125.000,00 zł, 30.06.2017 r. - 125.000,00 zł, 30.09.2017 r. - 125.000,00 zł, 31.12.2017 r. - 125.000,00 zł, 31.03.2018 r. - 125.000,00 zł, 30.06.2018 r. - 125.000,00 zł, 30.09.2018 r. - 125.000,00 zł, 31.12.2018 r. - 125.000,00 zł. 6)Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, opartej na podstawie stawki - średni WIBOR jednomiesięczny (WIBOR 1M), z poprzedniego miesiąca plus stała (w okresie obowiązywania umowy) oferowana marża banku. Nowa stawka WIBOR 1M będzie określona na podstawie WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres naliczania odsetek i obowiązywać winna od pierwszego dnia następnego miesiąca. 7)Zobowiązania z tytułu odsetek, w czasie okresu karencji, regulowane będą miesięcznie - ostatniego dnia każdego miesiąca, od momentu postawienia kredytu do dyspozycji, zaś po okresie karencji, płatność odsetek będzie kwartalna, łącznie ze spłatą rat kredytu na koniec ostatniego dnia każdego kwartału, z uwzględnieniem postanowień ppkt 10). 8)Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, tzn. od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu, od salda niewykorzystanej części kredytu. 9) Do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. 10)Jeżeli dzień spłaty kapitału i/lub odsetek będzie przypadał w dniu wolnym od pracy, to wówczas spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym od pracy, z zastrzeżeniem, że ostatnia spłata nastąpi nie później niż do dnia 31.12.2018 r. 11)Zamawiający przewiduje możliwość zabezpieczenia spłaty kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 12)Wykorzystanie kredytu nastąpi poprzez przekazanie środków na rachunek Urzędu Gminy Luzino, który jest organem wykonawczym Zamawiającego. Numer rachunku bankowego, na który należy przelać środki z uruchomionego kredytu, Zamawiający wskaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. 13)Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, z uwzględnieniem postanowień ppkt 15). 14)Zamawiający zastrzega sobie prawo przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia, w związku z tym dodatkowych kosztów, odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty. Zamawiający poinformuje Bank o dacie i wysokości planowanej wcześniejszej spłaty kredytu, co najmniej z miesięcznym wyprzedzeniem przed zamiarem dokonania takiej spłaty, z uwzględnieniem postanowień ppkt 15). 15)W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, ulegnie skróceniu okres kredytowania i Strony umowy ustalą, w formie aneksu do umowy kredytowej, nowy harmonogram spłat, z zastrzeżeniem iż zmiana harmonogramu spłaty kredytu nie wpłynie na przekroczenie łącznej kwoty spłat rat kapitałowych przypadających do spłaty, w każdym z kolejnych lat kredytowania, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w pkt 3.4 ppkt 5) SIWZ, z wyjątkiem wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu. Jeżeli taka sytuacja nastąpi Zamawiający poinformuje Bank o zamiarze zmiany harmonogramu wykorzystania kredytu, co najmniej z miesięcznym wyprzedzeniem przed zamiarem dokonania zmiany, jak wyżej. 16)O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1M) oraz odsetkach należnych do zapłaty w kolejnych miesiącach/kwartałach Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie i pocztą elektroniczną na e-mail: skarbnik@luzino.pl, co najmniej na 7 dni przez terminem zapłaty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Krokowej, ul.Żarnowiecka 1, 84-110 Krokowa, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210325,85

  • Oferta z najniższą ceną: 210325,85 / Oferta z najwyższą ceną: 210325,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.