eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Budowa czterech ulic osiedlowych w Bralinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Bralin: Budowa czterech ulic osiedlowych w Bralinie
Numer ogłoszenia: 19934 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa czterech ulic osiedlowych w Bralinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęta jest budowa czterech ulic w strefie zabudowy jednorodzinnej w Bralinie o łącznej długości ok. 750 m, objętych jednym projektem i kosztorysem... Nawierzchnie z betonu asfaltowego na warstwie wzmacniającej i podbudowie tłuczniowej, obrzeża oraz ściek na ławie betonowej;.. ul. Piłsudskiego o dł. ok. 360 mb szer. 6,0m .. ul. 21go Stycznia o dł. ok. 240 mb szer. 6,0m .. ul. Benedykta Jańskiego o dł. ok. 90 mb szer. 4,50m .. ul. Stefana Wojciechowskiego o dł. ok. 60 mb szer. 4,50m.. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę 4 letniego okresu gwarancji i rękojmi za wady.. Zamówieniem objęte są również: ..pełna obsługa geodezyjna budowy na każdym jej etapie, inwentaryzacja powykonawcza 3 kpl.,..zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby uprawnione, zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, w tym oznakowanie robót i tymczasowych objazdów,..wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych w trakcie odpowiedzialności wykonawcy za plac budowy, ..przeprowadzenie na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru (w tym laboratoryjnym) i przekazaniem do eksploatacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w postępowaniu wynosi: 15.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy::: 1.1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 ustawy... 1.2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące::: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej... 1.3.Spełniają następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu:.. 1.udokumentują dysponowaniem osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;.. 2.wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane w zakresie: co najmniej dwie budowy ulic dla ruchu pojazdów z asfaltobetonu na podbudowie tłuczniowej wraz z krawężnikami o długości nie mniejszej niż 200 mb dla każdego z tych zadań, oraz łącznie co najmniej 600 mb ulic wraz z krawężnikami, w wykazywanych wszystkich zadaniach łącznie;.. 3.posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;.. 4.udokumentuje wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszej niż 250.000,00 zł;...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: patrz zał nr 5 do SIWZ: 2.1. Oświadczenie wykonawcy,wg wzoru załącznik nr 3, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy... 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2.3. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Oferenci mogą tutaj skorzystać z załącznika nr 4 Wykaz robót budowlanych, choć zastosowanie tego formularz nie jest obowiązkowe; 2.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wystarczający jest wykaz dotyczący kadry technicznej, w szczególności kierownika budowy, kierowników robót, osób z kontroli jakości; 2.5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności dotyczy to osoby typowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Wymagalne jest dla tej osoby posiadanie uprawnień budowlanych branży drogowej oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa powyżej, dotyczącej tych podmiotów. 2.7. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2.8. Uwaga. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. 2.9. Uwaga. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują regulacje zawarte w par. 4 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bralin.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin; cena formularza 200,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pok. nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.