eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zamówienie publiczne na usługę druku i dostawy do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych Biuletynu Kombatant w ciągu 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Warszawa: Zamówienie publiczne na usługę druku i dostawy do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych Biuletynu Kombatant w ciągu 2012 roku
Numer ogłoszenia: 19928 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406562 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619019, faks 022 6619073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne na usługę druku i dostawy do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych Biuletynu Kombatant w ciągu 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przygotowanie i druk 11 numerów (w tym dziesięć numerów zwykłych, jeden numer specjalny) Biuletynu KOMBATANT w roku 2012 oraz jego dostawa do siedziby zamawiającego oznacza świadczenie na rzecz Urzędu następujących usług: 1. wykonywanie wydruków korektowych proofu (1 okładka, 3 kolumny środka) i ozalidu dla każdego numeru, 2. wykonanie naświetleń blach CTP, 3. wykonanie montażu elektronicznego, 4. druk Biuletynu, szycie stron, foliowanie okładki, 5. pakowanie i dostarczenie nakładu Biuletynu do siedziby Zamawiającego, w miejsce wskazane przez pracownika Urzędu. Dane techniczno-wydawnicze numerów zwykłych (dziesięć numerów): -nakład: 4200 egzemplarzy, -objętość: 32 kolumn (tzn. 4 strony okładki oraz 28 stron w środku numeru) - kreda, kolor, -format: A4, -zdjęcia: ok. 70 kolorowych, -okładka: kreda matowa 170 g, kolor, folia matowa jednostronnie -środek (28 stron): kreda matowa 115 g, kolor, -szycie: zeszytowe, -montaż elektroniczny, -naświetlanie blach CTP, -czas wykonania: -druk - od dnia podpisania do druku: 3 dni robocze (część nakładu - ok. 500 sztuk), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu), -dostawa do siedziby Zamawiającego, w miejsce wskazane przez pracownika zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (część nakładu - ok. 500 szt.), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu) od dnia podpisania do druku. Dane techniczno-wydawnicze numeru specjalnego (jeden numer): -nakład: 4500 egzemplarzy, -objętość: 36 kolumny (tzn. 4 strony okładki i 32 stron w środku numeru) ?- kreda, kolor, -format: A4, -zdjęcia: ok. 100 kolorowych, -kreda matowa ok. 170 g, kolor, folia matowa jednostronnie -środek (32 stron): kreda matowa 115 g, kolor, -szycie: zeszytowe, -montaż elektroniczny, -naświetlanie blach CTP, -czas wykonania: - wydruk - od dnia podpisania do druku: 3 dni robocze (część nakładu - ok. 500 sztuk), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu), -dostawa do siedziby Zamawiającego, w miejsce wskazane przez pracownika zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (część nakładu ok. 500 szt.), 5 dni roboczych (pozostała część nakładu) od dnia podpisania do druku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług Wspólnych, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59956,20

  • Oferta z najniższą ceną: 59956,20 / Oferta z najwyższą ceną: 170100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.