eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/8/2014 - Dostawa utensyliów aptecznych i materiałów pomocniczych stosowanych w recepturze aptecznej dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Łódź:
ZP/8/2014 - Dostawa utensyliów aptecznych i materiałów pomocniczych stosowanych w recepturze aptecznej dla Instytutu CZMP

Numer ogłoszenia: 19928 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/8/2014 - Dostawa utensyliów aptecznych i materiałów pomocniczych stosowanych w recepturze aptecznej dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/8/2014 - Dostawa utensyliów aptecznych i materiałów pomocniczych stosowanych w recepturze aptecznej dla Instytutu CZMP
Pakiet 1
1.Opłatki skrobiowe apteczne nr 2 - 10 000 szt.
2.Opłatki skrobiowe apteczne nr 3 - 75 000 szt.
3.Opłatki skrobiowe apteczne nr 4 - 75 000 szt.
4.Opłatki skrobiowe apteczne nr 6 - 5 000 szt.
Pakiet 2
1.Pudełka apteczne białe do maści poj. 10 g - 1 000 szt.
2.Pudełka apteczne białe do maści poj. 20 g - 1 000 szt.
3.Pudełka apteczne białe do maści poj. 30 g - 5 000 szt.
4.Pudełka apteczne białe do maści poj. 50 g - 5 000 szt.
5.Pudełka apteczne białe do maści poj. 100 g - 3 000 szt.
Pakiet 3
1.Tuby aluminiowe do maści poj. 75 ml, bez nadruku. - 20 000 szt.
Pakiet 4
1.Bagietka laboratoryjna szklana długości 250 mm - 15 szt.
2.Bagietka laboratoryjna szklana długości 300 mm - 15 szt.
3.Lejek laboratoryjny szklany średnicy 80 mm - 15 szt.
4.Lejek laboratoryjny szklany średnicy 100 mm - 15 szt.
5.Lejek laboratoryjny szklany średnicy 150 mm - 10 szt.
6.Zlewka szklana wysoka o poj. 25 ml - 20 szt.
7.Zlewka szklana wysoka o poj. 50 ml - 20 szt.
8.Zlewka szklana wysoka o poj. 100 ml - 20 szt.
9.Zlewka szklana wysoka o poj. 150 ml - 20 szt.
10.Zlewka szklana wysoka o poj. 200 ml - 20 szt.
11.Zlewka szklana wysoka o poj. 250 ml - 20 szt.
12.Zlewka szklana wysoka o poj. 400 ml - 20 szt.
13.Zlewka szklana wysoka o poj. 600 ml - 10 szt.
14.Zlewka szklana wysoka o poj. 800 ml. 10 szt.
15.Zlewka szklana wysoka o poj. 1000 ml - 5 szt.
16.Zlewka szklana wysoka o poj. 2000 ml - 5 szt.
17.Zlewka szklana wysoka o poj. 3000 ml - 5 szt.
18.Zlewka szklana wysoka o poj. 5000 ml - 4 szt.
Pakiet 5
1.Moździerze porcelanowe średnicy 96 mm - 6 szt.
2.Moździerze porcelanowe średnicy 120 mm - 4 szt.
3.Moździerze porcelanowe średnicy 150 mm - 4 szt.
4.Moździerze porcelanowe średnicy 190 mm - 2 szt.
5.Tłuczek apteczny długości 12 cm - 10 szt.
6.Tłuczek apteczny długości 23 cm - 8 szt.
Pakiet 6
1.Łopatka ze stali nierdzenej 30-35 x 250-270 mm - 8 szt.
2.Łyżka apteczna ze stali nierdzewnej długości 120-150 mm - 4 szt.
3.Łyżka apteczna ze stali nierdzewnej długości 200-220 mm - 4 szt.
Pakiet 7
1. Sączki celulozowe 0,22 mikrona - 300 szt.
Pakiet 8
1.Gumki recepturki rozmiar 9 mm - 10 kg
2.Gumki recepturki rozmiar 11 mm - 10 kg
Pakiet 9
1.Podkłady pergaminowe o średnicy 75 mm - 4 000 szt.
2.Podkłady pergaminowe o średnicy 90 mm - 5 000 szt.
3.Podkłady pergaminowe o średnicy 120 mm - 2 000 szt.
Pakiet 10
1. Preparat do mikrobiologicznej oceny skuteczności sterylizacji w suchym gorącym powietrzu typu Sporal S (op. 4 szt) - 120 szt
Pakiet 11
1.Torebki recepturowe białe z rozkładanym spodem 0,25 kg - 240 000 szt.
2.Torebki recepturowe białe z rozkładanym spodem 0,5 kg - 120 000 szt.
3.Torebki recepturowe białe z rozkładanym spodem 1,0 kg - 120 000 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.69.65.50 - 33.69.65.50 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.79.20.00 - Farmaceutyczne wyroby szklane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - jeżeli dotyczy - Oświadczenie Wykonawcy.
    2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi oferowanego asortymentu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
4.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.