eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń (kursów) dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych i zdobywania kompetencji - części 1-10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Racibórz: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń (kursów) dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych i zdobywania kompetencji - części 1-10.
Numer ogłoszenia: 199286 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu , ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 4152028, 4159462, faks 32 4152028, 4159462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatraciborski.pl/pcpr/dane_pcpr.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń (kursów) dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych i zdobywania kompetencji - części 1-10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów mających na celu zdobycie kwalifikacji lub nowych umiejętności zawodowych i kompetencji kluczowych dla osób niepełnosprawnych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, nie pozostających w zatrudnieniu, w wieku aktywności zawodowej. Ze względu na różny charakter szkoleń przedmiot zamówienia został podzielony na części - zadania 1 - 10, w tym: część 1 - Kurs komputerowy podstawowy: - ilość osób do przeszkolenia: 9, - liczba godzin kursu: 50, - realizacja w godzinach przedpołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 2 - Kurs stylizacji paznokci: - ilość osób do przeszkolenia: 4, - liczba godzin kursu: 40, - realizacja w godzinach popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 3 - Kurs obsługi wózków widłowych wszystkich typów z wymianą butli gazowej: - ilość osób do przeszkolenia: 5, - liczba godzin kursu: 67, - realizacja w godzinach popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 4 - Kurs kucharza z elementami carvingu: - ilość osób do przeszkolenia: 28 (z podziałem na trzy grupy) - liczba godzin kursu: 110 w tym min. 10 godz. carvingu, - realizacja w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 5 - Kurs opiekuna osób starszych i dzieci: - ilość osób do przeszkolenia: 3, - liczba godzin kursu: 120, - realizacja w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 6 - Kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej: - ilość osób do przeszkolenia: 8, - liczba godzin kursu: 40, - realizacja w godzinach popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 7 - Kurs prawo jazdy kat. B: - ilość osób do przeszkolenia: 8, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 60, - kurs w godzinach popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 8 - Kurs prawo jazdy kat. C: - ilość osób do przeszkolenia: 1, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 45, - realizacja w godzinach popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 9 - Kurs komputerowy zaawansowany: - ilość osób do przeszkolenia: 2, - liczba godzin kursu: 50, - realizacja w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; część 10 - Kurs grafiki komputerowej: - ilość osób do przeszkolenia: 1, - liczba godzin kursu: 60, - realizacja w godzinach popołudniowych, - termin realizacji do: 31.03.2015r; 2. Ilość osób przewidzianych do przeszkolenia w zakresie części 2, 5, 8, 9, 10 - może ulec zwiększeniu o 1-2 osoby, a w zakresie części 1, 3, 6, 7 - może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 1-3 osób. 3. W celu sporządzenia oferty Wykonawca winien przyjąć ilość osób do przeszkolenia podaną w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualny wpis do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych. Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Wykonawca - instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zamówienie ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po dokonaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o posiadanym wpisie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wyznaczył trenerów / wykładowców / nauczycieli przedmiotów zawodowych, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs komputerowy podstawowy; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs stylizacji paznokci; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs obsługi wózków widłowych wszystkich typów; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs kucharza z elementami carvingu; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs opiekuna osób starszych i dzieci; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs prawo jazdy kat. B; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs prawo jazdy kat. C; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs komputerowy zaawansowany; 1 osobą do prowadzenia zajęć - kurs grafiki komputerowej. Osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć winna posiadać minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe jako wykładowca bądź nauczyciel przedmiotów zawodowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednim dla danej części lub przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia o tej samej lub zbliżonej tematyce zgodnej z zakresem określonym dla danej części. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu kadry oraz oświadczenia o posiadaniu osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do ewidencji instytucji szkoleniowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia, sposobu lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach; 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu zmiany w sposobie realizacji zamówienia lub zmian organizacyjnych polegających na zmianie osób, podwykonawców lub innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie będą gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zmieniane; 4) w razie ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 5) w przypadku zmian, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których na dzień podpisania Umowy Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, dotyczących zmiany liczby godzin prowadzonych zajęć, rozwiązanie grupy, przerwanie projektu, zmiany dotyczącej aktualnych potrzeb uczestników projektu - nastąpi proporcjonalne zmniejszenie wartości wynagrodzenia; 6) w razie ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym ilości uczestników skierowanych na szkolenia, tj.: 1) przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość uczestników skierowanych na szkolenie: - w zakresie części 2, 5, 8, 9, 10 - liczba osób może ulec zwiększeniu o 1-2 osoby; - w zakresie części 1, 3, 6, 7 - może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 1-3 osób. 2) Zamawiający po ustaleniu różnic, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 ma prawo obniżyć lub podwyższyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą z § 2 ust. 4 umowy: 3. Zmiana warunków umowy nastąpi na podstawie podpisanego przez Strony aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl/pcpr/dane_pcpr.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Klasztorna 6 47 - 400 Racibórz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu przy ul. Klasztornej 6 - w pokoju nr 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Drugiemu Człowiekowi współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.