eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsza › Budowa hali sportowej w Lubszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Lubsza: Budowa hali sportowej w Lubszy
Numer ogłoszenia: 199280 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsza , ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza, woj. opolskie, tel. 077 418630, faks 077 4118630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubsza.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej w Lubszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt składa się z nastepujących elementów : - jednokondygnacyjnego budynku głównego - samodzielnej hali sportowej o wym. w osiach modularnych 30,0m x 16,4m i wys. 7,20m; - dwukondygnacyjnego budynku mieszczącego zaplecze hali : gabinet fitness, siłownię, gabinet aerobiku, komunikacje w parterze i pomieszczenia higieniczno-sanitarne; - dwukondygnacyjnej dobudowy do budynku głównego hali, mieszczącej magazyn sprzętu sportowego, korytarz w parterze i widownię na piętrze. Roboty do wykonania : przygotowanie terenu pod budowę, wywóz ziemi, ogólnobudowlane, instalacyjne - przyłącze wodne i kanalizacyjne, instalacje wewnętrzne (wod-kan, ogrzewanie, wentylacja, instalacja solarna), instalacje elektryczne i odgromowa, wyposażenie hali w urządzenia wmontowane na stałe oraz zagospodarowanie terenu, w tym nawierzchnia z kostki brukowej. Zestawienie powierzchni : zabudowy 793,74m2, całkowita 1587,48m2, użytkowa 1620,02m2, działki 2113m2, kubatura 7338,24m3. Rozmiar i rodzaj prac do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do niniejszej siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 20.32.20.00 - 20.32.20.00 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,-PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - co udokumentują poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - co udokumentują : wykonaniem robót budowlanych dot. przynajmniej jednego obiektu budowlanego o powierzchni i kubaturze odpowiadającej zakresowi niniejszego zamówienia oraz dysponowaniem osobami posiadającymi wymagane uprawnienia: kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i kierownicy robót w zakresie instalacji sanitarnej i elektrycznej; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co udokumentują posiadaniem środków finansowych min. 30% ceny ofertowej brutto lub zdolności kredytowej w tej samej wysokości; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wyszczególnione poniżej, metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówien publicznych - na zał. nr 2 do siwz, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przez upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzęgu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lun KRUS potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z KRK w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6m-cy prze upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 6. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 8. wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom, jeżeli wykonawca przewiduje ich zatrudnienie; 9. wykaz osób, którym będą powierzone kluczowe stanowiska - wg zał. nr 3 do siwz oraz dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów; 10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsza.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16, pok.5 na parterze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16, punkt informacyjny na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.